Laten we beginnen bij het begin. En dan hebben we het over het begin van de aarde. Sommige geloven dat god de aarde heeft gemaakt andere geloven in de oerknal. Dat maakt niet uit want wat het eerst op aarde was waren de planten en dieren. En de sirenes. De sirenes lijken op het eerst gezicht op mensen maar in plaat van benen hebben ze een vissenstaart. En zoals iedereen weet leefden ze onder water. Vaak kwamen ze wel eens op het land als rust plek en omdat ze het zo mooi vomden. De sirenes waren geliefd onder elk leefend wezen op aarde omdat ze zo liefdenvol met iedereen en alles omgingen. Sirenes hadden magische krachten waarmee ze alle dieren onder water zoveel mogelijk probeerde te helpen. Dus helemaal niet zoals sommige mensen nu zeggen dat het duivelse beesten zijn die met hun zang stem schepen laten zinken. Maar zo werden ze later. Op een gegeven moment kreeg de aap wat menselijke trekjes uiteindelijk werden het holbewoners. De sirenes waren in ze gefasineerd in hoe de apen zich zo helemaal onwikkeld hadden en probeerde ze met hun te communiceren maar telkens als ze dich bij probeerde te komen schrokken de hol bewoners zich rot en probeerde ze met hum knuppels de sirenes te meppen. Uiteindelijk gaven de sirenes het op en bleven ze op een veilige afstand kijken naar hoe de mens zich steeds verder ging ontwikkelen. Later kwam de middeleuwen aan en toen hadden de mens al allemaal huisen en wegen en een eigen taal en koningen en steden en gebruikte ze paarden als verboer en hadden ze zelf een eigen wet en begonnen ze echt na te denken over dingen. Daarom probeerden de zeemerminnen nog een keer te communiceren met de mens. Door een speciale spreuk konden ze ook de taal van de mens spreken. Als eerst ging er een sirene naar het strand Adelle zij was een beroemde zeemermin die geen angste en vrees kende. Zei ging toen het eb was naar het strand om te zeggen dat de mens niet nog eens bang hoeft te zijn en het makkelijk zou zijn als mens en zeemermin en zeemerman samen leefde. Maar de mensen waren bang voor de zeemermin ze hebben nooit zoiets gezien een mens met een vissen staart die magische spreuken kan uitspreken en namen dus Adelle gevangen. Maar wat de mens niet wist was dat Adelle een van de kinderen van de koning was die echt woest was omdat zijn dochter gevangen is genomen. De volgende dag ging de koning woest met een groepje meermannen naar het strand waar Adelle gevangen is genomen en eiste dat de mens zijn dochter los moet maken omdat er anders ergere maatregelen moeten worden genomen. De mens wou niet luisteren en onder tussen was er al een heel leger van de menselijke koning Argus op het stramd bij een gekomen om de koning en de zeemermannen gevangen te nemen. Uiteindelijk wist de koning te vluchte maar ds zeemermannen waren gevangen genomen. Paar dagen later hoorde de koning dat zijn dochter en de zeemermannen waren vermoord. Dat maakte het meer volk woedend. Ze wisten al dat als er oorlog zou komen die op het land zou komen en dan zou de mens natuurlijk winnen zelfs met magie zouden ze het niet winnen. Daarom lieten sirenes met hun gezang schepen zinken of ze deden zich voor als onschuldige zeemerminnen en lokte mannen het water in om ze dan te laten verdrinken allemaal om Adelle te wreken. Er was ook een stam van het meer volk dat zover mogenlijk van de mensheid vandaan wou leven en maakte een eiland met hun magie. Het bijzondere aan het eiland was wel dat ze een eiland hadden gemaakt boven water met een geheimen onder water stad eronder (foto). En zodat de mens nooit op het eiland zou komen hebben ze een spreuk gemaakt dat je alleen op het eiland komt door een draaikolk in te varen en mensen zijn daar doods bang voor omdat dat de dood betekent bij halfe bij deze draaikolk dan. En dat is niet alles voor je in de draaikolk gaat kom je opeens in een storm die ieder schip hoe groot die ook is laat zinken. Maar een ding hebben ze verkeerd gedaan want er kon niemand meer uit het eiland alleen maar in maar het meer volk buiten het eiland wist niet dat er in de draaikolk een eiland was en zwemde er altijd vandaan. En langzaam naar paar eeuwen sterfden de bewoners uit maar er wordt beweerd dat er nog steeds zeemerminnen op leven. Maar als dat echt zo is...
JE LEEST
The Mermaids Island
RandomChristine is altijd al heel verlegen geweest. Dat is ook de rede waarom ze eigenlijk geen vrienden heeft. Ze word heel erg gepest door Alison en haar vrienden die haar altijd voor schut proberen te zetten. Zo zijn de ouders van Christine absoluut ni...