lütfen oku arkdşm

3.2K 93 31
                                    

LÜTFEN OKUMADAN GEÇMEYİN 🙏♥️

Arkadaşlar açıkçası kitabımı beğenmiyorum ve kötü olduğunu düşünüyorum. Hani anlatım şekilleri fln aşırı acemi yazıyorum. Eğer kitabı beğeniyorsaniz lütfen oy verip yorum yapın. O zaman bende kimin beğendiğini yada sizin nasıl düşündüğünüzü anlayabilirim.

2 gündür kitabı silmeyi düşünüyorum. Sizce silsem mi ? Hemen karar vermek istemiyorum o yüzden sizde yorumlar da bi fikrinizi yazsanız benim için daha kolay bi seçim olur. Pişman da olmak istemiyorum.

Birde Wattpad i silicem. Wattpad musibeti yüzünden doğru düzgün ders calisamiyom yaw sürekli burdan kitap okuyorum bağımlı oldum. Bu yüzden silicem Wattpad i tabi eğer kitabı bitene kadar silmemi istemiyorsanız, kitap bitene kadar Wattpad i silmem.

Neyseee sağlıcakla kalın cnm okuyucularım ♥️ bye bye demiyom çünkü bugün eba da Türkçe'mizi koruyalım ve düzgün Türkçe konuşalım fln dedi bende ona uyuyorum. Bunu nie anlattım aq nys.

Yalnız şunu söylemeliyim ki yaz tatiline kadar bu ve diğer kitabıma ara vericem. Yani tatilde tekrar devam edicem. Bu arada yeni Wattpad kullanmaya başlayan arkadaşlara sesleniyorum bence siz buraya bağımlı olmadan direkt silin bu uygulamayı. Burdan kitap okudukça okuyası geliyor insanın. Bu 2 aydır hatta 3 olacak Wattpad yüzünden bir türlü ders çalışamıyorum. Cidden kendimi derse veremiyorum sınava giricem birde inanın ne yapıcam hiç bilmiyorum. Geçen sene nadiren Google dan okuyodum. O da çok nadirdi. Ama şimdi Wattpad den çıktığım yok. Bu uygulamayı çok kullanmamın bir sebebi de internetsiz kitap okuyabilmek sanırım.

Bu arada lütfen bu sene lgs'ye girecek arkadaşlarımıza bolca dua edelim(bende dahil bende gircem). Lütfen arkadaşlar valla benim için de dua edin🙏🙏 Yüksek puan alıp iyi bir lise kazanmak istiyorum. İlerde tıp okumak istediğim için şimdiden güzel bir lise kazanmam gerekiyor. İnşAllah herkes istediği okulu kazanır. Ve ilerde iyi bir meslek sahibi olabilir. Ve inşAllah şu korona virüs en en...n kısa sürede biter ve bizde eski, normal hayatımıza geri döneriz. AMİN ALLAH'IM.🙏

TARİH: 20.04.2020

Bundan sonra her bölüm ya da duyur attığımda bu yazdıklarımı hangi tarihte yazdıklarımı yazcam. Bu arada int yok bizim evde yani ne zaman bağlanır bilmiyom o yüzden int olduğu zaman bunu paylaşacam. İnanın ne zaman paylaşabilirim bilmiyorum. Belki siz şuan bu duyuru şeysini 28-29 Nisan ve Mayıs ayında okuyor olabilirsiniz. Ben bölümleri yazıyorum int olduğu zaman paylaşıyorum. O yüzden bölümler sık sık gelmiyor. Offf ben yine baya yazdım neysee.

KENDİNİZE İYİ BAKIN CANLARIM. VE LÜTFEN BANA DUA EDİN 🙏 SİZİ SEVİYORUM ♥️♥️♥️

ESİR ⛓️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin