Marinette'in dilinden
Adrien'in arkasından gidip onu güzelce pataklayacaktım ama koltuktan kalkamadım bile. Başım acayip ağrıyordu.Kafamı bile kaldıramadım. Brigette beni dürtmeye başladı.
- Rahat bırak beni
Brigette: Sen niye bunu içtin ki? Hafif alkollü şeyler içerdin genelde.Dün aşkını mı itiraf ettin. Alkol sana yaramıyor. Yoksa hatırlamıyor musun?
-İsimlerini karıştırmışım. Niye hepsinin abudik gubidik bir ismi var ya?Ne oldu hiç bilmiyorum. Baya sarhoş olmuşum. Sorularınlarınla beynimi deşmeyi bırakta bir ağrı kesici getir. Başım çatlıyor.
Brigette salondan çıktı. Elinde ilaçla geri döndü. İlacı içtim.Şimdi düşünelim dün akşam ne oldu. Elbisemi değiştirdikten sonra şarap ve içkilerin bulunduğu odadaya gitmiştim. Sonra salina girmiştim. Ben
Kadehleri dikerken Adrien geldi. Ben onu az alköllü olan şaraptan sandığım için çok içmiştim. Sonrasını hatırlamıyorum.Hatırlamak istediğimden de pek emin değilim.-Abim nerede.? İyi mi onu orada bırakmamalıydım.
Brigette: Sevgilisiyle gitti. Sabah onu aradığımda iyiydi ve arayıp durmamı söyledi.
-Bide sevgili değillermiş. Külahıma anlat sen onu.
Brigette: Siz ne zaman sevgili oluyorsunuz? Eee aşkını da iyiraf ettiğine göre.....
Yanımda duran yastığı ona fırlattım.
-Saçmalamayı kesecek misin?
Brigette:Asla.
Ayağa kalkıp elimdeki yastıkla Brigette'e vurmaya başladım. O da hiç durar mı? Bir yastık kapıp oda saldırıya geçti.
Felix:Bensiz yastık savaşı mı olur?
Brigette Aygıyla yastığa vurdu. Direk Adrien'in kafasına geldi. O niye oarada bekliyordu ki? Felixte eline bir yastık aldı.
Yastık savası elimizdeki yastıkların patlamasıyla bitmişti. Her yer tüy olmuştu. Saçımdaki tüylerden birini alıp yere attım.
-Her yeri tüy yaptınız.Kimden çıktı bu yastık savası fikri.
Felix ve Adrien aynı Anda:Sen başlattın.
Brigette:Haklılar hemde çok.
Brigette sinirliydi. Çünkü saclarını cok severdi ve şimdi saçının her yerinde tüy vardı. Onlardan kurtulmaya çalışıyordu. Ona yardım ettim. Tüylerden kurtulunca odasına gitti. İki saat saçlarıyla uğraşacak kesin. Yastık savasında Adrien'i patklamamıştım. En sert yastıkla çok sert vurmuştum. Elim biraz ağırdır. Baya acımıştır.Alkol gerçekten bana yaramıyor. Sarhoşken yaptıklarimi hatırladıkça deve kuşu olasım geliyor. Felix kem küm edip yanımızdan ayrıldı. Gıcık şey. Aklınca bizi yanliz bırakacak. Ama benim buna pek niyetim yok. Şu tüylerden bir anönce kurtulmam gerek. Üstümdeki tuyleryi silkerek kapıya doğru ilerledim. Kafam çarptı. Adrien'di. Kenardan geçeyim dedim. Yine önümde belirdi. Of.
-Adrien çekilir misin lütfen?
Adrien:Hayır.
-Niyr kapıcımı olacaksın?
Adrien:Mimar olmayı düşünüyorum. Tam kalbinin ortasına taht kurmayı düşünüyorum?
Bişey demedim. Ne diyebilirim ki. KarşımdaAdrien yerine başka biri olsa coktan geçirmiştim tekmeyi. Ama karsımda Adrien olunca geriliyorum.
Kıyamıyorsun da
İç sesimizde geldi tam oldu.
Adrien:Ne dersin?Yüzünü yüzme yaklastırmıştı.
-Saçmalamayı kes.Ve önümden çekil.
Çok da güzel olur derim.
İç ses susana sen.
Ne yaptım dersiniz.
Sacımdan burnuma düşen tüy yüzünden yüzüne hapşırdım. Yanından geçip hemen odama gittim. Kalbim deli gibi atıyordu.
Nereye kadar kaçmayı düşünüyorsun.
Ben bişeyden kaçmıyorum iç ses
Duygulardan kaçmaya çalışıyorsun.
Hiç bile
Bu söylediğine kendin inanandın mı?
Evet evet beni rahat birak iç ses
Bırakmıyorum. Adrien'e aşıksın işte duygularından kaçmayı bırak. Mantığınla değilde kalbinle düşün.
Rahat bırak beni iç ses. Rahat bırak ve biraz düşüneyim. Düşüncelerimi toplayayım.
Umutsuz vakasın.
Nasıl bir iç sesim var benim ya. K bile bana karşı.
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın.
Nasıl bir bölüm olmuş?
35. Bölüm mü yoksa 40. bölüm mü final olsun?
Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ DE GÜÇLÜYÜZ(Tamamlandı)
AcciónMarinette: İlk önce dövüş kurslarına gittim. Karate kurslarına gittim. Kara kuşağım var. Sokak dövüşlerine gittim. Boks öğrendim. Sonra Bir çok barda koruma olarak çalıştım. Kazandığım parayla bir kaç Motor aldım. dövme yaptırmamada çok kızar. So...