hoofdstuk 15.

1.4K 81 8
                                    

pov Daphne.

zoenend loop ik met nils zijn kamer binnen. stijn en Bettina Zijn Amsterdam in. Ik weet dat dit niet kan maar ik weet het niet Nils heeft wat speciaals. dan gaat mijn mobiel af. Geïrriteerd trekt Nils terug. 'Daan' ik kijk Nils geschrokken aan en neem dan op. "hee Daan". 'Kan ik langskomen heb niks te doen?'. "Uhm nou ik zit nogal aan me huiswerk binnenkort heb ik proefwerkweek sorry". 'geeft niet, is al goed! Hou van je'. "ik ook van jou" ik hang op en een groot schuld gevoel gaat Door mijn lichaam. Nils wil zijn lippen weer op de mijne drukken maar ik hou hem tegen. "nee Nils dit kan echt niet sorry" ik ren de kamer uit en pak me tas in. ik moet een tijdje weg, om na te denken. maar eerst Daan de waarheid vertellen. 'Daphne wat ga je doen? Weet mama dat je gaat?' Zegt Nils die in mijn deur opening staat. "ik kan het niet nils, ik kan Daan de pijn niet aan doen die die mij aan deed, ik was kapot dit tussen ons moet stoppen" Hij loopt naar me tas en pakt de spullen uit. ' je hebt gelijk maar dan hoef je nog niet te gaan' hij trekt me in een knuffel. ik hou hem stevig vast. "Ik wil ook niet gaan, maar tussen ons word het hem niet meer" Nils kijkt me aan en knikt dan. 'weet ik het is beter zo' ik zet een klein glimlachje op. 'bel Daan dat ie nog kan komen, het is nog vroeg en hij vind het zeker jammer dat ie niet kon komen' Nils loopt mijn kamer uit. Ik knik dankbaar.

Even een vraagje ik loop nogal vast in dit verhaal als je een leuk idee weet zeg t ik kies het leukste idee uit en dan heb je ook een rol in t verhaal !

You forget me { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu