8. Bölüm

882 38 13
                                    

Berra Kaya geçenki bölümün ilk okuyucusu oldu.

Oy vermeyi unutmayın zaten kısıtlı zamanım var 7 Haziran gelsede kurtulsam artık şu sınavdan. Siz her yorum yaptığınızda benim motivasyonum artıyor.

Yasemin şıllığından devam
"Emir Hanzade mi?" Ne istiyorduk ki şimdi.
"Evet! Ne oldu korktun mu? Hani benim için dünyayı yıkardın. Şimdi ne değişti."
"Hangi Emir Hanzade?" Sesi değişmişti.
"Bu dünyada kaç tane Emir Hanzade olabilir. Doktor ve çok zengin olan." Arkama baktım Ahmet gelmiş mi diye. Neyseki gelmemişti.
"Bak emir sana ne yaptı bilmiyorum ama Emir'e asla zarar vermem." Ne nasıl
"Ne demek emire asla zarar vermem. Öldür gitsin o adamı."
"Emir benim kuzenim. Ona asla zarar vermem sende o küçük beynini başka şeyler için kullan." Şansıma sıçıyim kuzeni çıktı.
Telefonu yüzüne kapattım. Madem Sahra ya zarar veremiyorum bende Ahmet'te veririm.

Çok hızlı bir şekilde aşağı indim. Ahmet arkası dönük telefonla konuşuyordu. "Evet hallettiniz mi işi?" Ne işinden bahsediyordu. Arkasına baktı neyseki merdivenlerin arkadındaydı. "Mesaj gönderildi mi?" Ne mesajı??? "Tamam paranı yarın alıcaksın." Telefonu kapattı. Kendini koltuğa attı. Aklımı başıma toplamalıydım. Burda ne olduğunu öğrenmeden ahmete bir şey yapmıyıcam. Yukarı çalışma odasına girdim ve fotoğrafı yerine koydum. Çalışma odasından çıkıp Mert'in yanına girdim. Mışıl mışıl uyuyordu. İlk defa onu yatağına koyduğumda uyumuştu. Uyanmadan odama geri döndüm ve hiçbir şey düşünmemek için yattım.

Çok kısa bir bölüm attım sizleri merakta bırakmamak için. Önceki bölüm 20 oya ulaşmamış keşke ulaşsaymış ama bir kerelik göz arda edebilirim.
5 oy yeni bölüm

Emir ve SahraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin