Ep 80 : Nyamuk✨

1.4K 155 9
                                    

Taehyung menarik nafas dalam . Kerjanya terbabas lagi . Angela dari tadi tidak mahu lepaskan pelukan di kakinyaa.

" Inilah sebab abang taknak buat kerja sebilik dengan sayang , nak peluk saja kerjaanyaa . Fokus abang pun terganggu . Ni yang nak gigit nii "

Angela mengalih pandangan dari terus menonton skrin televisyen . Mendongak melihat Taehyung dengan wajah sedikit sayu .

" Saya tak dapat peluk abang terpaksalah saya peluk kaki . Takkan itu pun terganggu ? alah abang ni . Takpelah , peluk yeontan saja " rajuk Angela .

Badan bangkit dari perbaringan . Pelukan terlerai lalu duduk menjauh dari Taehyung . Sudut bibir suaminya terangkat tatkala Angela berganjak jauh duduk dibirai katil .

Bibir ditahan dari tersenyum kotak . Laptop serta timbunan kertas kini bertukar tempat diletak jauh atas meja tidur .

Taehyung mula merangkak mendekati Angela . Laju tubuh kecil isterinya direngkuh dari belakang . Bibir hangatnya didarat pada celah leher Angela . Terasa nafas hangat membelai kulit lehernya .

" Sikit sikit merajuk , mana Angel abang yang dulu ? abang minta peluk pun sayang marah , cakap rimas . em ? janganlaa merajuk macam ni . Kalau abang pujuk lain pula jadinya nanti . Nakk ? "

Bisik Taehyung lembut pada pendengaran Angela . Gadis itu kekal diam , bibir mencebik kerana kemahuanya mahu memeluk suaminya sendiri ditolak jauh .

" Gatal kan ? simbah dengan clorox baru padan muka " gertak Angela .

Kata berbaur ugutan itu membuatkan Taehyung hanya mengekek ketawa . Jemari gatal naik mengusap rambut panjang Angela .

" Dah tak sayang suami ke ? sanggup simbah abang dengan clorox ? "

Sudut bibir naik menghasilkan senyum sinis . Kini tangann kasarnya masuk kedalam t - shirt putih yang menutup badannya .

Angela mula hilang fokus , tangan Taehyung mula bermain dengan perutnya dengan gaya membulat direnung dari luar .

" Perut sayang buncit sikit , itulah sayang kuat makan sampai pipi pun dah naik bulat " usik Taehyung .

Dipicitnyaa kedua belah pipi gebu kemerahan itu .

" Abangkan suka tengok Angela gemuk ? perempuan kurus pun banyak mulut kata badan macam papan , dah gemuk pun bising . Complicated betul " bebel Angela dengan bibir dicebik .

Taehyung kekal dengan senyum petaknya . Otak ligat berfikir .

" Sayang " meleret suara memanggil .

Angela hanya mengumam , mata fokus kembali menonton kartun larva di kaca televisyen .

Taehyung teragak agak mahu menyoal , takut gadis itu terasa .

" Em-- sayang dah cuba belum ? i me--mean check sayang mengandung ke tak ? "

Angela menunduk . Lantas badan dipusing menghadap Taehyung . Angela mengambil tempat duduk diatas riba Taehyung . Lengannya pula dilingkar pada leher suami .

" Belum , Saya takut hasil nanti buat kita kecewa . Saya takut kecewakan abang jika hasil masih menunjukkan tanda negatif ? "

Mata bundar suaminya ditatap . Kedua ibu jari mengelus pipi Taehyung .

" Tak apaa , nanti kita usahakan . Abang nak baby " ujarnya lagi dengan nadaa sedikit merengek .

Taehyung gagahkan juaa bibirnyaa tersenyum walaupun perasaannya tidak mampu ditutup , jelas terpancar rasa kecewa .

" Ni baby besar abang ni nak letak mana ? Hari hari panggil baby girl . kalau dah adaa baby nanti mesti abang palau sayaa " ujarnya mencebik cuba menceriakan hati suami yang tengah dilandaa kecewa .

Taehyung ketawaa kecil . Dahi Angelaa ditarik bertemu dengan dahinyaa . Hidung mancung mereka saling berlagaa . Rasa nafas hangat menyapaa kulit wajahh .

" Baby besar ni lainn , baby besar nii abang nak gomol nak peluk setiap malam , nakk kiss bi-- "

Angela menekup laju mulut Taehyung dari meneruskan ayat kurang sopannya . Sedarlah ada budak innocent tengah baca cerita nii .

Pehaa putih melepak Angela melingkar pada pinggang Taehyung . Lengan mulaa merengkuh leher erat .

" Temankan sayaa buat cookies nak ? "

" Boleh , tapi sayang peluk abang macam nak tak nak lepaskan je macam mana abang nak teman buat cookies ? "

Angela masih leka mencium bau haruman dari leher Taehyung . Tidak dihiraukan kata lelaki itu .

" Abang kan kuat ? selama ni larat je abang gendong saya macam baby keluar masuk bilik ? kenapa sekarang tak boleh emm ? "

Taehyung menarik nafas sebelum bangkit dari situ . Sabar jelah , nasib sayang bini . Badan dia bukan ringan pun , agaknyaa berapa berat badan Angela sekarang .

Tengok badan diaa berisi sedikit dengan pipi mulaa mengembung gebu serta kemerah merahan . Sejak kebelakangan ini Angela kuat makan . Mungkinn itu salah satu faktor badan diaa mula nampak berisi .

" Tapi dengan satu syarat "

Angela mendengus . Wajah diangkat dari ceruk leher Taehyung . Pipi Taehyung ditekup laju hingga bibirnya muncung seperti itik . Dia tahu apa syarat yang dimaksudkan oleh suaminyaa.

CUP !

Bibir Taehyung dicium lama sebelum leher Taehyung direngkuh semula . Lelaki itu ketawa mengekek .

" Abang bukann nak kiss pun ? belum habis abang bagi syarat dah kena kiss . Tak palah rezeki kan ? " Ujar Taehyung diselangi gelak ketawa .

Wajah Angela cemberut . Kening bertaut rapat . Pipinya berona merah . Tak pasal - pasal Taehyung cop dia gatal cium dia suka hati.

" Abang nak sayang malam ni . deal ? " bisik Taehyung halus ke telinganyaa membuatkan Angela terud mengigit leher Taehyung hingga merah seperti di gigit nyamuk betina .

Angela nyamuk betina tu 🌚

_To Be Continued_


hambarkan ? sorry

✔️ Married With a Stranger | [ 김태형] KTH Where stories live. Discover now