Anlam veremiyorum...
Asır tüm bunların rüyada olduğunu söyleyerek beni kovalamaya başladı. Ben daha önce bu kadar saçma bir bahane duymamıştım... Evi turladık ve sonda kediye dönüştüm.
"Bu bir rüya!?"
Koşa koşa aralık olan kapıdan dışarı çıktım. Başladım koşmaya koştum, koştun, koştum bir tane araba gel sen bana çarp.
[Bok çuvalının arabaya çarpış sesi]
"Bu kan mı?"
*Ananı Mart ayında altımda miyavlatırım, Asır... Dokuz canımdan sekizini harcamıştım zaten. Ölümüm senin yüzünden oldu.*
*Doğaç, sen iyi misin?*
Bok borularıma kadar her şey dışarı çıkmış bana diyor ki "İyi misin?" bu köpek düşündüğümden de mal.
"Aman Allah'ım o öldü..."
*Senin kadar aptal bir sahip görmemiştim...*
Bir bacağım karşı kaldırımda diğer bacağım ise sanırım kuyruğum ile aynı yere fırladı.
"Aman Allah'ım benim yüzümden öldü."
Sanırım ölüyordum ve ölmeden önce şunları söylemek istiyorum. Müge abla lütfen tüm parçalarımı bul. Hepsini yanımdayken gömülmek istiyorum... Biraz fazla dağıldım umarım bulursun.
Sanırım bu hayatta güvenebileceğim tek kişi Müge Anlı hanim abla. Çok yaşa Müge abla...
[Kediler öldüklerinde çıkan ses]
Çıkarmamız gereken ders:
Kedinize uyduruk isimler vermeyin renginden dolayı da isim vermeyin!
Kediniz bir anda insana dönüşürse onu kovalamayın. Sonra öldüğünde boş yere ağlamışke anladınız mı?
Şimdi bonus bölüm falan fasa fiso...
Emeğime saygı göstermeyen herkesi mart ayında altımda böyle bağırtacam...
Hadi bay canlarım ben kaçmışke...
Ayrıca diğer kitaplarıma da bakın olur mu izlenmem az... Hadi öptüm.
Diğerleri gibi yalakalık yapacak bir insan değilim hiçkimseyi sevmiyorum... Sadece kendim.
Ayrıca hepinizin tepkisinin böyle olduğuna eminim...
Devam etmeyecek~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ananı Miyavladım
Novela JuvenilBir kedisin tamam mı. Sana zoraki bir köpek arkadaş getiriyorlar ve sende bir anda insana dönüşüyor sun. Bu köpek ile sahibinden saklanaman gerek ama sahibinin önünde dönüşünce. Sıçtın...