45.

177 5 0
                                    

Charlie-t kikisértem a kocsihoz meg kérdezte mikor megyek reggel és akkor úgy lesz itt. Vissza mentem a lakásba Reni felment a szobába már nem volt lett bekapcsoltam a tv-t hátha adnak valami jót.

Pont oda kapcsoltam ahol meg pillantottam Noah arcát persze ez csak ismétlés hiszen élőben ment. Nem volt benne semmi férre beszélés semmi kamu ( csak az amit mindenki tudd annyi volt kamu). Ránéztem a telefonomra 20:34 ahh szuper még időben vagyunk. Pont jött egy sms-m is Brick irt
20:34
Szerelmem🌹
"Gyere fel baby van meglepi"

Mi lehet ugyan az a meglepi ? Nem kellett több felsiettem a szobámba Brick már a jakuzzi-ban várt!

- Gyere baby ülj az ölébe. - csábított magához. Levettem a ruhámat és beültem mellé. Megfogta a karomat és magára húzott lovagló ülésben ültem az ölében. Lágy puszikat adott a nyakamra.
Nem volt rajta semmi éreztem hogy keményedik oda lent. Kikapcsolta a melltartómat elkezdte cirógatni a mellemet.

- Erre nem lesz szükség!- vette le rólam a bugyit is.
- Hát rólad már nincsen mit levenni. - mosolyogtam rá és a számat a szájára tapasztottam.

Két kezét a hátamon végig símitotta és megállapodott a fenekemen amit elkezdett markolászni. Tudta hogy ha a seggemmel csinál valamit az beindít. A jobb kezét lentebb vitte a víz alá és bedugta az egyik ujját azután a másikat. Azt akartam hogy magáévá tegyen kivette az ujját és hirtelen belém nyomta kemény férfiasságát. Mozogtam rajta hol lassan hol gyorsan.

- Uhhh ez nagyon jó ne hagyd abba - markolta meg a csípőmet. Ennek biztosan nyoma marad.
Mind ketten egyszerre mentünk el.

°Brick°
Ahogy végeztünk a jakuzzi-ban történtekkel kiszállt a jakuzzi-ból. Ohh anyám az a segg számomra az övé a legtökéletesebb. Éreztem hogy a farkam bírna még egy kört.

- Nem jössz velem fürdeni? - nyújtotta a kezét.
- Megyek szívem. Gyorsan zuhanyozzunk le és utánna... - huncut mosolyra húztam a számat.
- És utána? - nézett rám a gyönyörű zöld szemével olyan ártatlannak tűnik. De igazából egy vád állat is tud lenni. Megfogtam a kezét magamhoz húztam hogy érezze a farkamat hogy miatta ilyen.
- Még egyszer megduglak - csaptam rá a seggére.
- Gyere Rómeó inkább rendezzük le zuhanyzás közben mert holnap korán kell kelni. - húzott magával a fürdőbe.

Becsukta az ajtót neki nyomott a falnak és úgy csókolt. Imádom amikor át változik rossz kislányá.

Lefeküdtem az ágyba és a Facebook-ot görgetem. Minden újság szinte rólunk szól persze ez van amikor jó de van amikor rossz. Ez például nem jó hogy azt kell olvasni

" Brick Cross elvette a legjobb barátja szerelmét." Vagy hogy
"Ezek a mai fiatalok egyel sem érik be"

Ki is léptem az oldalról pont vera jött ki a fürdő szobából. Leült az ágyra maga elé vette a laptopját és az üzeneteit nézte. Az anyukájának is vissza írt meg pár producernek akik pályáznak rá.
Félek hogy miután az illúzió forgatása véget ér hová kell majd mennünk forgatni. Mivel ha Noah úgy tartja hogy sok pénzt kap utánunk egyből elküld minket. Félek és itt van már március vége.
Holnap már április van 3 hónap és vége a forgatásoknak.
Vissza tette a laptopot a helyére nyomott egy puszit az arcomra és a mellkasomra hajtotta a fejét. És így aludtunk el.

 És így aludtunk el

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Illúzió🌹(Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang