8 глава

128 14 25
                                    

Тейонг постоя още малко на тяхното място и реши да си тръгне. Все още можеше да усети вкуса на устните на другия върху своите. Никога не беше искал нещо толкова силно,колкото искаше това да ги вкуси отново. Не искаше да се прибира,защото знаеше какво го чака там. Не искаше да рискува да се засече със Сорн и родителите и. Как можеше на родителите му да му скимне такава ужасна идея? Той не обичаше Сорн,че да се сгодява за нея. Единственото което го спираше да не я изгони като мръсно коте беше факта че нейните и неговите родители бяха много близки приятели и сътрудници. Много добре знаеше и защо Сорн беше с него. Единственото което искаше беше да бъде снаха на една от най-богатите и известни семейства в цяла Корея. Мислеше си че ще може да го излъже че го обича,но Тейонг не беше глупав. Като не можеше да се прибере му оставаше само едно и то беше да отиде в бара на приятеля си Теил. Качи се в колата и потегли като не му отне много време преди да пристигне на желаното от него място. Още с влизането ушите му едва не заглухнаха от силната музика. Доближи се до едно от сепаретата където стоеше приятеля му. Щом го видя Теил веднага стана като си размениха по една братска прегръдка.

-Ти реши да се появиш. Не съм те виждал от толкова време. Къде се губиш?-запита Теил.

-Донеси една бутилка уиски и ще ти отговоря.-мазно отговори Тейонг.

Теил му се усмихна и не му отне много време преди да се върне с две чаши и бутилката уиска. През цялото това време Тейонг усещаше погледа на едно определено момиче което стоеше в края на бара. Беше облечено в много къса рокля,а погледа и открито бе насочен срещу него. В момента Тейонг не и обърна внимание. Взе вече пълната чаша и я изпи на едни път.Теил изчака да свърши с това негово действие и го погледна с което го приканваше да започне да говори.

-От къде да започна? Днес се случиха много неща.-пое си дъх и продължи.-Първо Юта се върна после.....

-Чакай Юта се е върнал!-Теил едва не падна след чутото.

Последното което беше очаквал беше японеца да се върне и то след толкова време.

-Видя ли го?

Тейонг въздухна при спомена на срещата им и заговори.

-Да и то два пъти. Първия беше в магазина в близост до дома на Дже,а втория на нашето място.

-Казахте ли си нещо? И защо се е върнал?-попита още по-настойчиво Теил.

-Незнам защо се е върнал,но разговаряхме.

Dangerous kissDonde viven las historias. Descúbrelo ahora