Köszönet!

215 32 5
                                    

Mellékes infó: a képek többségét én szerkesztettem a fejlécekben. :)

Köszönöm, hogy végigolvastad, remélem tetszett! A szemfülesek felfedezhettek benne shounen ai-ra hajazó utalásokat, de alapvetően nem a yaoi kedvelőkre specializálódtam jelenleg, hisz nem mindenki szereti. Ha nem szereted és nem is vetted észre (esetleg nem tudod, mit jelent), akkor annak még jobban örülök. Persze az még tény marad, hogy kedvelem az ilyesmit. ;) 

A főszereplő karakter az egyetlen kitalált dolog a történetben. Mármint általam kitalált, hisz ez egy fikció. Más szóval az elbeszélő nem szerepel az Attack on Titanban. A nevét sem tudjuk meg, csak jósként vagy médiumként utal magára. Bár még el tudok képzelni hasonlót a záró évadban. :) 

Eléggé szűk olvasói rétegre számítok, akik a megfelelő háttértudással tudják értékelni a sztorimat, ezért sem elmondható, hogy tömegnek írtam, inkább csak magamnak. Szeretek kiegészíteni filmeket, és egyre jobb is vagyok benne. 

Ha jársz még az oldalamon, talán még találkozhatsz hasonló könyvekkel. Mindent a jövőre nézve! Az üzenőfalamra kiírok; adatot/ tudnivalót/ érdekességet a könyveimmel kapcsolatban. 

Ha még ezt a kiegészítőt is végigolvastad, akkor nagyon elszánt lehetsz. :D Szép napot és további jó olvasást kívánok! 

Puszi, sziasztok! :) 

A Médium - Attack on Titan ff. ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora