Merhaba sevgili okurlar. Bu benim ilk yazım umarım keyif ile okursunuz. Sizleri seviyorum.
Lalisa
Sabah erkenden kalkıtım çünkü işe geç kalmak istemiyordum. Eğer geç kalırsam patronumdan bir dünya azar işitecektim. Ondan korkmuyorum. Sürekli aynı şeyleri tekrarlaması çok sıkıcı. Elime bir elma aldım ve iş üniformalı giyim.
Otobüs durağına geldim ve beklerken bir yandan saçımı düzeltirken bir yandan makyajımı yaptım. Otobüse bindim. Önümde yarım saatlik bir yol vardır.
İşim ne mi?
Bir şirkette kahve dağıtıyorum. Normalde stajyerlik için gelmiştim. Ancak ırkçılık yapan bazı jüriler beni kabul etmedi. Ah şu insanlar. Zaten istediğim tek şey kendi kendime evimi geçindirmek. Bu yüzden pek takmıyorum.Taylantlıyım. Okumadım lisede bıraktım,çünkü ailem izin vermedi ve tarlamızda çalıştım böylece işe yarayan bir evlat olacaktım.
3 yıl önce annem ve babam hayatını kaybetti. Babam annemi dövüyor ancak içkili olduğu için hiç bir şey hatırlamıyor.
Annem de bu yüzden dayanamadı ve güney koreye taşındı. Daha sonra trafik kazası geçirdi ve hayatını kaybetti. Babam dayanamadı ve kendini astı. Ablam Rose yarın Taylantdan yanıma gelecek. Ve kendine bir ev tutana kadar yanımda kalacak. İşyerinde de de ırkçılığa uğruyorum. Tek arkadaşlarım Jennie ve jisoo. Eskiden küçük bir şirketde 2 kişilik bir gruplarmış.
Ama saçma bir kural yüzünden şirket onları atmış. Aslında üzülmemişler çünkü kilo kuralı onları çok zorluyormuş. Ya Tanrı aşkına en fazla 42 kilo ne ya
Ölsün mü bu kızlar açlıktan!!!
Afrikalı mı bu kızlar çıldırmış olmalılar. Her neyse. Onlar adına mutluyum. Kendi adıma da çünkü onlar olmasaydı bu şirketdeki bazı insanlar tarafından yapılan zorbalıkları kaldıramazdım. Hem zorbalık olmasa bile şirketin eğlencesi olmazdı.Onların işi ise biraz karışık. Hem şirket temizliği ile uğraşıyorlar hem de bazı gruplara asistanlık hizmetleri ve söz yazarlığı yardımı yapıyorlar.
Hikayenin devamı sizlerin beğenisine ve yorumlarına bağlı. Beğendiniz mi? Devamı gelsin mi canlarım?
Dediğim gibi yeni başladım umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum...
Sınır 5 oy 5 yorum giderek arttıracağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Lie Lalisa Monaban
Short StoryBangtanPink ve onların şahane hayat hikayeleri ;)