,,tak jo Herm uvidíme se na plese budeš určitě středem pozornosti" zasmala se Ginn a rozloučila se s Hermionou ktera zaplula do svého domu.
Byla vyčerpaná a za tri hodiny začínal ples jenže Ginny ji tahala všude kde šlo a tak si Hermiona nastvila budík a na chvíli si lehla do postele. Aby se trochu prospala.Když se pak vzbudila byla odpočatá a musela se usmat na dnešní večer se těšila a to se původně na ples vůbec netěšila. Jenže teď se nemohla dočkat. Vlasy si kouzlem upravila jelikož oméla od kadernice udělaný účes a tak si ho kouzlem utahla.
Potom se pustila do líčení. Zvolila černou linku s řasenkou hnědé tmave stíny ktere jí zvyraznili oči. Nanesla si lehce i tvářenku a rozjasňovač a nakonec prejela rty světle růžovou rtěnkou.
No a na řadu přišli šaty. Dřív by si nic tak vyzývavého nevzala ale dnes si řekla ze chce vypadat dokonale a proto si tehdy ty šaty vybrala. Černé šaty v jednoduchém střihu na sebe navlékla a podívala se do zrcadla musela se usmat protože si připadala pro jednou krasna. Její vlny byly zkrocene do jednoduchého copu z vrchni časti vlasů a zbytek byl ledabyle pohozen po ramenou. V copánku méla zapletené černé květiny.
Na krk si dala její oblíbeny nahrdelník se lvem ze zlata a vybrala si jednoduche bíle male kruhové naušnice. Boty měla černé na jehlách a trochu začínala pochybovat ze to v nich vydrží ale byla zvykla chodit na podpadcích ale prece jen jehly byly trochu něco jiného.
Domem se rozezněl zvonek a Hermiona se opatrně vydala k domovním dveřím.
Otevřela je a podívala se na Draca Malfoye v černém spolecenském obleku.Draco úžasem otevřel pusu. Jeho spolecnice na dnešní večer vypadala kouzelně. Musel uznat že ty šaty ji neuvěřitelně moc slušeli navíc zvyrazňovali její křivky.
,,vy-vypadáš úžasně" vykoktal nervózně.
,,děkuju napodobně pojď dál musím si ještě vzít kabát" řekla Hermiona a Draco vesel do před síně.,,jak to vlastné bude?" Zeptal se.
,,no v tuto chvíli tam přijdeme a bude se čekat až všichni prijdou a přesné v osm budes ty a ja zahajovat ples no a pak mhsím pronést nějaky slova. To mi pripomína že mi chybí kabelka ve ktere mam papír hned jsem zpět" poznamenala Hermiona a vyběhla schody do druheho patra. Nebo vyběhla spíš vyšla na jehlách se moc běhat nedá.
Na stole leželo male psaníčko ve kterem byl pergamen na kterem měla napsana slova ktera dnes večer chtěla pronést.
Sebrala kabelku naposled se zkontrolovala v zrcadle a upravila rtěnku a vyrazkla dolů.
,,bned jdu" zakřičela a dosla do předsíně kde stale stál Draco.
,,nespěchej ja počkam" usmál se a podal ji kabat co méla na věšáku.
Pomohl ji obléct a pak Hermiona zhasla v domé a vyšla ven.
Zamkla dveře a klíče uklidila do psaníčka.
,,doufám že dnes se tak moc nezliješ" poznamena Draco s úsklebkem.
,,jen aby ses nezlil ty" řekne se smíchem Hermiona.
,,já nikdy" odfrkne si Draco.
,,o tom dost pochybuju" zamumlá Hermiona.
,,jsi zlá" rekne Draco.
,,to ty jsi byl několik let taky" řekne Hermiona.
,,jo to jo i když nedoprovolné" poznamená Draco.
,,ale byl. Mě je to jedno už jsem ti odpustila" usměje se Hermiona.
,,nikdy bych nevěřil že to řeknu ale jsem za to rád. A ted se mě chyť ať se můžeme přemístit" řekl Draco s usměvem a nastavil jí ruku do ktere Hermiona vložila svou.
Moc dobre si uvédomovala tu elektřinu ktera projela jejím tělem když se tak stalo.Tak jo už se blížíme ke zlomové chvíli😂😂abych řekla pravdu budoucí asi tri kapitoly mám naplanovany už od začatku knihy
ČTEŠ
Boundaries of Hate
Fiksi PenggemarHranice mezi nenávistí a láskou je tenčí než vlas a je křehčí než cokoliv jiného. A i přesto že si tihle dva myslí že navždy budou toho druhého nenávidět mílí se. Z ní se stane žena která je mnohými žadaná a je ve světě uznávaná. Z něj se stane muž...