Edhem:Neden söyledin?
Sana sırrımı vermiştim.Eray:Sır tutamadığımı biliyorsun.
Tutabiliyor olsaydım eğer,sınav sorularını çalan öğrencileri müdüre söylemezdim.
Komşuma, kocasının onu aldattığını söylemezdim.
En yakın arkadaşımı çalan..eşcinsel çocuğun,homofobik sevdiğine hakkındaki gerçeği söylemezdim.Edhem:Biz Enes'i senden çalmadık.
Hiç Enes ile farklı noktalarınız olduğunu fark etmedin mi?
Enes,telefonunu mesaj geldiğinde bile eline almaz.Sen ise bütün gün aralıksız oyun oynayabilirsin.
Enes,kaosu sevmez.Sen ise kaosun başlangıcısın.
Enes'in yatak örtüsü bile kalbi gibi simsiyah,senin yatak örtün Winxli.
Ve bunlar en en en basitleri.
'Enes,bana verdiği dandik sözü tuttuğu için aralarda başımı okşuyor.Onun dışında sikinde bile değilim.'Diye düşündün mü hiç?Eray:Peki,sen Âmir ile olan zıt noktalarınız fark ettin mi?
Âmir'in içi dışı bir,sen ise melek yüzlü şeytansın.
Âmir, dostlarına değer verir.Onlar başarıya ulaşsın, diye basamak olur ama sen insanları,başarıya ulaşmak için basamak olarak kullanırsın.
Acaba Âmir senin gerçek yüzünü öğrense ne olur?
Eşcinsel olmana mı daha çok sinirlenir?İki yüzlü olmana mı?
'Âmir homofobik piçin teki ve ondan hoşlandığımı öğrense, arkadaşlığımızı umursayarak beni anlamaya çalışır mı?Yoksa ağzımı yüzümü siker mi?'Diye düşündün mü hiç?Edhem:Düşündüm.
Eray:Düşündüm.
Edhem:MSODNDKDXNDKNEKSNXDKNEKDNXKSNDKXNDEKSNX
Eray:NDDOXNSKNEDKNXOXBEKDNCJDNSKDNDKWNWLSOWJWBOD
Nasıl oldun?Edhem:Pansuman falan yaptılar işte.
Müdüre şikayet etmedim 'Ne değişik çocuklarsınız siz?'Diyerek gönderdi.
Âmir özür dileyip duruyor.Eray:Kaç senelik dostluğunuzu hiçe sayıp,bana inanarak ağzını yüzünü sikti aq
Bir zahmet özür dilesin.Edhem:Bir zahmet sende özür dile.
Bu hale gelmemin sebebi sensin sonuçta.
Görüldü..
5 sene önce..
Eray ve Enes annelerinin ayarlamaları üzerine aynı sınıfa hatta aynı sıraya oturuyorlardı.
Ortaokulda olmalarına rağmen...
Enes,yanındaki gözleri parlayan çocuğa baktı...Çok mutlu göründüğü için bu duruma olan şikayetini dile getirmedi.
'Tanımadığım saçma biriyle oturmaktansa,tanıdığım saçma biriyle oturmak daha iyidir.' Diye düşündü içinden.
Sınıfa giren,yüzü gözü yara bantları ile dolu Âmir'e baktı herkes.Sinirli gibi biri duruyordu ama saf salak bir şeydi..Bunu sıra arkadaşı Edhem'i kız sanması ve ona çiçek getirmesi örnekti.
Edhem,onu kırmamış çiçeği almıştı ama bu okul hayatı boyunca 'Kız mısın sen?Çiçekleri kızlar sever.' Gibi gittikçe terbiyesizleşen lakaplara,sözlü tacizlere sahip olmasına zemin hazırlamıştı ama sorun değildi çünkü Âmir, onu her zaman korumuştu.
Eray'ın annesi çocukların anneleri ile veli toplantısında tanışıp,evlerine davet ettikten sonra üç silahşorler ve bir prens olmuşlardı.
Edhem'i silahşor yapamamışlardı o yüzden onu,prens ilan etmişlerdi.
Beraber oyun oynuyor,yemek yiyor,ders çalışıyor her şeyi beraber yapıyorlardı ama ettikleri kavgalar yüzünden,en çokta Edhem ve Eray'ın kaş göz birbirine dalması,arkadaş gruplarının dağılmasına sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (BxB)
Short Story[TAMAMLANDI] On yedi yaşındaysanız,notlarınız kötüyse ve en yakın arkadaşınıza aşıksanız...Hayatınız çok zor olabilir...O zaman,Eray gibi Serdar Ortaç dinleyerek,efkarlanabilirsiniz. İki erkeğin aşkını anlatıyor...Sevmeyen varsa okumasın... -Berce...