В главата има еротична сцена +🔞
Валъри
Отварям бавно очи и виждам слънчевите лъчи проникващи през прозореца. Извръщам глава надясно и виждам Алек. Полуголото му тяло е закрито с одеало от кръста надолу както моето. Протягам се и взимам чисто бельо от шкафа и си го слагам. Лягам обратно в леглото и спомените от снощи ме връхлитат. На лицето ми се появява широка усмивка. Алек е обърнат с гръб към мен и решавам да се приближа към него. Наблюдавам спокойното му дишане и мускулестия му гръб. Вниманието ми е привлечено от белезите му и през тялото ми преминават тръпки. Прокарвам ръка през тях и се чудя от какво са. Ръката ми се спира на един. Изходна рана от куршум. Преглъщам тежко. До сега не съм имала възможност да огледам Алек от толкова близо. Изведнъж той се размърдва и се извръща към мен. Ледено сините му очи се впиват в мойте и на лицето му се появява лека усмивка.
- Добро утро,Валъри!
- Добро утро!-отвръщам на усмивката му.
Алек ме придърпа и се озовавам в прегръдките му. Слагам глава на гърдите му и чувам как бие сърцето му в синхрон с моето и се притискам по-силно към него.Чувствам се като...
Търся правилните думи,за да опиша чувството.
Чувствам се сигурно като...като у дома!
Пръстите на Алек улавят един от златисто русите ми кичури и започва да си играе с тях.
- Валъри нямаш представа какво правиш с мен. До сега никога не съм допускал някого да спи с мен за през нощта.
Навдигам се за да мога да го гледам в очите.
- Досега не съм прекарал и нощ без кошмари,а сега...когато ти беше в обятията ми..те изчезнаха...
- Алек..
Изправям се в седнало положение и се взирам в очите му.
- Радвам се,че съм ти помогнала по някакъв начин.
Усмихвам се и бузите ми се изчервяват. Алек прокарва ръка по бузата ми нежно и се взира взира в сините ми очи.
- Валъри ти си много важна за мен.Двамата се гледаме в очите на другия сякаш може да видим душите си. Придърпвам се към лицето му и докосвам нежно устните му със свойте. Преобръщам се и сядам върху него. Прокарвам едната си ръка по мускулестия му корем и спирам на гърдите му,точно на мястото на сърцето. От нежна целувката ни става по-страстна. Алек ме преобръща светкавично бързо и тялото ми е притиснато от неговото. Ръцете му улавят китките ми и ги притискат към леглото. Устните му се отделят от мойте и ме поглежда в очите и прехапва долната си устна. След това се спуска отново към устните ми. Целува ме страстно така сякаш се задушава и има нужда от кислород. Отдръпва се от мен и двамата оставаме задъхани.
- Валъри.-прошепва с възбуден глас, освобождава китките ми и спуска ръката си по корема ми. Погледа му отново се спира върху очите ми.
ESTÁS LEYENDO
DARK/Тъмен
RomanceДве разбити души. Два различни свята. Той е като черното,тя е като бялото. Една тяхна среща променя живота им завинаги. Какво ще се случи,когато младата лекарка пресича пътя си с шефа на мафията? Дали любовта ще ги излекува или разруши напълно? # 1...