Słyszałam dosyć cichy śmiech. Powoli odkryłam twarz i zobaczyłam lekko uśmiechnętą twarz Shoto.
-Pf, co cie tak bawi?- Zapytałam lekko podirytowana.*dryń dryń*
(Jakże miło jest psuć tą romantyczną chwile)Młody Todoroki podniósł tylko plecak i powolnie wyszedł z sali. Coś nagle szturchneło mnie w ramie a gdy odwróciłam się aby zobaczyć o co chodzi zobaczyłam Kirishime a za nim Denkiego, Mine i Hagakure. Wszyscy stali z pedofilskim uśmieszkiem.
-Nono, widze że się dogadujecie- Zaczął Eijiro a moja twarz momentalnie stała się cała czerwona.
-Ciekawe o czym rozmawiali- Powiedziała Ashido do niewidocznej Toru.
-Ładnie sie rumienisz- Kontynułował pan pedofil aka Denki.
-Może raczycie wyjść?- Z nikąd wyskoczyła Midnight a my podskoczyliśmy z zaskoczenia. Gdy się rozejrzałam zrozumiałam że nikogo nie ma już w sali poza nami. Zawstydzeni zabraliśmy plecaki wyszliśmy a gdy przyjaciele chcieli powrócić do rozmowy zamachnełam się i uderzyłam Denkiego w twarz.*Plasku Plasku*
-Nawet nie próbujcie- Warknęłam.
-Dlaczego ja?- Powiedział Denki aka Debil ze łzami w oczach.
-Byłeś najbliżej- Kaminari odszedł kilka kroków i schował się za Miną a my wszyscy zaczeliśmy się śmiać.
-A tak w ogóle gdzie Izuku?- Wtrąciła się między nas Hagakure.
-Widziałam jak poszedł do Urara-*Dryń dryń powraca*
Nie dokończyła bo przerwał jej donośny dzwonek.
Tak więc tim zawsze spóźnionych znowu biegł na kolejną lekcje. I jak zawsze trafił do sali idealnie przed zamknęciem drzwi. Zajełam miejsce. Po mojej lewej stronie siedział Kaminari obok niego Kiri, a dwa miejsca odemnie po prawej stronie siedziała różowoskóra Ashido koło Toru.
Między mną a Miną było puste miejsce na którym normalnie usiadłby Izu. Troche szko-.
Myśl przerwał mi dzwięk otwieranych drzwi. Ja jak i pare osób z klasy odwróciliśmy wzrok aby zobaczyć co się dzieje. To tylko młody Todoroki wszedł do sali i żucił w strone nauczyciela szybkie „Przepraszam za spóźnienie". Chłopak rozejrzał się po sali. Nagle zobaczył mnie i zaczął iść w moją strone. Czekaj czekaj... Czego on odemnie chce? Heterochromik podszedł i podrapał się po karku z miłym lekko widocznym uśmiechem.
-Wolne?-
______________________________
Powitajcie nowy rozdział 😚
______________________________
CZYTASZ
Your Hero Academia ❤️ [Todoroki X Reader] ❤️ [Zawieszone ⏸] ❤️
Fantasyczm ktod to jeszczr czyta XDFFGG🙄🙄🙄