Part-1

3.6K 222 2
                                    

(1)

#There_is_a_Place

#KrisYeol_Version(Part-1)

"ကြ်န္ေတာ္႔စိတ္  အဲ႔စိတ္ရဲ႕မသိစိတ္တစ္ေနရာ……စမ္းတဝါးဝါးလမ္းေလ်ွာက္ေနသူတစ္ေယာက္လို……တစ္စုံတစ္ေယာက္ကိုသူလိုက္ရွာေနမိတယ္…သူ…သူကဘယ္သူလဲ?…ကြ်န္ေတာ္ကေရာ ဘာေၾကာင့္ေစာင့္ေနမိတာလဲ?ရုတ္တရက္ ဝိုးတဝါး သူ့နာမည္ကို တစ္စုံတစ္ေယာက္က ေခၚသံၾကားေနမိတယ္…"

Chanyeol shi!!!!!!

Chanyeol!!!!!

Chanyeol!!!!!

"ဟင္…ဘယ္သူလဲ?Noona~~~"

"yeolေလး အိပ္မက္ေတြမက္ေနျပန္ျပီလား"

"ဟုတ္တယ္ Noona"

ဟင္းးးး noona ရဲ႕သက္ျပင္းခ်သံသဲ႕သဲ႕ကိုသူၾကားမိလိုက္ပါသည္။

"yeol ေလးဒီလိုမက္မက္ေနတာ အသက္ႏွစ္ဆယ္ကတည္းကေနာ္…အခုဆို အသက္ႏွစ္ဆယ့္ငါးႏွစ္ျပည့္ေတာ့မယ္……yeolေလးဒီလိုပဲအစဥ္အျမဲျဖစ္ေနေတာ့မွာကို Noona စိုးရိမ္မိတယ္…အခုလိုပုံစံနဲ႔ Noona မင္းကို Korea မွာ စိတ္ခ်လက္ခ်ဘယ္လိုထားသြားရမလဲ?"

yeol ေခါင္းခါလိုက္မိသည္။

"Noona စိတ္မပူပါနဲ႔ Noona ေယာက္ဖေနာက္ကို လိုက္သြားရမွာေပါ့ yeol ကိုစိတ္ပူစရာမလိုပါဘူး yeol ေနတတ္ပါတယ္ အဆင္လည္းေျပပါတယ္!ေယာက္ဖကို စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေအာင္မလုပ္ပါနဲ႕ Noonaရယ္!"

"မျဖစ္ဘူး yeol ေလး!ကိုကိုလည္း နားလည္မယ္လို့ Noona ထင္ပါတယ္ မင္းကိုပါ Noona အတူတူေခၚသြားမွာ ဒါဟာNoona ဆုံးျဖတ္ခ်က္ပဲ!yeolေလးလည္း စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ သေဘာမ်ိဳးနဲ႔အရင္လိုက္ခဲ႔ပါ အစဥ္မေျပဘူးဆိုမွ Noona Koreaကို ျပန္လိုက္ပို့မယ္ေလ"

သူသိပါသည္!သူ့အစ္မက သူ့ကိုသိပ္ခ်စ္ပါတယ္ သူ႔ခင္ပြန္းေလာင္းေမြးရပ္ေျမျဖစ္တဲ႔ China ကို သူမလိုက္ေနရမည္ ကြ်န္ေတာ့္ကို စိတ္မခ်လို့ အတင္းေခၚေနျခင္းပဲေလ~ကြ်န္ေတာ္မွာတစ္ဦးတည္းရွိေတာ့ေသာ ကြ်န္ေတာ့္Noona ကို စိတ္မဆင္းရဲေစခ်င္ပါဘူး! ကြ်န္ေတာ္လည္း စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ျဖစ္ေအာင္ ဒီ အိပ္မက္ေတြထဲကရုန္းထြက္ႏိုင္ေအာင္ China ကိုလိုက္သြားဖို့ဆုံးျဖတ္လုိက္တယ္!

There is a PlaceWhere stories live. Discover now