A trecut o săptămâna de când m-am mutat si lucrurile merg extrem de bine. Schița e aproape gata si deabia aştept să începem lucrul, să ridicăm firma în adevaratul sens al cuvântului. Mai trebuie să adaug câteva lucruri, iar maine mă duc cu Mark la muncă, să pune totul în practică.
Ne trezim în jurul orei 07:15 si mergem împreună să facem duş, chestia asta a devenit o rutină o facem în fiecare seară si dimineață. Mă îmbrac cu o cămașă alba, o fusta mulată pe corp, un sacou negru si o pereche de pantofi cu toc. Sunt gata să îmi pun "ideea" în acțiune.
Ajungem repede şi mă duc să vorbesc cu seful meu şi să îi arăt schița. Ajung în biroul lui, iar el era cu un angajat de al lui care se uită la mine şi mă analizează din cap pana în picioare dar, eu prefer să îl ignor. Încep să îi explic sefului, iar el începe să îmi spuna că totul e excelent, îi spune bărbatului de lângă el să apeleze imediat o firmă si să aducă cât mai repede ceea ce ne trebuie sa ridicăm clădirea si nu doar la fizic vorbind.Ies din birou, iar bărbatul ce era cu şeful meu în biroul vine după mine, iar eu încerc să îl caut pe Mark. Acesta mă trage de mână şi mă oprește, îmi spune:
-De ce fugi de mine? Nu vreau să îți fac nimic, decat să te scot la o cafea, o cafea în intimitate noastră.
Începe să râdă, iar eu fac o grimasă şi îi plesnesc una peste fața lui de om prost! În timpul ăsta vine şi Mark, a văzut ce palma i-am dat tipului şi sper din tot sufletul să nu fie prieten cu el.
-Ce ai pățit iubito? Te supăra ăsta?
-Nu am stiu că e iubita ta Mark. Te rog iarta-mă.Se pune în genunchi şi îi ia mâna lui Mark întra lui. Mark începe să râdă zgomotos, iar eu sunt pur şi simplu blocată. Timpul ăsta si-a cautat-o cu lumanarea şi ar fi bine să nu ma mai deranjeze!
-Sper să nu se mai repete ca tu să pui mâna pe femeia mea! Înțeles?
-Da Mark.Mark mă ia de mână şi iesim afară fără să îmi spună nimic. Sper că nu e supărat pe mine din cauza tipului ăla. Ajungem la mașină si ne aprindem amândoi câte o țigară, el trage un fum tare din țigară şi îmi spune:
-Ai procedat foarte bine că i-ai dat palma aia. Dacă se mai leagă cineva de tine te rog să îmi spui.
-Bineînțeles că o să îți spun. Nu mă las vrăjită de ei, am tot ce vreau lângă mine.
-Chiar aşa?Mă trage aproape de el şi mă sarută apăsat. Îl ador, e tot ceea ce vreu, nu vreau pe nimeni altcineva decât pe el, el e totul pentru mine şi sper să înțeleagă asta! Nimeni nu îl poate înlocui.
A început ridicarea cladirii, până acum totul merge bine şi sunt felicitată pentru ceea ce am facut şi cât de bine am facut. Mă simt minunat, să fiu apreciata de ceea ce fac, îmi dă o stare foarte bună şi nu mă lasă să renunț aşa repede, nu că as vrea să renunț.
Azi a fost o zi lungă, ajungem acasă în jurul orei 20:00 şi ne trântim amandoi în pat obosiți.-Mark hai să comandăm ceva de mâncare.
-Ok, comandă tu că eu mă duc la baie.Comand o pizza fără ciuperci şi mă duc în bucătărie să fac limonadă. Fac repede limonada şi mă duc în dormitor să mă schimb, îmi iau lenjeria mea intimă din dantelă şi un tricou mare si larg, mă simt mai bine aşa decat să stau îmbrăcată cu multe haine, îmi e foarte cald!
Sună cineva la uşa şi raspund, Mark e în bucătărie şi mă asteaptă. Cand deschid uşa vad un brabat în jur de vreo 40 de ani care rămâne cu gura căscată, se uită la mine şi îmi spune:-Te-ai îmbrăcat aşa sexy pentru mine?
Dă să intre în casă şi îl împing înapoi la uşă îi iau pizza din mână şi îi spun pe un ton amenințător şi nervos.
CITEȘTI
Dragoste Pe Două Roți
Romance"-Mă uitam la el cum mă uitam la mare în ultima zi de vacanță-"