Oha 2 saat yatmıştım yarın ne giyicem ben ya diye düşünüyordum. Dolabımı saatlerce karıştırdıktan sonra bir şey bulamadım. Yengemin yanına gidip"yengecim yarın balo var hani bana bir elbise versen". Yengem bana "kuşum istediğini al sen" diyip odadan çıktı.
Yengemin kıyafet odası vardı. Zaten moda uzmanlığımı ne okudu emin değilim. Odaya girdim mükemmeldi. Askıları karıştırırken gözüme birkaç elbise ilişti onları alıp denedim ama favorim kesinlikle bu olmuştu.
Yengem kapıdan beni görüp "harika olmuşsun canım kesinlikle bu giy " dedi.
Yengeme teşekkür ettimBizim eve girip saçımı ne yapsam diye düşündüm topuz yapmaya karar verdim. Kombinim kafamda hazırdı.
Akşam bizim kızlarla sahile gidicek tik daha doğrusu gizemin sevgilisi ile Barış tanışacaktı açıkçası gizemin sevgilisi ile pek anlaşamıyordum. O yüzden bizle çok takılmazdı. O yüzden Aycan'la daha fazla vakit geçiyorum çünkü gizem sevgilisi ile zaman geçiriyor haklı olarak. Umarım Can'da gelir yoksa sıkıntıdan patlardım.
Sahile giderken üstüme bunları giydim
Sahile vardığımda kimse yoktu. O sırada telefonuma mesaj geldi
05737373737(harika numara uydururum) :Hello akşam gelicekmisin?
Nisa:sen kimsin lan aq malı senin ağzına sıçarım valla
05737373737:oha kızım yavaşşş Can'ım ben. gerçi kusura bakma haklısın adımı söylemem gerekti.
Nisa: Can ödüm koptu. Özür dilerim. Bu arada evet geliyorum.
Can:iyi valla hiç çekemezdim 2 çifti.
Nisa:Valla bende çekemezdim
Valla erken gelmem iyi olmuş ohhh derken telefonuma mesaj geldi.
Can: Nisa akşam gelemiyorum başka bir yere gitmem gerekiyor
Nisa : peki.
Acaba nereye gidicek ti derken Aycan'la Barış yanıma geldiler. Barışa dönüp "Barış Uğur aşırı gıcıktır sakına laflarına kanma işte seni çok sevdim kardeşim der, sonra kendi okulunda Barış şerefsiz der. Gizemde salağım aşk işte"
Aycan dönüp iç çekerek "otoda konuyor boka ta" dedi. Bir kahkaha patlattım. O sırada Gizemle uğur malı geldi. Uğur benim arkamdan orospu demişti Gizemle ayrılmışlardı bu yüzden ama gizem çok aşıktı ki hala öyle.
Gerçi ne yalan söyleyeyim uğurda gizemi çok seviyordu. Çok sıkılmıştım o sırada uzaktan Can'ı gördüm bir mekana girdi hemen gelicem diyip kalktım. Can'ın girdiği mekana girdiğimde Can'la Fatmayı (baloya alacağı kız) birlikte oturmuş konuşuyorlarken gördüm. Oradan uzaklaştım. Kızların yanına gidip ben eve geçiyorum dedim.
Eve vardığımda annemler bavul hazırlıyordu ne olduğunu sordum. Babamın askerlik arkadaşı babaları Almanya ya davet etmiş. Babamlarda kırmak istememiş. Annem bana dönüp biz 1 ay yokuz kızım Avrupa turu yapıcağız dedi. annemle babana bakıp oooo 2. Bahar dedim ve annemin terliği kafama geldi. Tamam be sustum diyip annelere sarıldım ve yolcu ettim su bile döktüm.
Öteki gün hazırlanmış ve Burak'ın(sarışın çocuk) gelmesini bekledim. Kapı çaldı kapıyı açtığımda Burak beni görüp şok oldu "çok güzel olmuşsun" bende sadece teşekkür etmiştim.
Balo alanına geç varmıştık çünkü lanet olası trafik her yerdeydi. İçeri girdiğimizde ıslık atan çocuklar ve beni Burak tan kıskanan kızlar vardı Aycan beni gördüğünde. Bağırarak "çüşşş Nisa'ya gellll" diye bağırdı. Can dönüp baktığında baştan aşağıya beni süzüp sinirle baktı beğenmemişti yani(yok la kıskançlıktan o sjsjsjs).
Moralim aşırı bozulmuştu Burak bana baktı "gerçekten çok güzelsin" dedi. Aycan yine kendini tutamayıp(sanırım ben gerçek hayatta aycan gibiyim) "yavaş yerler yaşşşş" dedi. Sonra yaptığı şeyi düştünüz ayy pardon dedi Canın gözleri sürekli üstümdeydi. Nazikce herkese tek tek selam verdim hatta uğura bile. Sıra Fatma'ya gelince elimi uzattım ama o bana elimi uzatmadı. Umursamadım salak kendince Can'a kendini havalı göstermeye çalışıyordu.
Can'a elimi uzatırken o beni tutup sardı. Tam sandalyeye oturacakken Burak bana biz burda oturuyoruz bizim bölümün orda oturuyoruz deyince Burak'a bakıp "hiç orda oturup pankreas ak ciğer kara ciğer dinleyemem'dedim.
Burak Nisa kalkar ısın diyip beni kaldırmaya çalışırken Barış" tamam zorlama kızı sen git otur orada kız sonra gelir"dedi. Aycan Barış'a dönüp "parti Kur oy verem aşkım" dedi. Fatma Barış' a yemek yedirirken Burak Nisa lütfen dedi. Kafamı sallayıp kalktım. Neyse görüşürüz diyip kalktım. O masaya geçtiğimde aşırı samimiyetsizlik hissettim Burak konuşup gülüyordu. Dans etme zamanı gelince Burak beni dansa kaldırdı tam istemiyorum diyecekken Can'la fatmanın dan etmesini görüp ayağı kalktım. Burak la dansımız bitmişti telefonu elime alınca 12 tane cevapsız arama gördüm.
Abim aramıştı. Abimi aradım ilk çalıştay açtı. Anim ağlayarak "abim koş yengen doğruyum blalal(yine yaratıcı bir isim) hastahanesi deyiz.
Şok olmuştum" abi daha 2 ay vardı" "bilmiyorum Nisa hemen gel ki lütfen" dedi.
Kimseye bir şey demeden koşarak balodan çıkıp hastahane ye vardım.Abim oturmuş ağlıyordu yanına koşarak gittim. Abim beni görünce sıkıca sarıldı. Tam o sırada doktor çıktı" nur topu gibi bir kızınız oldu tebrikler ama karınız 1 hafta burada misafirimiz" dedi. Abimi tebrik ettim. Abim çok mutluydu ama bir anda kızıma kim bakıçak dedi. Bir anda ben bakarım dedim. Abim bana bakıp gülümsedi iyiki kardeşimsin bende abime sarılıp iyiki abimsin dedim.
Evet bir bölüm daha yazdım bence güzel oldu yorumlar ve görüşler sizin😊😍🖤