Глава 7

334 28 0
                                    

- Тє чому ти так змінився? Чому так мало став посміхатися?- взяла вона за руку Техьона.
- Ти про що?- повернувся він до неї і побачив що вона мирно спить.
- Не іди, будь біля мене. - положила на вона його руку собі під голову.

Вранці я прокинулася від сонячних променів. Відкривши очі я відчула руку у себе на талії я повернулася і зловила на собі погляд директора.
- Доброго ранку Джію - посміхнувся він.
- Доброго ранку містер Ким.- сіла на ліжко я. - що я тут роблю?- я розхвилювався але коли побачила що на мені вчорашня сукня то заспокоїлася.
- Не нервуй між нами нічого не було,- встав він із ліжка- ти просто не хотіла їхати в такому стані додому, до сина. Тому я привіз тебе до себе на квартиру.
- Ааа, дякую вам- посміхнулася я.
- Я іду до ванної, а ти спускайся на кухню і приготуй мені сніданок.
- Добре.
Техьон пішов а я розглянула кімнату. Вона була дуже красива та видно що дорога.

 Вона була дуже красива та видно що дорога

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я пішла на кухню і стала готувати. Через пів години все було готово тому я накрила на стіл.
- Містер Ким, сніданок готовий!- крикнула я а до мене вийшов Техьон лише в одних спортивних штанях і рушником на шиї. Тому мені відкрився прекрасний вид на його тіло та торс. Капельки води стікали з його мокрого волосся та капали на торс. Я застигла.
- Подобається? - підійшов він до мене а я відвела погляд і почервоніла.
- ааа... сідайте снідати.- сказала я і поладила сукню.
- Джію ти можеш іти у ванну, рушник у шафі.- сів він за стіл і став їсти.
- Дякую.- я встала і пішла в спальню.
Прийнявши ванну я прийшла у кімнату та назад одягла сукню та вийшла у вітальню. Техьон седів уже у футболці а я сіла біля нього.
- Містер Ким, я вже напевне піду додому.
- Джію сьогодні вихідний, може сходимо кудись?- поглянув він на мене а я згадала що пообіцяла МинСоку допомогти.
- Вибачте у мене сьогодні вже є плани.- я встала в підійшла до дверей.- Допобачення містер Ким.
Я вийшла з квартири і відразу направилася додому. Я переодяглася та побігла до МинСока. Дивно але Субіна і бабусі дома не було напевне пішли гратися в парк.
До самого вечора я допомагала МинСоку мити автомобілі. Так і сама трішки заробила. А потім ми пили у нього чай і говири. Додому я прийшла пізно, коли Субін уже спав я добре розуміла що він за мною сумує але для його майбутнього так буде краще.
Прикинувшись вранці я приготувала сніданок одягнулася і побігла. Лише на зупинці я побачила що забула гаманець але вчора його також не було.
-Блядь, лише цього мені не хватало!- крикнула я шукаючи в сумці. 
Я пішла пішки іти було далековато. На годинику 9:05 і я аже запізнююся. Тому знявши підбори, та не зважаючи на перехожих, я побігла.
Підбігши до будівлі та швидко одягнувши підбори, я старалася налагодити дихання.
-Чому запізнюєся?- суваро глянув на мене Техьон.
-Вибачте- поставила я чай на його стіл- я просто загубила гаманець з проїзним. Тому мусила бігти пішки.
- На тримай- протяг він мені гаманець- Ти забула його в мене в квартирі.
- Ох дякую- посміхнулася я і хотіла забрати його як хлопець різко забрав руку.
- А що мені за це буде?- хитро поглянув він на мене.
- Ви про що? Що ви хочете?
- Поцілунок - встав і підійшов він до мене.
- Але...ви...я...
- Ну значить тобі не так сильно він потрібен.- нагнувся він до мене ближче.
- Сильно потрібен- я підняла голову та взяла його обличчя в свої руки ставши на носочки я закрила очі та ніжно поцілувала.
Я швидко відійшла від нього та хотіла іти але він швидко схопив мою руку, прижав мене до себе і впився в мої губи. Перші секунди я стояла як вкопана але незнаю чому потім відповіла на поцілунок. Його губи як і тоді були такі ніжні та солодкі. Згодом поцілунок перестав бути таким ніжним а став більш пристрасним та требуючим. Він схопив мене за сідниці а я обвила ногами його торс та зарилася руками в його м'ягке волосся. Він швидко посадив мене на стіл не перериваючи поцілунку як раптом в двері хтось постукав.
Я швидко схопилася і залізла зі столу та відштовхнула хлопця.
- Вибачте- вклонилася я і підійшла до дверей. Відкривши двері я побачила свого друга.
- МинСок?- здивовано я поглянула я на нього і обійняла.
- Джію ти вчора вечері забула у мене свій улюблений шарф.- продяг він мені пакетик.
- Оо а я думала де він. Дякую.- посміхнулася я.- Джію я знаю що в тебе зараз обід може сходимо в кафе поблизу?
- Можна. - я повернулася до Техьона - Містер Ким я іду на обід, оскільки я сьогодні запізнися то працюватиму довше.
- Добре- злісно сказав він - замовиш мені столик у ресторані "Кайф"в мене зустріч через 20 хв і якесь вино.
- Добре
Я взяла під руку МинСока і ми пішли сміючись.

Техьон седів у своєму кабінеті
Як раптом прийшов Чон.
- Привіт, ходімо пообідаємо.
- Ні я не хочу нікуди іти.
- Я так і знав що ти це скажеш- сів Чон на шкіряний диванчик тому замовив сюди.
- Як добре ти мене знаєш!- засміявся Тє і сів напроти.
- Аа де Джію?- запитав Гук.
- Вона пішла снідати зі своїм чоловіком.
- Чоловіком?- здивовано запитав Гук.
- Ну так- без жодних емоцій сказав Тє.
- Хм вона мені казала що не заміжня- в двері постукали- о це напевно хавчик принесли.
Чон заплатив кур'єру та поставив їжу на столик.
- Гук ти ж мені казав що в неї є чоловік і дитина.- став їсти Тє.
- Я також так думав але з'ясувалося що вона не заміжня- надпивши чай сказав Чонгук. - але у неї і справді є син, здається Субін- задумався Чон.
- Так я щось чув про сина, але тоді з ким вона могла обідати?- задумався Ким.
- А мені звідки знати? Може хлопець? Вона користується великою популярністю у нашому колективі серед чоловіків.
- Ти про що?
- Я часто чую як про неї говорять і навіть деякі хочуть признатися у почуттях- посміхнувся Чонгук.
- В почуттях?- здивовано поглянув Ким.
- Ммг. Але думаю що для Джію це не важливо, вона як працювала в мене то часто говорила по телефону з кимось про сина. Напевне для неї він найдорожчий.
- Мабуть- посміхнувся Тє.- блін мені потрібно іти на зустріч з Рей.- подивився він на годинник.
- У вас все серьозно?
- Її не люблять мої батьки, значить так.
- Навіщо ти це робиш? Тиж і сам її не любиш. Це все через ту дівчину?
- Зараз це вже не важливо.- встав він.

Коли я повернулася з обіду то директора вже не було. Тому я просто стала працювати з документами як раптом хтось зайшов у кабінет я повернула голову і побачила.....


Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now