woensdzg 10 december

748 20 3
                                    

James

James vroeg vandaag om morgenavond eens af te spreken,  hij wou le wat zeggen maar wou me zien.

Ik heb geen idee wat het zal zijn en ik word er zenuwachtig van.

Morgenavond zal ik het weten...

Lucas

Zoals ik al had verwacht ontloopt Lucas me de hele tijd. Hij lijkt niet gekwetst eerder alert.

Toen ik deze morgen zoals altijd Pieter zocht zag ik Pieter eerst met zijn neef staan praten, toen ik omkeek zag ik dat het iemand anders was en toen ik eens goed keek zag ik dat het Lucas was. Ze stonden beide naar mij toe gedraaid en Pieter keek weer serieus terwijl Lucas iets aan het vertellen was en ook hij keek zeer serieus. Ik heb het gevoel dat het over mij ging, of te wel heeft Lucas gezegd dat ik weer over Pieter heb gesproken of Lucas verteld Pieter gewoon alles wat er is gebeurd of ik zie spoken en het ging over iets anders maar ik denk het niet.

Een vriend van mijn klas weet sinds vandaag ook het hele verhaal en hij denkt dat Lucas ervoor heeft gezorgd dat het uit is en dat hij of te wel zowel mij als Pieter beliegd voor zelf een pleziertje of Pieter en Lucas hebben gewoon een complot tegen mij.

Pieter

Het begon met een praatje in Amsterdam maar hoe gaat dit eindigen? Het was al zo ingewikkeld!  Maar de vermoedens met Lucas maken alles weer erger.

Ik wil echt weten hoe het zit maar vooral ik wil Pieter terug!

Quotes:

J~ I met you and I fell in love. You fell in love to and we were perfect. Than you was scared and I was mad on myself flr doing that. Than you broke me and I.. I didn't care.

L~ What are you trying? I am not the girl you need to play with, for that take someone else.

P~ I want the thruth about: your ex, our breakup, what happened after the breakup, Lucas and us. But more than this all I want you even without answers on my thousands of questions.

Verliefd op hem [Complete]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu