31.

1.8K 92 18
                                    

Marinette :

Probudila jsem se u sebe v posteli, rozhlédla se a všimla si Chata dole na pohovce. Začala jsem si myslet, že to byl jen sen, ale všimla jsem si jeho ruky od krve. Vylezla jsem potichu na balkón. Pršelo. Sedla si na lehátko, chvíli brečela, a  poté se jen dívala do blba.

"Mari, co tu děláš, vždyť nastydneš" řekl Chat a chtěl mě vzít dolů.

"Všechno je to moje vina" ani jsem se na něho nemohla podívat.

"Cože, Vždyť ty za nic nemůžeš" přišel přede mě, klekl si a dal mi ruku na tvář.

"Ale můžu, ublížil ti, kvůli mě, kvůli mým špatným rozhodnutím" při pohledu na jeho ruku, jsem se znova rozbrečela.

"Ty za nic nemůžeš, tvá rozhodnutí byla správná, i když nechápu, co mělo být to poslední" zvedl mi obličej a já se mu podívala do očí. Usmál se.

"On chtěl, abych se s ním vyspala, já ho odmítla a proto jsem přesně věděla, co chce dělat" zase mi stékaly slzy po tváři.

"Mari, pokud že jsi to nechtěla, tak je dobře, že jsi ho odmítla"

"No, ale stejně se to stalo a tobě ještě k tomu ublížil" dal mi tu zraněnou ruku na stehno a podíval se mi přímo do očí.

"Mari, já jsem v pořádku" koukla jsem na jeho ruku.

"Ne nejsi, proto jsem s tím falešným vztahem souhlasila, aby ti neublížil a podívej, stejně to udělal" chytla jsem tu zraněnou ruku a zvedla ji.

"Mari, tohle teď není důležité, hlavní je, že jsi v pořádku a že už se s ním nemusíš zahazovat" obejmul mě.

"Počkat počkat, Ty jsi věděl, že ten vztah je falešný?" odtáhla jsem ho od sebe, bylo poznat, že znervózněl.

"Mari musím ti říct, kdo jsem, zvláště, když už to vím o tobě" já si v tu chvíli vzpomněla, jak jsem se proměnila.

"Chate... J-já" dal mi ruku před pusu a řekl jeho formuli. Najednou přede mnou nestál Chat, ale Adrien. Mě v tu chvíli stékaly další slzy po tváři.

"A.. A... Adriene" on jen vyděšeně koukal.

"Mari já ti to" skočila jsem mu kolem krku a objímala ho a on se připojil.

"Pod maskou nemohl být nikdo lepší" řekla jsem a políbila ho a on začal spolupracovat.

"Miluji tě" řekl a já se na něho jen pousmála.

"Chceš říct tajemství" on kývl.

"Já tebe také" a znova jsem ho políbila.

"Nepůjdeme naproti Alye a Ninovi" navrhl a já jen přikývla.

"Ale nejdříve se ti postarám, o tu ruku" on kývl a poté jsme vyrazili.

"Cože, vy dva jste spolu, jak to že o tom nic nevím?" vyhrkla na nás Alya hned jak nás uviděla spolu.

"No ono je to dost čerstvé" řekl Adrien a já se začervenala.

"A tvůj první kluk, už to ví?" zeptala se mě Alya a v tu chvíli jsem si ho všimla. Drkla jsem do Adriena a ten se tam podíval.

"Musíme to vyřešit" pošeptal mi do ucha, a já kývla.

"Promiň, ale musíme teď něco vyřídit" řekl Adrien a odešel se mnou za Felixem.

miraculous - Ona je moje, FelixiKde žijí příběhy. Začni objevovat