9.Bölüm - İçimde Ki Ses Bile Sana Aşık...

659 51 9
                                    

Yaklaşık yarım saattir salonda aynı şekildeydik.Tepki vermiyorlardı.Bu da beni çıldırtıyordu.Babaannem ses çıkarmadan çidem çitliyerek bizi dikkatlice izliyordu.Tepki vermeden, hareket etmemeleri beni çıldırtıyordu.Sanırım on beşinci kez aynı soruyu onlara yöneltim.

"Artık konuşmayı düşünüyor musunu?Yoksa yurt dışında kala kala ana diliniz Türkçeyi mi unuttunuz?İnsanı delirtmeyin de cevap verin."

İkisi de ayağa kalktı.Babamın gözünden bir kaç damla yaş akmasına ramen güçlü gözüküyordu.Annem babamın tam aksiydi.Göz yaşları adeta dışarıda ki yağmur gibiydi.Güçlü kelimesinin g harfini bile taşıyamıyordu.Sanki... Gözlerinde hiç görmediğim acizlik ve pişmanlık vardı.

"Konuşmayı mı unuttunuz?" ses tonum bir hayli alaycı çıkmıştı.

"Ada, odana git sonra konuşalım."

Bu adam beni deli etmeyi mi deniyor?Orta sehpanın üstünde ki akıllı telefonuna mesaj gelmiş.Anladığım kadarıyla Fransa'dan acil gelmesi gereken bir mesajdı.

"Sen ciddi misin?Sonra mı konuşalım?"

Sesim farkında olmadan yüksek çıkmıştı.

"Bana bağırmaya hakkın yok.Ben senin babanım." diye kükredi.

"Asıl senin bana bağırmaya hakkın yok.Sen benim sadece biyolojik babamsın.Bana paradan başka verdiğin bir şey yok.Senin paranı falan istemiyorum.Senden sadece sevgi istiyorum.Hadi git Fransa'ya ben evden gidince gel."

"Ay, çok korktum.Sen evden gitsen ne olacak ki?Üzülüceğimi mi sanıyorsun?Yanılıyorsun.Hayat senin hayatın."

"Tamam, madem hayat benim hayatım o zaman bana emirler vermekten vazgeçin."

"Benim paramın altında yaşıyorsun..."

"Senin bana para vermen umrumda değil.Beni çalışanın gibi görmeyi kes.Üç yıldır senin paranı kulanmıyorum.O yüzden bir fark olucağını düşünmüyorum."

Sehpadan telefonunu aldı ve bir numarayı aradı.

"Alo, Mine.Ada'nın kartlarını iptal et.Sadece bankamatiği kalsın."

"Deniz, fazla abartmıyor musun?" diye sordu annem.

"Ben mi abartıyor Derya.Kızın abartıyor."

"Anne, iPad'ini  verir misin?"

iPad'ini uzattı.Tuş kilitini açtıktan sonra banka uygulamasına girdim ve kendime ait bilgileri girdim. iPad'i onlara doğru gösterdim.

"Bu miktar sizin bana üç yıl boyunca yatırdığınız para miktarı.Bu para miktarıda benim üç yılda kazanıp harcadığım para.Geriye kalan miktar ise biriktirdiğim ve biriktirmeye devam ettiğim para. Hatta şu anda bana üç yıl boyunca yatırdığınız parayı size havale ediyorum." dedim ve işlemi hallettim.

"ADA, HEMEN ODANA ÇIK!" diye kükredi.

"Odama çıkınca ne olacak?"

"Ada, odana çık lütfen.Deniz sen de otur şuraya."

Ayağımı yere vurarak merdivenleri çıktım.Odamın  kapısını açtığımda gözlerimden yaşlar aktı.Yaşlar akana kadar gözlerimin dolduğunu fark etmemiştim.Odama girdim ve var gücümle, beyaz kapımı ittim.

Sarjda ki kırık telefonum titredi.Telefonumu sarjdan aldım mesafı yoluyan kişinin adını görünce gülümseme isteğime engel olamadım.Mesaj James'tendi.James'i telefonuma My Husband In Future -gelecekte ki kocam - diye kaydetmiştim.

O:Dersim bitti güzelim.

Ben:Seni seviyorum.

O:Ne oldu?

My One Direction BlogHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin