17.

25 1 2
                                    

{Y/n}

Ik werd wakker. Vandaag was het de eerste dag van school.
De vorige dagen ben ik met de jongens naar Bighit geweest. Ik heb geholpen met de choreografie te bedenken samen met Hoseok en ik heb Yoongi geholpen met de tekst voor liedjes. We hebben veel gelachen en plezier gehad.
Ik stond op en liep naar de kleerkast en nam een outfit, en liep daarmee naar de badkamer. Ik nam een snelle douche en kleedde me aan.

Ik liep naar beneden, en zag dat als ik me niet haastte, dat ik te laat zou zijn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep naar beneden, en zag dat als ik me niet haastte, dat ik te laat zou zijn. Ik haastte me naar de keuken, en zag dat Seokjin in de keuken stond. Hij had een pakketje met eten voor me gemaakt, en daarnaast een toast. Ik deed de toast in mijn mond, stak het pakketje snel in mijn tas en liep naar de deur.
,,Geen dank hoor!" hoorde ik achter me. Ik lachte en keek Seokjin aan.
,,Dankje Jinnie, tot strakjes!" riep ik en gooide de deur achter me toe. Ik liep naar school en at onderweg de toast op. Onderweg kwam ik Lucy tegen. Ik liep naar haar toe en knuffelde haar stevig.
,,Y/n! Hoe lang is het geleden dat ik je nog gezien heb?! Ik hoorde van Kai dat het uit is tussen jullie 2..." riep ze uit. Ik keek weg.
,,Ja, het is uit. Maar vraag me alsjeblieft niet waarom. Ik woon nu bij de jongens. Ze hebben me opgevangen en zijn mega lief voor me." zei ik en keek haar weer aan. Ze knikte begrijpend, maar achter haar blik zat ook nieuwsgierigheid.
,,Ik zal je later vertellen wat er gebeurd is. Laten we nu zo snel mogelijk naar school gaan, voordat we te laat komen." voegde ik er nog aan toe. We liepen pratend naar school en begonnen dan aan onze eerste schooldag.

~na school~

,,Hey Y/n..." mompelde Lucy. Ik keek haar aan.
,,Zou ik mee mogen gaan met jou? Ik wil de jongens nog 's zien..." mompelde ze zacht. Ik lachte.
,,Je wilt vooral Yoongi zien, hm?" zei ik en grijnsde. Ze werd helemaal rood en schudde hevig met haar hoofd. Ik lachte daardoor.
,,Tuurlijk mag je mee. Kom!" zei ik en nam haar hand vast. Ik trok haar mee en ze volgde lachend.

~Thuis~

Ik duwde de deur open.
,,Jongens~ ik ben thuis!" riep ik. Lucy kwam ook snel binnen en ik deed de deur dicht.
,,Y/n! Je bent terug!" hoorde ik een hoge stem roepen. Ik lachte.
,,Jep!" zei ik lachend en knuffelde Jimin. Hij keek achter me en zijn lach werd groter.
,,Lucy! Jij bent er ook?!" riep hij uit en knuffelde haar. Ze giechelde en knikte als Jimin haar losliet.
,,Ik had eens zin om jullie te zien. Daarom ben ik hier. Waar zijn de anderen?" vroeg ze.
,,Yoongi, Namjoon en Hoseok zijn in Bighit, de rest is gaan winkelen. Maar ik wist dat je snel weer thuis zou zijn, dus ben ik gebleven. De maknae's en hyung zouden snel terug moeten zijn. Tot dan, mogen jullie op de bank zitten ofzo..." vertelde hij.
,,Typisch jij, hé, Jimin." zei ik lachend waardoor hij en Lucy in de lach schieten.
We praatten over van alles totdat de deur openging.
,,Jiminie~ we zijn thuis- oh! Y/n, je bent al thuis. Oh! Lucy!" zei Seokjin. We lachten om zijn verwardheid.
Taehyung en Jeongguk kwamen naar ons toe gelopen en knuffelden mij en Lucy.
,,Hey jongens," begon Lucy na de knuffels. ,,Hoe gaat het met jullie?"
,,Best wel goed eigenlijk. Zoals je wel zal weten," zei Seokjin en keek naar mij. ,,Zijn we begonnen met een nieuw album."
,,Echt?! Nee, daar wist ik niets van, omdat zij," riep ze uit en keek me beschuldigend aan. ,,me nooit iets stuurt. Maar ik ben toch blij voor jullie. Zou ik een stukje mogen horen?" vroeg ze en zette haar puppy-ogen op. Seokjin zuchtte en schudde zijn hoofd. Ze keek met een pruillipje naar de grond.
,,Sorry, maar we mogen nog niks laten horen. Dat is tegen de regels." zei Jimin en legde zijn hand op Lucy's schouder.
,,Maakt niet uit. Uhm... Ik moet naar huis gaan. Ik kom snel nog eens lang hoor." zei ze en stond op.
,,Zeggen jullie hallo tegen de jongens voor me?" vroeg ze aan de deur. Ik knikte en gaf haar een laatste knuffel.
,,Zie ik je morgen?" vroeg ik en ze knikte glimlachend als antwoord.
,,Oké, dan. Tot morgen! Doe voorzichtig oké?" riep ik haar na wanneer ze buiten was. Ze knikte en stak haar duimen glimlachend op. Ik zwaaide haar uit totdat ze uit zicht was. Ik sloot de deur en zuchtte.
Ik liep naar de zetel en zat neer. Ik sloot mijn ogen om in slaap te vallen.
,,WE ZIJN THUIS~!" riep iemand. Ik kreunde en keek wie het was ookal wist ik precies wie het was.
,,Hey sunshine~ Hoe was je eerste schooldag?" vroeg Hoseok toen hij naast me kwam zitten.
,,Ging wel. Oh ja, Lucy was hier daarnet. Ze groet jullie allemaal." zei ik. Yoongi keek op van zijn telefoon en  liet een pruillipje zien.

,,Aww, je wou haar wel graag zien, hé Yoongi?" zei ik en kroop tegen hem aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

,,Aww, je wou haar wel graag zien, hé Yoongi?" zei ik en kroop tegen hem aan. Hij keek me raar aan wanneer hij mijn lichaamswarmte voelde. Ik knuffelde hem waardoor hij schrok.
Ik giechelde wanneer hij O.O ging.
,,JIN?!" riep ik.
,,JAAA?" antwoordde hij.
,,MOET IK IETS KLAARMAKEN?" vroeg ik.
,,JA ALSJEBLIEFT!" riep hij terug waardoor ik me omhoog werkte en naar de keuken liep. Ik maakte snel iets klaar, schotels alles op en riep de jongens naar beneden.
Wanneer ze dat hoorden stormden de maknae's naar beneden en zaten direct op hun plaatsen. Ik lachte en ging op mijn plek zitten. Als iedereen aan tafel zat begonnen we te smullen terwijl Seokjin dad jokes maakte waar alleen ik, Jimin en hijzelf mee lachten en er geplaagd en gelachen werd.

Ze voelen als een 2de familie...

My Best Friends Are From BTS || fanfic BTS X READER NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu