Taramul Vampirilor Part.1

3 0 0
                                    

Ma trezesc dimineata in jurul orei 9 PM . Eram atat de obosit dar si plin de viata. Imi simteam noua magie trecand prin corpul meu . O simteam in vene ma simteam si mai puternic.
Ies din camera si ma duc spre asa zisa bucatarie e concaului . Unde o vad pe Suky cu um pahar de bautura in mana .

-Neata Regina !
-Buna dimineata , hibridule , cum a fost extragerea luni , dar si mizeria pe care mi-ai lasat-o in gradina sa stii ca nu se curata singura.
-Ma scuzati regina, promit ca am sa ma duc sa curat.
- Nu e nevoie , deja am cerut sa se f⁷aca asta . Dar acum trebuie sa vedem care e puterea ta speciala .
-Hai sa o facem si pe asta !
- La subsol .

Coboram treptele intunecate catre temnite , dar nu ne oprim acolo . Ne indreptam cat mai mult in intuneric , deja ochii mei de vampir incep sa.si faca aparitia ajutadu-ma sa vad pe unde merg. Ajungem in fata unor usii imense . O vad pe Suky cum isi musca degetul si il pune in gaura din usa . Portile se deschid automat si raman blocat cand vad o mini arena de lupta cu a bariera magica  are proteja inpotriva distrugerilor .

- Inchide gura ca intra musca , si acum te poti hrani doar cu sange .
- Hahaha .. buna gluma .
- Buna hai sa incepem aveam la dispozitie o ora .
- Dar parca spuneai ca plecam la 12AM
- Draga mai avem si bagaje de facut deci haide .
- Bine.....
- Deci Alec cum iti spuneam si ieri , Luka are fumul morti , eu le pot controla pe toate , Bonnie are puterea de a vedea in viitor , Klaus are forta , Elaijah are puterea elementelor , Anna puterea dureri si Marcel controleaza focul.
- Ok si eu ?
- Asta o sa vedem , trebuie sa te concentrezi pe vampirul din tine si sa-ti vezi puritatea acolo .
- Am inteles ...

Dupa ce a inceput sa se concentreze , ceva timp in care sa straduit , Alec deschide ochii de vampir pur , si se uita la Suky care ramane blocata. Stiind ca doar ea si fratele ei pot avea ochii de safir.

- Ataca.ma cu fumul morti !
- Tu ai vrut-o.

Cand Suky a pornit fumul negru ca o paciosa , ochii lui Alec devenisera iar albastri , cand fumul  navalise pe el si il acoperea , Suky crezand ca el deja e mort isi cheama fumul inapoi la ea . Dar vede ca Alec sta in picioare fara nici o zgarietura ..

- Cum e posibil ? Ce vraja ai facut Alec ?
- Nici una .. Ataca-ma cu alt ceva cu care poti si vedea daca fac vreo fraja .

Iar Suky incepe sal atace cu focul, durerea , puterea la maxim si Alec tot nu patea nimic , parea ca e inconjurat de un scut. Iar cand el lovea parea ca puterea lui e inzecita.

- Esti un aparator Alec , un scut pentru restul din jurul tau si pentru tine.
- Asta inseamna ca sunt se neatins ?
- Da copile . Acum hai sus pentru ca trebuie sa plecam , si nu te gandi la masina trebuie sa alergam , i-ati bagaje putine.
- Bine sefa .

Zis si facut, cei doi si-au pregatit fiecare cate un rucsac cu cele necesare si au iesit din camere. Afara erau asteptati de 10 slujitori care sa ii apere pana la granita cu vampiri . Trebuiau sa treaca prin padurea varcolacilor , prin campul draidelor si peste podul sirenelor din marea sangelui. Plecara la drum , ajunsi in padurea varcolacilor Alec ii face semn lui Suky ca sunt urmariti , cand un varcolac a vrut sa atace din fata Alec sare in sus si il lasa fara gat.
Ajunsi in campul draidelor au fost atacati de o ceata de draide , 4 din slujitori ramanad sa se ocupe de atacul surpriza . Ajunsi la podul sirenelor au trecut cu toti fara sa scoata vreun sunet.
Ajunsi la granita cu tarmul vampirilor .  Ajungad la Castel.

-wow....
- Iti place?.
- E incredibil alteta .
- Multumesc Alec.

Deja pregatirile pentru lupta erau jn toi . Suky se ajeaza pe tron si priveste in  gol. Nu stiu la ce se gandea dar era foarte ingrijorata.

-La ce va ganditi alteta ?

-La nimic Alec , doar ca...

- Doar ca ?

Cine sunt eu cu adevărat ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum