Balhés Gimi 45. 💜

613 29 4
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

November 7. Szombat

Miki előzetesben, Gabi tényleg elvesztette a babát, de visszaöltözik Baluékhoz. Úgy hangzik hogy minden rendben van. Pedig nem. Most jönnek csak a nehézségek. 😐
Reggel 9-kor arra keltem hogy csörög a telefonom. Balu volt az. Rögtön felvettem.
- Balu! Mi történt? Minden rendben? Mikit lecsukják? Anyukád jól van? És te jól vagy?
- Nyugodj meg. Minden oké. Miki előzetesben van. Anya elvesztette a babát. De visszaöltözik hozzánk.
- Mi? Ez komoly?
- Igen. De a dolog nem ilyen egyszerű. Lesznek tárgyalások. Ugyanis ott a ház, a kocsi, meg minden más. Szóval...
- Uh. Az kemény lesz. És te most hol vagy?
- Nézz ki az ablakon!
- Mi? - kérdeztem döbbenten, és kinéztem az ablakon. Balu a ház előtt állt a tegnapi ruhájában. Szürke melegítő, piros póló, világosszürke pulcsi és az orránál kikopott fehér sportcipő. Én azonnal kirontottam a szobámból, lerohantam lépcsőn, feltéptem a bejárati ajtó kilincsét és Balu tele száguldottam. Úgy ahogy voltam. Pizsamában és papucsban.
- Balu! - kiáltottam és teljes erőmből megöleltem. És elkezdtem sírni. Kicsit össze könnyeztem a pulcsujat. Hupsz.
- Ne sírj! - mondta és az államat megfogva felemelte a fejem. Mélyen a szemébe néztem. - Hogy lehet, hogy te meg sírás közben is gyönyörű vagy? - kérdezte én meg elröhögtem magam. És megcsókoltam. Persze viszonozta. Ott álltunk a ház előtt. Én pizsiben ő meg a tegnapi ruhájában. Összeölelkezve, csókolózva.
Aztán arra lettünk figyelmesek, hogy mögöttünk valaki krákog. Apa. Hupsz.
- Na ezt mire véljem? Tegnap hozzánk se szólsz, most meg negyed 10kor itt állsz a barátoddal. Pedig te ilyenkor még alszol. Most akkor mi van?!
- Menjünk be, meséljük el. - mondta Balu.
- Biztos?
- Igen, persze. Gyere. - mondta, majd bementünk a nappaliba.
- Anya?
- Anyád még alszik. Bence is. De nem számít. Mesélj!
- Hát jó.
- Inkább én. - mondta Balu és elkezdte mesélni a történetet. Hogy a szülei elváltak és az anyja odaköltözött egy idegbeteghez. Volt eljegyzés és terhes is lett. De tegnap megverte és elveszett a baba. És most Miki előzetesben van, és jönnek a tárgyalások, meg Gabi visszaköltözne Tamáshoz. De a kapcsolatuk nem a legjobb, és még nem tudni, hogy mi lesz. Szóval totál kész vannak. Mindannyian. Az egész család.
- Aha. Értem. Ez elég rossz hír. Sajnálom. És mire kellenek a tárgyalások, ha az a tag már előzetesben van? - kérdezte apa.
- Mert a ház ahol anya élt Mikivel, közös volt, úgy mint a kocsi. És lehet, hogy az államra száll. Vagy nem tudom. Szóval elég bonyolult. - mondta Balu.
- És mikor lesz a tárgyalás? - kérdezte apa.
- Hétfőn is lesz egy meg kedden is.
- És akkor nem jösz suliba? - kérdeztem.
- Hát... Nem. - mondta Balu.
- Ó. - biggyesztettem le a számát.
- Én most megyek. Mert még a tegnapi ruha van rajtam. - mondta Balu. Adott egy puszit, és elment.
- Nos, elég nehéz lehet most neki. - mondta apa.
- Hát igen...
- Ha úgy érzed, akkor bármikor át mehetsz hozzá. Megvigasztalni.
- Komolyan? - csillant fel a szemem.
- Persze. Csak nem most.
- Ó. Én megyek átöltözni. - mondtam, mert még mindig pizsiben voltam. 😂
A napom amúgy jól telt. Feküdtem, ettem, wc-ztem, telóztam, és ezt megismételtem.

Miki 5/3 előzetesben. Jeeey! 🙂
Gabi 5/3 biztos nehéz neki. Szegény.
Tárgyalások 5/3 juj.
Balu 5/3 nem jön suliba. Neee!!!

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

November 9. Hétfő

Ma Balu nem volt a ház előtt. Nem is vártam el tőle. Szerintem már a rendőrségen van. De mind1. Egyedül mentem a suliba. Megálltam a szokásos társaság mellett.
- Mi van? Megint fasírt van? Hol van Balu? - kérdezte Patrik.
- Nem jön suliba. Családi okok miatt. - mondtam. Mindenki aházott egyet. Én összenéztem Kittivel. A sírás határán voltunk. De szerencsére becsöngettek.
Irodalommal kezdtünk. Bejött a tanár.
- Szervusztok gyerekek. Felelünk. Ahol kinyilik a napló. - mindenki feszengve forgolódott.
- Nagy Balázs.
- Nincs itt. - mondta Marci.
- Hol van? Beteg?
- Családi ok! - kiabáltuk egyszerre Kittivel.
- Értem. Akkor legyen... Juhász Gergő.
- Ó bazdmeg.
- Parancsolsz?
- Semmi, semmi. Mit mondjak?
- Hm. Petőfi Sándor életrajza. Hajrá.
Szegény Gergő. Nem igazán tudott mit mondani. Elmondta hogy mikor született, hogy ki volt a felesége, meg hogy ő írta a Nemzeti dalt. Plusz Hanna lesúgta neki, hogy Arany János a barátja volt. Kapott egy kegyelem kettest. Juhú! 🙂
Miután kicsengettek az utolsó óráról is, haza mentem. Balu írt egy hosszú üzenetet:

BALÁZS: Szia. Ma letudtuk az 1. Tárgyalást. A ház az államra szállt. Anya megkapta a ház értékének a felét. Aztán a kocsival ugyanez a helyzet. Holnap lesz még egy t. az kicsit neccesebb lesz. Ne hívjuk egymást jó? Majd még beszélünk. Szeretlek. Szia.

RÉKA: Oké. Nem zavarlak. Én is szeretlek. Szia. ❤️

Nos, ennyi. Megyek vacsizni. Krumplis tészta. 🙂

Gergő 5/3 csak annyit tud Petőfiről, amennyit Petőfi tudott róla. Azaz semmit. 😂
Tárgyalások 5/3 a fele megvan. Elég bonyolult ez.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

November 10. Kedd

Énekkar. Balu nélkül. ☹️
A suli hamar eltelt. Mondjuk tesin szólt Ági néne hogy jövő órán jön a talajtorna. Jeeey. 🙂
Énekkaron mindenki előadta a művét. Mi Tamival úgy, hogy hiányzott a fiú hang. Na mind1. Így is jól sikerült. Énekkar után hazamentem. Tanultam kicsit, aztán YouTube-oztam. És ennyi. 🙂
Na jó nem. Névnapom alkalmából kaptam egy csomó csokit, meg köszöntő üzenetet.

Pénteken torna 5/5 már várom.
Rövid nap 5/5 elég hamar elrepült. Szép kis névnap.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

November 11. Szerda

Balu jött suliba. Jeeey! 🙂
Reggel a ház előtt várt. Mikor megláttam akkor szinte a nyakába ugrottam és megcsókoltam.
Együtt mentünk suliba. És együtt jöttünk. Jó volt végre újra vele lenni. És Kitti is örült, hogy minden rendben van. Ez a nap is hamar eltelt.

Balu 5/5 sikerült feldolgoznia mindent. 🙂

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ