11#

1.1K 69 0
                                    

Budim se s velikom glavoboljom. Samo da mi to ne uđe u naviku. Primjećujem da nisam u svojoj sobi. Okrećem se oko sebe. Nalazim se u svom dvorištu. Što ja radim u dvorištu? Ležim na travi. Neda mi se ustati. Okrećem se na leđa, širim ruke i gledam nebo. Osjećam nešto mokro na kosi. Opipam je i osjetim da je vlažna.

,,Proklet bio Leoo!"

Znam da je on to učinio. Tako uvijek zaspim kad sam pijana. Ne znam ni sama zašto baš tim načinom. A sad kako sam završila ovdje... Možda sam se po noći ustala, još uvijek pijana, i otišla van. Možda me Noa samo bacio van iz auta i odvezao se misleći da sam sposobna sama ući, jer se uspostavilo da nisam, a netko me u klubu polio vodom... Ne mislim da me nitko ne bi polio vodom u klubu. Dakle prva opcija.

Nakon dužeg izležavanja na mokroj travi sam ustala. Vidim da sam još uvijek u odjeći iz kluba. Neda mi se više razmišljati. Sigurna sam da mi je Leo namočio kosu ali ima tu još nešto. Ne bi me on pustio da idem van osim ako me i sam nije odnio. Vratit ću mu sad jer kasnije ću zaboraviti.

Ušla sam u garažu koja je spojena s kućom. Unutra je malo prostora ali još uvijek stane sve potrebno. Tatin auto, alat, stare igračke koje su za van, par bicikla, neke potrepštine za rad, stari potrgani drveni kinderbett, neke deke... I svašta nešto za što nemam pojma ni da imamo.

Iz kutije starih igračaka sam izvukla plastični pištolj za vodu i napunila ga vodom iz šlaufa. Stavila sam ga u hlače.

Mamurno sam ušla u kuću i vidjela tatu u kuhinji.

,,Desi tata..." Pospano sam rekla. Vjerujem da izgledam kao da me pregazio avion. Ili kamion ne znam kako se kaže.

,,O bok Selena..." Kad me pogledao je zastao. ,,Vidio sam da si spavala vani, ali nisam te htio buditi jer sam mislio da uživaš u toplom vremenu... S mokrom kosom.. ne želim znati zašto ti je kosa mokra. I usput, pogledaj se u ogledalo."

Nekad stvarno ne razumijem tatu.

Popila sam tabletu protiv bolova i otišla u hodnik. Tamo imamo ogledalo pokraj vrata. Poželim da se nisam ni pogledala jer ovo je očajno. Podočnjaci do poda, crvene oči, o kosi da i ne pričam. Izgledam kao da sam se drogirala. Na majici mi je ogroman flek od nečega. Dobro, slegnem ramenima i zaputim se u sobu.

Danas je subota i još k tome jutro tako da bi netko od dečki trebao biti doma. Leo je bio na svom krevetu dok je Luke bez majice radio sklekove i zgibove jer imamo to čudo za rađenje zgibova na štoku od vrata.

,,Sad da čujem što sam ja radila vani?" Skupila sam usnice i obrve i suzila oči na njih. Leo kad me vidio je prasnuo u smijeh a Luke je slegnuo ramenima i nastavio s vježbanjem.

,,Ti ćeš tako izgledati ako ne objasniš." Rekla sam prijetećim glasom Leu koji se sad uozbiljio i ustao s kreveta. Konj.

,,Stari, ne vrijedi ti lagati. Bit ćeš u još većem problemu. Mislim već sad jesi." Rekao je Luke.

,,Hej! I ti si mi pomogao! Nisam ju samo ja odnio van!"

Kako je glup. Upravo se odao. S kojim kretenom ja živim...

,,A znači tako... Znala sam da si me ti polio vodom, ali Leo stvarno? Ostaviti me vani na hladnom s još k tome mokrom kosom?" Rekla sam dramatično. ,,Tako ostaviti sestru? Ja sam razočarana." Stavila sam ruku na srce. ,,Ali ne daješ mi izbora. Ipak ću to učiniti." Nasmijala sam se. Gledao me zbunjeno, a Luke je već naslutio da ću napraviti glupost i nasmijao se.

Iz stražnjeg dijela hlača izvukla sam pištolj na vodu i počela ga špricati. Ne mogu opisati osjećaj zadovoljstva kad vidim kako se kreće prema otraga i pokušava rukama prekriti lice. Zabio se u stol i pao na pod skupa s još par nebitnih stvari. Počela sam se smijati isto kao i Luke.

U sobu je uletio Leon i nije kužio što se događa. Ali kad je vidio mokrog Lea na podu i mene s pištoljem počeo se smijati. Nakon kraćeg smijanja pročistio je grlo i započeo.

,,Ova baba Milojka preko puta je rekla da joj dođemo istovariti drva."

Svima je osmijeh ispario s lica. Ako je u pitanju istovar drva, tu spadam i ja. A baš sam mislila provesti subotu u izležavanju. Očito ništa od tog.

,,Šta ste se ukipili? Ajmoo!"

Luke je skočio i obukao staru majicu i hlače uprljane bojom. Leo je otišao s vešom u kupaonu, dok sam ja tražila nešto što ima trajan flek. Konačno sam pronašla traperice s mrljama od boje i također staru Leovu majicu. Nadam se da nije čudno što sam se presvukla u sobi. Mislim, oduvijek je to tako i kad se ja počnem presvlačiti oni su morali maknuti pogled. To je tako bilo neko vrijeme sve dok im nije dosadilo i sad uopće ne obraćaju pažnju na mene dok se presvlačim.

Izašli smo iz kuće svo četvero i prešli preko puta k babi Milojki. Nema veliku kuću, malo je manja od naše. S obzirom na to da sama živi kuća joj je i više nego dovoljna.

,,E super kaj ste došli. Drva su vam tam" pokazala je na prikolicu ,,a vi znate de ih tovarite." Rekavši to otišla je u kuću.

Dobro... Krećemo.

(...)

Trebala su nam puna četiri sata da sve istovarimo. Ostatak vikenda sam provela spavajući i igrajući igrice s dečkima na PlayStationu. Ah blažena pleka.

Life with boys ✓Where stories live. Discover now