David's POV:
"Τι εγινε? Γιατι ο Arthur ηταν ετοιμος να σε πλακωσει?" η Aphrodite με ρωτησε οταν εφτασα στον πισω χωρο του σχολειου. Ακομα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ερχομαστε εδω, αφου η Ιrene εχει μαθει την αληθεια πλεον και εχουμε χωρισει. Ισως ειναι θεμα συνηθειας! Παρεπιπτοντως, μου εχει φυγει ενα βαρος! Καταπιεζομουνα οσα τα ειχα με την Irene! Δεν την αγαπουσα με τον τροπο που το εννουσε, την αγαπουσα σαν φιλη μου, αν και τωρα δεν ειναι καν φιλη μου! Το ξερω οτι την πληγωσα με τον χειροτερο τροπο, αλλα ειμαι σιγουρος οτι με τον καιρο θα το ξεπερασει. Ειναι δυνατη κοπελα!
"Του ειπε η Ιrene οτι εγινε χθες στο παρτι και ξερεις τωρα! Θελει να ειναι ευτυχισμενη "η κολλητη του", οπως την αποκαλει, οποτε νομισε οτι αυτο που υποτιθεται πως ειχαμε θα κρατουσε για παντα." της απαντησα σαν να μην συμβαινει τιποτα. Παντα αυτο κανω! Οταν ειμαι νευριασμενος η στενοχωρημενος, κανω πως ειμαι αδιαφορος!
"Χωρις πλακα τωρα ομως, ηταν χοντρο αυτο που της καναμε!" μου ειπε και την αγκαλιασα.
"Δηλαδη προτιμουσες η Irene να ζει για παντα σε ενα ψεμα, εσυ να προσπαθεις μια ζωη να μην μαθει κανενας τιποτα και εγω να εχω διπλη προσωπικοτητα?" τη ρωτησα παιχνιδιαρικα.
"Οχι, αλλα επρεπε να της το πουμε εμεις και οχι να το μαθει με αυτον τον τροπο!" με αγκαλιασε και αυτη.
"Καλα! Ας αφησουμε τωρα την Ιrene και ας παμε καμια βολτα οι δυο μας! Εχουμε και Φυσικη τωρα και δεν τον παω καθολου τον καθηγητη! Ειναι πολυ βαρετος!" τη φιλησα και αυτη με κοιταξε περιργα.
"David, οχι! Εχουμε ηδη πολλες απουσιες!" μου απαντησε.
"Ελα! Τελευταια ωρα ειναι! Μια απουσια θα παρουμε μονο!" την παρακαλεσα. Συνηθως παντα πιανει αυτο!
"Εισαι σιγουρος?" με ξαναρωτησε και εγωτης εγνεψα. Πεντε λεπτα αργοτερα, πηγαιναμε την βολτα που τοσο καιρο περιμεναμε! Επιτελους, δεν κρυβομαστε απο κανεναν! Δεν εχουμε να κρυφτουμε απο κανεναν!
Irene's POV:
Μετα απο μιση ωρα, το κουδουνι χτυπησε και η ταξη σε δυο λεπτα ειχε αδειασει. Εγω δεν βιαστηκα καθολου, οπως παντα, ενω ο Ηarry εβαζε την τσαντα στον ωμο του. Ο David και η Aphrodite δεν εμφανιστηκαν καθολου την τελευταια ωρα. Εκανε κοπανα το ερωτευμενο ζευγαρακι! Τι ρομαντικο! Πραγματικα, σκεφτομαι αυτους του δυο μαζι να φιλιουνται και να αγκαλιαζονται και ανακατευομαι! Για να λεμε την αληθεια, καλυτερα που δεν ηρθαν. Δεν ηθελα να δω κανεναν τους!
"Irene?" ο Harry ειπε πριν βγει εξω απο την αιθουσα.
"Ναι?" τον κοιταξα σχεδον εκπληκτη.
"Θελεις να παμε μια βολτα? Μαζι?" για καποιο περιεργο λογο, ενω οι τελευταιες του λεξεις εβγαιναν απο το στομα του, κοκκινησε. Αυτος σιγουρα δεν ειναι ο Ηarry που ξερω! Το αγορι με τις πανεμορφες καστανες μπουκλες και τα πρασινα ματια, συνηθως ειναι αγενες και ειρωνευεται οποιον βρει μπροστα του, αλλα μπορω να πω οτι μου αρεσει πολυ περισσοτερο αυτη η πλευρα του Harry!
"Ναι! Νομιζω πως πραγματικα χρειαζομαι να παω μια βολτα!" του χαμογελασα και αυτος ανταπεδωσε. Μετα απο την αποκαλυψη του μεγαλου μυστικου του David, εχω κλειστει στον εαυτο μου, αλλα οσο δεν βγαινω εξω και δεν διασκεδαζω, τοσο πιο πολυ χαιρεται με το προβλημα μου. Δεν θα το επιτρεψω αυτο!
ESTÁS LEYENDO
The annoying boy// Harry Styles fanfiction
FanficΚανένας δεν μπορεί να ελέγξει τα συναισθήματά του για κανέναν και μερικές φορές αυτό είναι επικίνδυνο, μετατρέποντας όσα έζησες σε ένα λάθος....