Elindeki deftere sıkı sıkıya sarılıp kafasını dizlerine koyan genç kız ne kadar zaman geçtiğini hesap edememiş bozulmayan sessizlik bir süre sonra içini ürpertmeye başlamıştı...
Defteri yavaşça yatağın üzerine bırakıp kapıya doğru ilerlemeye başladı.. masaların hepsi boştu.. biri hariç..
Genç kızın anladığı kadarıyla herkes odasına çekilmişti.. adımlarını dolu olan o masaya doğru çevirdi masada oturan kişinin üzerine beyaz dar bir t-shirt ve pantolon askıları vardı.. Kızıl saçlarını görünce de kim olduğundan emin olmuştu...
Hemen karşı tarafına oturmuştu.. genç kızı gören Jerome kızın gözlerinin içine bakmaya başladı...
Genç kız: Herkes odasında mı?
Jerome: Evet
Genç kız: Seni ilk kez bu kadar durgun görüyorum.. tanımasam hastasın diyeceğim...
Jerome: Beni tanıyor musun?
Jerome düz ve hiçbir şeye hali kalmamış gibi sormuştu bu soruyu...
Genç kız: Jerome Valeska.. 21 yaşındasın.. Joker olarak biliniyorsun... Soğuk kanlı acımasız bir katil... Gotham ile ilgili ilginç planların olduğunu düşünüyorum.. ve....
Jerome: Ve ne?
Genç kız başta durgun bir ifade ile Jerome'a baksada yüzünde sevimli bir ifade belirmişti "Boşver" sözü Jerome'u meraka düşürse de kızın sorusuna cevap vermekle meşgul oldu..
Genç kız: Neler oldu?
Jerome: Seni odaya bıraktıktan sonra gardiyanlar ortak salonu bastılar... Herkes odalarına çekilirken az önce sorduğun soruyu sordular.. ben de onlara küçük bir hikaye anlattım.
Genç kız: Ne anlattığını sormayacağım ama senin hayatını kurtardım artık bana borçlusun...
Jerome: Hhhahhaaa
Jerome'un neşesi tekrardan yerine gelmişti..
Jerome: Cidden... Hayatımı kurtardın evet... Ama benim kimseye bir borcum yok.. sahi beni niye kurtardın?
Kendisine yöneltilen bu soruyu hissiz bir şekilde cevaplamıştı...
Genç kız: Sadece refleks
Jerome: Dalga mı geçiyorsun? Bir insan neden başka birini refleks olarak kurtarsın ki?
Genç kız: Dalga geçiyor gibi mi görünüyorum? Hadi ama... Ne diye bir katilin hayatını kurtarayım...
Jerome: Evet bir katil olduğum doğru acımasız bir katil... Ama ben bir katilden.. bir insandan daha fazlasıyım doll face Sen de dahil bütün Gotham buna şahit olacak...
Genç kız: Farkındayım.. Farklısın... Bazen burada ki diğer insanlara bakıyorum.. bir de sana bakıyorum sen onlar gibi değilsin..
Jerome: Hhaha ne demek istiyorsun?
Genç kız: Anlayabilecek kadar büyüdüğünü düşünmüyorum
Jerome: Bunu diyen sen misin doll face?
Jerome masaya iki elini de sertçe vurmuş kızın üzerine eğilmişti...
"Kahkaha bulaşıcı bir şeydir ve bu şehrin biraz neşeye ihtiyacı var ne dersin huh?" Yüzünde ki sırıtma ile yerine tekrar oturmuştu..Genç kızın alaycı bakışları Jerome'u sinirlendirmeye başlamış masadan kalkıp kızın yanına doğru ilerlemesine sebep olmuştu...
Kız istifini bozmadan oturuyordu... Jerome kızın arkasına geldikten sonra omuzlarından tutmuş kafasını onun hizasına getirerek kulağına eğilmiş kızın içine işleyen o sözleri bırakmıştı dudaklarının arasından..