15:00
"Információ:
A halottak:-Song HyunWoo
-Min WooJin
-Jeong YeEun
-Hwang NamSun
-Kang MinHyuk
Ez az 5 ember megszegte a szabályokat ezért véletlen balesetek árán elvesztették az életüket.
A listán megtalálhatjátok a 5 bukottat.
Remélem készen állsz a következő feladatra.
Gyújtsd fel az iskola egy kis mellék épületét. Lehetőleg ne kapjanak el ha nem akarsz meghalni. Hajrá!!"
Ezek normálisak? Hogy gyújthatnám már fel? Ha elkapnak az életemnek vége, úgy szó szerint. Miért ragaszkodtam ennyire ehhez az iskolához? Késő bánat,eb gondolat,ahogy a mondás tartja.15:10
Lassan bevánszorgok a fiúmosdóba és magamra zárom az egyik fülkét. Egyszerűen ez már sok, először SuBin, aztán a szabaduló szoba, és most ez. Csendesen sírni kezdek. Nem akartam ezt,soha nem akartam bűnöző lenni. Utálom hogy ezt kell tennem. Gyűlölöm,azt amivé a játék formál engem. Utálom azt aki jelen pillanatban vagyok. Kapd össze magad végre MinJae.
Miután kicsit összeszedtem magam elindulok hogy véghez vigyem a feladatomat.15:18
Kihalászom a táskámból a gyufát, és a zsebembe süllyesztem. Természetesen a papír és térképek helyéül szolgáló kis mellék épületet fogom felgyújtani. Így is kárt okozok,de ezek pótolhatóak többnyire. Nem kell félnem hisz óra alatt nagyon nagyon ritkán fordul meg arra ember. És mivel mindig nyitva van nem kell szarakodnom,a bejutással.
15:27
Az épület előtt állok, és csak nézem a kis helyet ami hamarosan lángokban fog állni. Felsóhajtok és alaposan körülnézve,megyek be. Sok térkép és sok sok papír ami gyorsabb égést biztosít. A zsebemből előveszem a gyufát és kis hezitálás után, végig húzom a gyufaszálat a doboz oldalán,ami azonnal égni kezd. Az egyik papírkupac közepére ejtem,ami rögtön lángra kap. Ezt megismétlem még három-négy alkalommal és mikor eléggé égnek már a kupacok, beledobom a gyufásdobozt,a benne lévő megmaradt gyufákkal hogy elégjen minden ami hozzám vezetne. Lassan kimegyek az épületből, és visszacsoszogok az osztályterembe. Leborulok a padra, és próbálom elnyomni az érzéseimet,a bűntudatomat, és minden olyan dolgot és érzést,ami gyengíti az ítélő képességemet.
15:33
A tűzjelző. Hangos és kibírhatatlan ahogy vinnyog. Kinézek az ablakon és meglátom a "feladatom" gyümölcsét. Szörnyű,hogy ez az én művem.
15:42
Mindenkit az udvarra terelnek,hogy mindenki megvan-e, és senki nincs-e az égő épületben,meg ez a protokoll tűz esetén.
"Nagyszerű vagy Hyun MinJae. 3500 dollár jóváírva. A maradék idő alatt azt teszel amit csak szeretnél,hogy pihenj. Ne feledd a játék egyre nehezebb, és csak az erősek győznek."
Na nem mondjátok. Remélem a vacsorátoknál megfulladtok. Mély és Borongós gondolataimból egy vállamra nehezedő kéz, ráz fel. Ijedtemben hátra nézek és megkönnyebbülten sóhajtok fel,mikor SeongGi mosolygós arcával találom szembe magamat.-Gyere velem egy csendesebb helyre.-mutat szabad kezével,az iskolával szembeni parkba. Lassan bólintok és elindulunk.
15:48
Csendesen üldögélünk a padon, és a madarak csicsergését hallgatjuk.
-Tudod,nagyon nagyon kemény ez a játék, ezért kérlek ne add fel. Minden egyre nehezebb lesz és innen már nincs visszaút csak a halál.-mondja csendesen, én pedig egyetértek vele.
-Igen tudom,de lassan már ott tartok hogy inkább meghalok.
Egyszerűen az érzelmeim irányítanak, és ami az elmúlt három órában történt, érzelmileg megterhelt. Próbálom nem feladni, próbálom elnyomni azokat a dolgokat amik gyengévé tesznek.-sóhajtok és ránézek.-MinJae az érzések nem tesznek gyengévé, épp ellenkezőleg. Ez mutatja hogy valóban élsz, és érző szívű ember vagy.-mosolyog rám kedvesen én pedig viszonzom. Nem véletlenül vagyok szerelmes ebbe a srácba.
-Nagyon szépen köszönöm a lelkisegélyt. Sokat segít,hogy tudod min megyek keresztül, és mit érzek.-nézek szemeibe. Olyan erős az iránta érzett szerelmem,hogy ha velem van, képes elnyomni minden mást. Mosolyogva megsimogatja az arcomat én pedig jobban belebújok az érintésébe.
15:57
Csendesen lépkedünk vissza a terembe.
-Vigyázz magadra.-paskolja meg a vállamat, én pedig mosolyogva bólintok.
-Te is vigyázz magadra.-kacsintok rá és a helyemre ülök,hogy lelkileg felkészüljek a következő feladatra.
●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○●
Köszönöm szépen hogy elolvastad💜
ESTÁS LEYENDO
Deadly game!✓
FanficEgy iskola ahol évente egy osztály kerül be a Vidd végig és nyerj nevű titkos játékba. A játékmesterek mottója: "Vidd végig és éld túl,ha meghalsz gyenge vagy." Idén vajon hány diák esik áldozatul ennek a játéknak? ‼️BL történet azon belül Shounen...