Vragenlijst

113 9 140
                                    

Willen jullie asjeblieft zo vriendelijk zijn om deze vragen te beantwoorden? Dat zou ik enorm waarderen! Het zou me ook kunnen helpen over jullie meningen! En kunnen jullie ook eerlijk antwoorden? Alvast bedankt! Ik zet zelf ook míjn mening erbij!

1. Wat vond je van het verhaal?
Zelf vond ik het niet zo goed, omdat in vergelijking met de andere boeken, is die van mij veeeeeel te kinderachtig, met het schrijven en over de gebeurtenissen.

2. Wil je een tweede deel van het boek?
Als ik jullie dan een plezier doe, dan graag. Maar ik vind het ook vervelend dat jullie zo lang moeten wachten! En dat ik dan soms wel eens iets tegelijkertijd doe en dat ik me dan niet kan concentreren. Natuurlijk gaat school en huiswerk eerst!

3. Wat vind je het leukste stuk uit het verhaal?
Dat weet ik niet zo goed. Maar ik vind het engste wel die baby monster en dat meisje, ik was toen alleen thuis (bij allebei de hoofdstukken toevallig :P) en ik was bang ik keek elke seconde om me heen en ik probeerde me zo klein mogelijk te maken, nu ik erover nadenk is het nu heel grappig!!! Hahahah!

4. Wat haat je of vind je niet leuk aan het verhaal?
De schrijf functie of hoe je dat ook zegt.

5. Waar houd je van of vind je leuk aan het verhaal?
JAKE!!! HE'S SO HOT!!! I am sorry...

6. Waarom wilde je het boek lezen of schrijven?
Omdat ik opeens een idee kreeg en ik al heel lang van schrijven hou, ik heb al heel veel verhalen geschreven gewoon thuis of op school, maar ik kreeg ze nooit af.

7. Zou dit boek een goede boek zijn om uit te geven?
Ik denk zelf van niet. Omdat het eerst weel veel te kinderachtig is en dan weer heel volwassen. Sommige stukjes staan er dan ook niet echt duidelijk op. Of begrijp je niet.

8. Wil je later een schrijver/scbrijfster worden?
Ja lijkt wel leuk. Maar echt als een beroep? Dat niet. Misschien als hobby, maar dan natuurlijk wel uitgegeven!

9. Als je een cijfer mocht geven op een schaal van 10, wat zou dat dan zijn?
Ik denk een 6 ofzo, ik HAAT het echt om een onvoldoende te halen, daarom haal ik het ook niet vaak!

10. Ken je leuke boeken om te lezen?
Ja zoveel! Secret Princess, My Secret Life, My Own Life, The Balloon, PainT, enzovoort.

11. Wat kan er veranderd worden aan dit boek?
Van alles eigenlijk wel een beetje.

12. Was dit je lievelingsboek om te lezen of schrijven?
Ik heb geen andere boeken dus ik denk het wel.

13. Zou je dit boek opnieuw willen lezen of schrijven?
Met een nieuwe versie, ja, maar met de oude versie, misschien.

14. Wat is je stemming van dit boek?
Blij, om jullie een plezier te doen!

15. Hou je van dit boek of is het gewoon normaal?
Nee niet echt houden, ik vind het ook nieg normaal.

16. Zou dit boek ooit 1000K halen?
Ik hoop wel, maar ik denk het niet.

17. Lezen of schrijven jullie dit boek met plezier?
Ja, afcorse!

18. Lijkt het jullie leuk om meer over mij te weten?
Nee, ik hou er niet van om over mezelf te praten. Ik ben lelijk en een nerd. Mij klas haat ik, omdat als ik eindelijk mijn menig durf te uiten, ze altijd wel weer iets hebben om tegen mij te keren. Ik haat ze...

19. Als jullie mij mochten ontmoeten wat zouden jullie als eerste doen?
Ik zou, als ik mijn lezers zag, ze als eerst bedanken, om mijn boek te lezen!

20. Zouden jullie dit boek willen kopen?
Ik wil het zelf wel kopen, omdat ik dan een boek van mezelf heb!

Als je zelf nog een vraag hebt, mag je ze gerust stellen, ik wil er heel graag een vraag bij, zet het maar bij comment, ik stuur dan een privé bericht!

Bedankt voor het lezen en antwoorden! I LOVE YOU!!!!

Als jullie ideeën/tips/fouten hebben of zien, meld het dan effe :P. En die ideeën+tips zijn dan voor de tweede deel die MISSCHIEN komt.

Follow/Comment/Vote?

Ciaoooxxxx

The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu