Rozdział 1

192 5 1
                                    

-Alex! Wstawaj, spóźnisz się do szkoły! -usłyszałam kobiecy głos. Otworzyłam lekko oczy i zobaczyłam moją rodzicielke. Spojrzałam na zegarek. Wyświetlacz w telefonie wskazywał 7:12.
-O mój boże! O 8:00 jest rozpoczęcie! - zerwałam się z łóżka przerażona. Dzisiaj pierwszy dzień w nowej szkole,a ja się spóźnię. Świetnie,poprostu super. Wybiegłam z pokoju zabierając niechlujnie przygotowane już ubrania z krzesła. Gdy dotarłam do łazienki, która  znajdowała się przy pokoju mojego brata, wzięłam szybki prysznic i ubrałam się.Umyłam zęby,związałam moje "blond"* włosy i zrobiłam lekki makijaż. Użyłam eyelinera i brzoskwiniowego cienia do powiek. Wróciłam do pokoju i z trudem wyciągnęłam czarną torebkę z szafy. Włożyłam do niej telefon,jakieś drobniaki,klucze i kosmetyki na wszelki wypadek.Spojrzałam jeszcze na ekran telefonu. 7:47 świetnie. Poszłam do kuchni a tam zastałam moją mamę i brata. Pocałowałam ich w policzek następnie nalałam sobie soku z granatów do szklanki po czym go wypiłam. Poszłam do przedpokoju,ubrałam czarne buty na koturnie.
-Cześć! Będę w domu o 10! -krzyknęłam i wyszłam z domu. Moja nowa szkoła znajdowała się trzy domy dalej. Odpowiadało mi to miejsce zamieszkania bo nie miałam daleko do szkoły a najbliższy sklep znajdował się tuż za rogiem ulicy. Szczerze cieszyłam się, że już rozpoczyna się rok szkolny,ponieważ znudziło mi się już siedzenie w domu przed laptopem cały dzień. Miałam też kilka smutnych sytuacji związanych z bratem.
~*~
-Dzień dobry wszystkim. -powiedział dyrektor szkoły przez mikrofon a gadający uczniowie uspokoili się. -Witam was na uroczystym rozpoczęciu roku szkolnego. Zaraz wyczytam osoby,które do  jakiej klasy będą należeć. Jeśli pomylę nazwisko lub imię proszę mnie poprawić. -powiedział i odebrał od jakiejś kobiety niskiego wzrostu kartki.Rozejrzalam się po sali i nie dostrzegłam żadnych znajomych twarzy. Wyszło na to,że nie znam tu nikogo i będę musiała się zaprzyjaźnić z kimś obcym :o
-Do klasy 1F będą chodzić następujący uczniowie..- powiedział a ja odwróciłam się w jego stronę. Wziął jedną kartkę w rękę a pozostałe dał jeszcze innej kobiecie, która znajdowała się obok niego. -Rox Smith, Lucy Brian, Caroline Grant, Eric Stanley... -wyczytywal inne osoby a ja czekałam cierpliwie na moje nazwisko. -Harry Looks, Lucas Hawkins, Niall Horan i Alex Fields.
Poczułam dziwne uczucie jakby...ulgę.Dyrektor podał sale wszystkim klasom i wyjaśnił gdzie dana klasa się znajduje. Jestem bardzo ciekawa kto będzie ze mną w klasie...może jakiś przystojny chłopak? A może znajdę tam przyjaciółkę?

Weszłam do sali, w której miała być moja klasa-1F. Gdy otwierałam drzwi zobaczyłam na drzwiach karteczke z napisem "1F",więc weszłam i zobaczyłam,że nie ma nawet połowy klasy. Zajęłam miejsce w ławce pod oknem i czekałam na wszystkich. W klasie była już pewna wysoka blondynka o niebieskich oczach. Miała włosy sięgające do połowy pleców. Ubrana była w kremową sukienkę do kolan. Na nogach miała czarne baleriny z kokardą.

~*~
Gdy po 10 minutach była już prawie cała klasa,przyszła nauczycielka. Szczupła,średniego wzrostu szatynka. Wyglądała na miłą. Nie było jednej osoby..Nasza wychowawczyni chciała zacząć mówić ale przeszkodził jej w tym hałas otwieranych drzwi. Do klasy wszedł pewny siebie chłopak z blond włosami i oceanicznymi oczami.Gdy tylko zobaczył ludzi w klasie jego pewność siebie automatycznie zmalała. Skierował się w stronę wolnej ławki,która znajdowała się w rzędzie pod ścianą. W jego ślady poszedł nie wysoki brunet o brązowych oczach. Chyba się znali,ponieważ usiedli razem i gadali ze sobą.Obaj mieli grzywki podniesione do góry co dodawało im uroku.Nauczycielka zaczęła sprawdzać obecność a ja zaczęłam uważnie się przyglądać dwóm pewnym osobom.
-------------------------
*-chodzi o takie ciemny blond włosy:)

Between us // Niall HoranOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz