Otřesný budík.
Nenávidím vstávání a ještě k tomu když se mi, tak dobře spí.
Nakonec po deseti minutách přemýšlení o tom, jestli se dnes na školu nevykašlalu jsem konečně vstala z mé pohodlné a vyhřáté postele.
Dala jsem si rychlou sprchu, vyčistila zuby a vydala se ke skříni, kterou jsem následně otevřela.
Podívala jsem se z okna a rozhodovala jsem se jestli to tak jen vypadá, že je venku teplo.
Přešla jsem k oknu a otevřela ho a opravdu bylo venku teplo, ale ne na tílko a kraťasy.
Rozhodla jsem se pro černé legíny a bílé obyčejné tričko s krátkým rukávem a k tomu lehký dlouhý svetřík.
S batohem jsem šla dolů do kuchyně za účelem se nasnídat.
Malia, která už seděla u stolu už byla po snídani.
Udělala jsem si toust s arašídovou pomazánkou a k tomu jsem si připravila horkou čokoládu.
Svou snídani jsem si plně vychutnávala a až poté co jsem dojedla jsem si všimla, že mě Malia se smíchem pozoruje.
Nechápavě se na ni podívám a zeptám se.,,Co je?"
,, Vypadáš jako by jsi točila reklamu na nejnovější horkou čokoládu." Řekla se smíchem.
,, Dobrý prosím tě" odpovím a vztahu od stolu a s moji kamarádkou jdeme k autu.
V autě jsme spolu s Maliou předvedly naše pěvecké výkony.
No, jednoduše bylo dobré že tu nikdo jiný nebyl.
Když jsem vystoupila z auta, tak už bylo víc teplejší počasí než ráno.
Před školou už na nás čekala Lydie, ale Allison nikde.
Možná už byla ve škole.,,Ahoj," pozdravila jsem Lydii spolu s Maliou.
,,Ahoj," oplatila nám pozdrav a ne moc veselým tónem.
,, Děje se něco?" Zeptá se Malia.
,, Allison.."
,,Co jí je?" Zděsí se Malia.
,,Nic jí není, jenom se bude stěhovat." Řekne nám.
,, Cože? Kam? A proč? " Hned ji zásypu otázkami.
,,Do Francie se svým otcem, protože pana Argenta už nebaví tohle všechno a Allison tady nechce nechat a taky nenechá. Příští týden už odjíždí." Oznámí nám.
,,To snad ne, a co Scott? " Zeptá se Malia.
,,Dnes jsem zjistila že už spolu nejsou skoro týden. Nám nic neřekla," poklesne a vydá se ke škole a my jí poslušně doprovázíme.
Ze skříňky jsem si vzala učebnici ekonomiky a počkala na ostatní, protože jsem byla jediná, která měla skříňku nejblíž k učebně ekonomiky.
Jako první jsem uviděla Isaace, který jako vždy neměl učebnici a ani sešit.,, Ahoj lásko," pozdravil mě a políbil mě.
,,Ahoj," usmála jsem se něj.
,,Kde jsou?" Ptá se mě.
,,Tady" odpověděl Scott, který byl za ním.
Postupně už tu byli všichni, takže jsem se vydala do třídy.Hodina byla celkem fajn, když nepočítám test, který nám hned stihl opravit.
Mimochodem, má A a spolu s Lydii máme nejlepší výsledek ze třídy.,, Šprti," rýpne si Isaac, když vycházíme ze třídy.
,,Ale , vždyť máš C . Ve tvém případě jsi taky šprt." Řekne Stiles.
,,Ty jsi taaak vtipný," ušklíbne se Isaac.
,, Máme tělocvik," řeknu .
,, Bože," zásténá Lydie.
***************
,,Taaaak děvčata, dnes máme vytrvalostní běh, takže v lese máte červenými praporky cestu vyznačenou, takže se připravte." Oznámí nám učitelka a my se připravíme na neviditelnou startovní čáru.,, Připravit,pozor ,teeeeď!!" Řekne a všichni se rozběhneme.
Všechny jsme okamžitě vyběhli.
Malia už se hnala do předu a já nebyla vůbec pozadu, tak na tom byla i Lydie, která měla výbornou kondici.
Po pár minutách se ukázalo že my tři jsme nakonec nejrychlejší, ale v půlce trasy mě rozbolela hlava a něco mě odhodilo stranou .
Když jsem se zvedla a rozhlídla se kdo to byl , tak tu už nikdo nebyl.
Co to mělo znamenat.
I přes lehkou bolest ve spáncích jsem se rozběhla k cíli.
Do cíle jsem doběhla jako poslední, jak jinak.,, Bennett, u vás jsem čekala lepší výsledek." Oznámila mi učitelka a poslala nás do sprch.
,, Nápodobě," odpověděla jsem spíše sama pro sebe a vydala se za ostatními.
,, Jak to že jsi doběhla poslední? Vždyť si byla hned za mnou?" Zeptala se Malia překvapeně.
,, Někdo mě odhodil stranoua když jsem mu chtěla nakopat zadek, tak tam nikdo nebyl," vysvětlila jsem když jsem si brala ze skříňky šampon na vlasy a mýdlo.
,,Tak to je divný," řekne Malia.
,,To je," souhlasím.
****************
Na obědě jsem si vzala jen jablko a vodu, jelikož jsem neměla chuť a pořád mě bolela trochu hlava a byla jsem i trochu zmatená.,, Bolí mě hlava, jak něco," řekla Jade když si sedla spolu se svým tácem ke stolu.
,,Fakt?" Zeptala jsem se jí.
,,Jo,v hodině mě rozbolela, ale už je to trochu lepší," vysvětlila mi a začala se věnovat jídlu.
Hned jsem si všimla že k našemu stolu míří zbytek naší party i spolu s Liamem.
Všichni jsme se pozdravily a pustili jsme se do jídla.
Já si přece jenom zašla pro něco sytější ho než jen jablko.
Lydie mezi tím řekla co se mi dnes stalo a Isaac se mě hned začal ptá jak mi je a na to samé se zeptal Liam Jade.
Jade se na něj usmála a uklidnila ho že je vše v pořádku.
Podle mě si začínají dobře rozumět.,,Podle mě se tu začíná něco dít," řekne nakonec Malia .
,,To rozhodně," souhlasí Scott a společně se jdeme připravit na další hodinu.
*****************
Konečně poslední hodina končí a já se s radostí vydala ke své skříňce.
Venku už je zase teplejší počasí a tak si svetřík sundavám a poté si ho dávám do batohu.,, Nebude ti zima? " Zeptá se mě Stiles když ho potkávám před školou.
,,Ne,nebude" odpovím mu s úsměvem.
Proč se ptá? Vždyť začíná být opravdu horko.U auta už na mě čeká Malia, která má na sobě jen kraťasy a tílko.
To je vlastně oblečení do tělocviku.
Došla jsem k ní a zjistila jsem že ji po celé stékají kapičky potu.,,Jsi v pohodě?" Zeptá se jí Stiles.
,,Jo, jen mi je příšerný vedro," odpoví.
,,To i mě," řeknu jí.
,,Jak vám může být vedro? Vždyť je sotva patnáct stupňů." Diví se Stiles.
,, Patnáct? Vždyť se potím jako by bylo léto," zděsí se Malia.
Mě to přijde taky docela divný.
Podívám se k východu školy, jestli náhodou nejdou ostatní a uvidím Jade.
Má na sobě také kraťasy s tělocviku a polívá se vodou.,, Zdá se že Jade je také vedro," říkám.
,, Nejvíc je na tom zvláštní, že vedro je jen vám třem." Oznamuje nám Stiles a pomalu se vydává ke svému autu.
ČTEŠ
Nebezpečná síla-Teen Wolf
FanficPokračování příběhu Nebezpečně nádherná. Isabella se právě dozvěděla kousek ze svého původu. Také přichází nebezpečí , na které smečka není připravená. Dokáží to vše vyřešit nebo se jim to tentokrát nepodaří?