30. ⚠️

2.4K 93 9
                                    

Marinette :

"Ahoj Marinette" řekl dosti zákeřným tónem.

"Ahoj, potřebuješ něco nebo?" zeptala jsem se ho nezájmovým tónem.

"Hele, takhle se mnou mluvit nebudeš, teď ti chci něco ukázat, takže pojď" rozkázal, a já se vzepřela.

"Ty mi nebudeš rozkazovat, ani kdyby jsme měli pravý vztah, tak bych ti takovéto chování netolerovala, a ten nemáme, takže ani náhodou se mnou takhle mluvit nebudeš" vyjela jsem na něho a jeho to trochu znejistilo.

"Hele, je to dárek pro tebe, máš na výběr, já ti ho dávat nemusím" tím mě zaujal.

"A jaký prosím tě?"

"Pojď se mnou a uvidíš" já jen kývla, jelikož mě to celkem zajímalo, a taky, abych to s ním mohla skoncovat. Vešli jsme k jedné uličce a já se zastavila.

"Dál nejdu, ses zbláznil ne, hele končím s touhle šarádou, odcházím" vyhrkla jsem ze sebe a chtěla odejít, ale v tom se za mnou objevili dva týpci v maskách.

"To jsi neměla dělat" řekl Felix a oni mi dali pásku přes pusu, a zatáhli mě do ní. Tam mi připoutaly ruce, k nějaké trubce a každý mi chytil jednu nohu. Chtěla jsem křičet, ale nemohla jsem.

"Víš Marinette, tohle se popravdě nemuselo stát" začal mluvit, Felix, který kolem mě kráčel, do kolečka a vytáhl nůž. Poté se za ním objevil Chat a já radostně kníkla a jemu to došlo. Luskl prsty a ukázal na něho a ty gorily mě pustily a šly pro Chata. Já jsem se jen snažila křičet a brečela jsem. Chytly ho a držely.

"Všechno mohlo být úplně jinak, mohli jsme mít krásné rande, později i takový vztah, ale ty ne, ty jsi si musela začít stěžovat" řekl a řízl Chata do ruky, já se pokusila zařvat, ale ta páska to jen změnila, na skoro neslyšitelné mumlaní.

"Ano správně, poté jsem ti chtěl dát ještě jednu šanci a spojit nás do hromady, ale ty jsi pořád mluvila o tom, jak je to falešný vztah a pořád si to rujnovala" zase ho řízl.

"Každý můj pokus si nějak pokazila" další říznutí, jeho oblek, ho sice chránil, ale krev mu tekla, a on sykal bolestí při každém.

"Poté jsi o mě říkala ta hnusná slova, jedno za každé, které jsem slyšel" já jen nechápala a on počítal a řezal, bylo jich asi deset. Mně ho bylo tak líto, snažila jsem se mu jít pomoci, ale nešlo to.

"To je pořád omluvitelný, ale co už ne, je to odmítnutí, já ti dal možnost a ty jsi ji nevyužila, tak to teď napravíme" mě došlo co myslí a začala jsem kolem sebe kopat a všechno. On jen zakroutil hlavou a Luskl. Ty gorily přivázaly Chata taky k nějaké trubce, a šli ke mně. Každý mě chytil, za jednu nohu, a roztáhly je. Já se jim vzpírala, ale byly opravdu silní.

"Mari, ty jsi to asi nepochopila, čím více se budeš vzpírat a vzdorovat, tím to bude horší" řekl a probodl Chatovy dlaň, on jen sykl a chytil si jí. Byl celý zmlácený. Já si uvědomila, že by mu mohl, ještě více ublížit, tak jsem kývla.

"Mari, ne, nemusíš to dělat" řekl Chat, já se na něho jen smutně koukla, a přestala se jakkoli vzpírat.

"To je správný přístup" gorily mě pustily a šli k Chatovy, který se snažil dostat z pout, kterými, byl připevněn. Felix se přiblížil a pomalu mi sundal kalhoty.

"Mari, ne" zařval Chat, když mi sundával kalhotky já jen ležela, brečela, a bála se o Chata.

"Chate prosím" řekla jsem skrze pásku, a nechala se sebou dělat cokoliv, co chtěl. Po hodině všeho možného, mě pustil, a Chatův klíč hodil někam pryč a odešli. Já jsem jen ležela a snažila se vzpamatovat, po pěti minutách jsem se dobejhala za Chatem a snažila se ho pustit.

"To nepůjde" řekl a zněl celkem zklamaně.

"Promiň Chate" a tříska jsem hlavou o tu trubku.

"Hlavně, že jsi v pohodě" řekl Chat a já si vzpomněla na Tikki, rychle jsem se dobejhala ke své kabelce.

"Tikki, potřebuji transformaci" se slzy v očích a na kolenech, jsem se podívala na svojí Kwami, která právě vyletěla z mé kabelky.

"Jsi vysílená, to není dobrý nápad" řekla mi a koukla na mě.

"Já vím, ale musím to udělat, pro něho" otočila jsem se na Chata, který se na nás nechápavě koukal.

"Tikki, tečky" řekla jsem a transformovala jsem se. On se stále jen nechápavě díval.

"Mari, Ty jsi" já zvedla ruku, a použila lucky charm. Naštěstí mi spadla pilka použila jsem jí, a poté jsem si vzpomněla, na Chatovu Cataclysm. Po přeříznutí, jsem jí vyhodila, do vzduchu a hned upadla.

miraculous - Ona je moje, FelixiKde žijí příběhy. Začni objevovat