40. Kapitola

2.7K 290 88
                                    

Taehyung už od probuzení pozoroval Jungkooka, který se k němu tiskl ze spaní a tiše oddechoval. Občas zatřásl ouškama a nebo zahýbal nosem, což Taehyunga donutilo pokaždé roztáhnout rty do širokého úsměvu. 

Nakonec se k němu nahnul a jemně ho políbil na ouško. Jen co se odtáhl, tak Jungkook tiše spokojeně zakňučel a tak se Taehyung rozhodl, svůj čin zopakovat. 

„Spinkáš?" zeptal se tiše Taehyung, a hned na to Jungkooka opět políbil na ouško, které se zatřáslo. Jungkook jen tiše vzdychl a přitiskl se k Taehyungovi. Objal ho kolem pasu a zabořil mu obličej do ohbí krku, kam mu přitiskl své rty. 

„Ne, už ne," zívl tiše Jungkook a ještě jednou Taehyunga políbil na krk. Taehyung se usmál a stiskl Jungkookovi bok, což ho donutilo se skrčit. „Ne, tam ne-"

Taehyung se ušklíbl a začal ho lechtat, čímž Jungkooka plně probudil a donutil ho, se dokonce zvednout. Slabýma rukama se snažil Taehyunga odstrčit, ale Taehyung se nenechal a povalil Jungkooka pod sebe. 

„Ne, ne, pro-sím!" vyjekl Jungkook a Taehyung si sedl na jeho stehna. Začal mu pokládat polibky na každý kousek obličeje, ale záměrně se vyhnul rtům, před kterými se nakonec zastavil. 

Jemně Jungkooka pohladil po bocích, usmál se, když Jungkook zavřel oči. Očekával polibek, kterého se ale nedočkal. Otevřel oči a Taehyung mu svými rty přejel po těch jeho. Jungkook tiše vydechl a chtěl se přitisknout na staršího rty, ale Taehyung se odtáhl.

„Taehyungu," vzdychl podrážděně, ale s úsměvem na tváři. Taehyung pokývl hlavou a palci pohladil Jungkookovy boky pod látkou trička. Jungkook se stydlivě uculil a skousl si ret. „Nebuď lakomej."

Taehyung pozdvihl obočí a ušklíbl se.

„Copak myslíš?" zasmál se a dělal, že naprosto neví, co Jungkook myslel. Jungkook protočil očima a prudce se posadil. Taehyung tím pádem spadl na záda a než se stihl vzpamatovat, tak si na něj Jungkook sedl. 

Ve vteřině mu chytil tváře a políbil ho na rty. Taehyung své dlaně položil na Jungkookovy boky a vplul mu oběma rukama pod tričko. Opatrně ho pohladil a polibek mu vrátil. Jednou dlaní mu sklouzl na záda a pouze malíčkem se opatrně dotkl Jungkookova huňatého ocásku. 

Jungkook se ve vteřině odtáhl, sedl si daleko od Taehyunga a vyděšeně se na něj podíval. Taehyung se rychle posadil a natáhl ruku k Jungkookovi.

„Jungkookie- já... promiň. Nechtěl jsem tě vyděsit," vyjekl Taehyung a Jungkook zakroutil hlavou. Sklopil ouška a rozpačitě sklopil i hlavu, aby zakryl své rudé tváře.

„Je-jen... ne-nesahej na můj o-ocásek, prosím," zašeptal Jungkook se skousnutým rtem a Taehyung přikývl, ačkoliv to Jungkook nemohl vidět. Opatrně si sedl vedle Jungkooka, který zvedl hlavu a pousmál se na Taehyunga, který ho chytil za ruku.

„Nebudu dělat nic, co je ti nepříjemné," zamumlal Taehyung a políbil opatrně Jungkookovu ruku. Ten se uculil a přikývl. 

„Děkuju..."

„Máš hlad? Mohl bych ti zkusit udělat palačinky," navrhl Taehyung a Jungkook narovnal ouška. Natěšeně přikývl a skousl si ret.

Společně se přesunuli do kuchyně, kde si Jungkook zabral místo na lince vedle místa, kde Taehyung připravoval ingredience na palačinky. Jungkook pohupoval nohama ve vzduchu, jemně krčil ouška a usmíval se na Taehyunga.

„Teď jen počkáme pár minut," oznámil Taehyung a vměstnal se mezi Jungkookovy nohy. Jungkook přikývl a objal jeho pas nohama. Ruce si omotal kolem Taehyungova krku a něžně ho políbil na nos. Taehyung se uculil nad Jungkookovou roztomilostí a polibek na nos mu vrátil.

„Jsi sladký," zasmál se Taehyung a Jungkook se uculil nazpátek.

„To ty taky," zašeptal stydlivě a Taehyung ho políbil na rty. Něžně, opatrně a s láskou. Jungkook se ihned pousmál a polibek mu vrátil, čímž Taehyungovi dal moc dobrý náznak toho, že mu polibek nevadí. 

Tentokrát to byl opravdu nevinný polibek. Oba dva odpovídali s láskou a něhou, hladili se po líčkách a usmívali se celý čas. Taehyung se nakonec odtáhl a políbil Jungkooka na obě líčka, která ještě pohladil palci.

„Opravdu si neumím představit, že by ses nezačal schovávat do mé skříňky a já tím pádem neměl, jak se s tebou sblížit. Vlastně bych ani nezjistil o tom, co ti Seung dělal a myšlenka na to mě opravdu štve. Miluji tě, Jungkookie. Můj krásný, roztomilý, sladký a talentovaný králíček," zašeptal Taehyung s úsměvem. Opatrně Jungkookovi prohrábl vlasy a jemně ho pohladil po ouškách. Jungkook si skousl ret a chytil Taehyungovy ruce, které mu stáhl do svého klína.

„Já jsem taky rád, že jsem se tam začal schovávat... nebo že jsem ti vůbec začal věřit," zasmál se tiše Jungkook, „protože bych se asi bál školy do smrti. Nebo spíš do té doby, dokud bych nedodělal školu, ale prostě teď, když vím, že tě tam uvidím, tak se tam i těším..."

Taehyung mu stiskl tváře a políbil ho na rty. 

„To jsme dva... můj sladký králíčku."

----

Pardon, že je krátká, ale už asi hodinu a půl mě strašně pálí oči a jsem ráda, že jsem toto vůbec dopsala... ><

Přeji všem dobrou noc a sladké sny <3

btw. velice se mi líbí vaše aktivita v komentářích <3 uwu, pokud takhle budete pokračovat, tak mě asi doopravdy dostanete do mé dřívější nálady, kdy jsem byla schopna vydávat 7 kapitol denně :')

Locker Boy - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat