4. Prietena mea....

150 8 4
                                    

Din nou alarma aia nesuferita imi tulbura visele mele minunate...! Prima mea reactie cand o aud este sa incep sa injur ca de ce nu tace o data ! In fine ...ma tot gandesc cum totul a luat o intorsatura super ciudata , adica acum cateva luni eram in stare sa bat un om pana ii desfigurez moaca' , si acum am o super prietena foarte dulce , mama m.a vizitat in sfarsit , iar parca mi s.a oferit o a doua sansa... cufundata in visele mele realizez ca alarma inca suna , iar in secunda doi apas butonul pentru oprire. Ma ridic lenesa din pat si ma duc catre minunatul meu sifonier ,prin care trebuie sa fac curat, pentru a.mi lua blugii visinii pe care i.am purtat in prima mea zi de scoala, la care am adaugat un maiou putin transparent , negru evident si cu cruciulite aurii pe el . Am decis sa nu imi iau sa astazi tenesii , asa ca am intors toata casa ca sa imi gasesc ghetele negre din piele cu foarte multe curele. M.am dus spre baie si, ca de obicei , am bagat placa in priza si am inceput sa il indrept . Mi.am luat geanta si mobilul dupa care am plecat spre scoala . Soarele imi ardea ochii . Chiar trebuia sa imi iau ochelari de soare... in fine. Tot drumul m.am gandit la cum as arata cu parul mai deschis ... intr.un final am ajuns sa hotarasc ca dupa scoala imi voi schimba culoarea.

  Dupa ce am iesit dri gandurile mele , am ajuns la scoala ducandu.ma spre dulap, ca sa vad ce ora am . Se pare ca am actorie... nu.i rau , si se pare ca am aceeas ilora ca aceea a lui Zoe ! Yeeei! Ok.... ma duc in clasa si ma asez langa Zoe care mi.a pastrat locul . La scurt timp , profa' intra pe usa si incepe sa ne explice ce este actoria. Mda... nu am facut altceva decat sa ma asez mai comod in banca sa sa incep sa ma joc pe telefon . Ora s.a scurs foarte repede , si la fel si restul zilei. De data asta am luat numarul lui Zoe , si i.am promis ca o sun imediat ce ajung acasa. Dar inainte de asta ... m.am dus la magazin si , fara sa ma uit , am luat o nuanta de maro . Am platit.o si m.am dreptat spre casa unde primul lucru pe care l.am facut a fost sa ma vopsesc . Am aplicat solutia in par si am asteptat 30 de minute sa se fixeze in care am ascultat muzica sau m.am uitat la televizor . Mi.am scos vopseaua din par si l.am uscat repede fiind nerabdatoare sa vad cum imi sta . Nu imi statea rau ... ba chiar imi placea.

  Mi.am amintit ca tre' s.o sun pe Zoe , asa ca mi.am luat mobilul si i.am format numarul.

"Alo....?"

"Hey Zoe , sunt May . Ce faci ?"

"A... hei ... bine . Uite... ma uitam la un film ."

"Interesant....."

"Nu chiar . L.am mai vazut de cam 2000000 de ori !"

"Mda ,pai te sun mai tarziu ca trebuie sa imi fac temele ... "

"Ok... te puuuuup ! "

"Si eu . Papa "

  Wow ! Asta a fost o comversatie tare ciudata ! Mda.... tre' sa imi fac temele. Dupa ce le.am terminat , cam pe la 22 , m.am bagat in pat si m.am gandit sa imi sun prietena , dar poate dormea...asa ca am dat volumul mai incet la film , si pe la jumatate am adormit...

Scuze ca nu e cine stie ce , dar nu prea am nici inspiatie si nici timp , si daca sunt greseli , imi cer scuze , dar am o tastatura miniscula...ne "vedem " in urmatorul capitol , pana atunci , spor la citit ! Pa !

Povestea unei iubiri*pauza*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum