7.Fejezet Varázslat

59 4 0
                                    

Az idő kicsit lassan telt mert, kicsit unatkoztál. Aztán unalom üzés céljából eszedbe jutott egy rég játszott játék még kiskorodból. Ezt elmesélted Ricky-nek aki erre örömmel beleegyezet a játékba. Ezt a játékot úgy hívták Gondoltam egy.... jó kis játék csak nem szabad egész nap ezt játszani mert, az ember a végén magunya. Előszőr Ricky kézte a játékot. Sokáig elvoltatok ezzel a játékkal. Rengetegszer nevetek fel azon hogy, ki mire gondolt. Mire észrevettétek már dél volt. Elővetétek a még reggel elpakolt ételhordós dobozaitok. Te rizses kukoricát, sült csirke melle. Deszernek pedig egy kis csoki puding. Ebéd után olvastátok és beszélgettetek. Nagyon jól elvoltatok. Néha bele majszoltatok a még reggel vett sütikbe vagy abba a finom kekszbe amit, a hotel szakácsa adott nektek utravaló gyanánt. Kedves egy öreg ember volt. Nagy pocakal és szakálal. Ha nem tudnád hogy, nem létezik az hinéd hogy, ő a télapó. Mivel késő délután volt te és Ricky elkeztetek olvasni. Te mivel furdalt a kiváncsiság Linda McLondról olvastál. Arról a nőről aki az igazgató lesz, akit a varász világ csak úgy, hív hogy, „A Varázslók Királynője”. Ezt a pedig nem véletlenűl kapta. Rengeteg háboban vet részt, renget új mágiát és bájitalt tallát fel vagy tökéletesített, a tudása mérhetetlen. Ép ésszel fel sem fogható. Tisztelted mint, mindenki más és mikor belegondoltál hogy meg van arra az esélyed hogy, tőle tanulhas az izgalom előntöte a szíved.

*****
Itt EnikKun3 köszönöm a figyelmet. Sziasztok.

A varázsló akadémia / A harc akadémiaWhere stories live. Discover now