Lucas
En ja hoor ik heb het volledig verpest met Lucas zoals verwacht.
Hij wou afspreken volgende en ik zei dat ik twijfelde omdat ik echt niet wil dat mensen weten van die berichten en alles wat er is gebeurd. Hij zei dat niemand het te weten zou komen en dat we toch gewoon als vrienden konden afspreken. Hij had gelijk maar ik vroeg hem toen rechtaf: weet Pieter hiervan? Meteen sloeg alles om hij stuurde: nee maar laat maar het is beter zo... we spreken beter niet af en stoppen beter met alles.
Het was duidelijk zeker? Hij veranderde opeens toen ik over Pieter begon dit kan een aantal redenen hebben volgens mij:
1. Pieter weet alles en hij wil niet dat ik dat te weten kom.
2. Hij heeft schrik dat ik Pieter alles zou vertellen.
3. Het is gewoon een complot tussen hen en hij wil niet dat het uitkomt.
4. Lucas is zelf verliefd op me en is gekwetst omdat ik nog om Pieter geef.
Nadien was hij zeer kort en toen ik vroeg waarom hij opeens van idee was veranderd zei hij dat ik het niet kon begrijpen en dat hij weg moest.
Nadien hoorde ik hem niet meer.
James
Vandaag heb ik even kort met James gestuurd maar dat was alles.
Hij vroeg hoe het tussen mij en Pieter was en il vind het echt ontzettend lief van hem.
Maar il merk dat zijn gevoelens voor mij oprecht zijn en dat doet me twijfelen.
Pieter
Elke keer als ik Pieter zie kan ik zo beginnen wenen.
Ik mis hem zo enorm hard! Het is gewoon niet meer normaal!
Hij is alles wat ik nog wil en ik moet hel gewoon terug zien te krijgen.
Ik kan gewoon niet opgeven... dat kan ik niet.
Voor alle drie een quote
L~ Your reaction was unclear but oh so clear.
J~ What is it that make me think I want you instead of Pieter?
P~ Really? You never get tired of running around in my head all the time?
JE LEEST
Verliefd op hem [Complete]
RomansaDit is geen verhaal. Het is wat er nu gebeurd. Ik begin op 9 september het verhaal neer te schrijven. Ik schrijf elke dag hoe ik me voelde, zoals een dagboek.. Maar dan enkel over hem, die ene jongen die me gek maakt, ik verlang naar hem. Ik hou va...