1. Divoká noc

137 3 0
                                    

20. července 2019

21:21 (něco si přejte)

Pohled Gomeze

V televizi se nic neděje, tak se podívám na všechny kanály. Nic zajímavého. Kouknu třeba na Žhavé novinky. Tam se něco určitě bude dít. A taky že dělo. "Dobrý večer." Ozvalo se z televize. "Bylo zjištěno, že poblíž nejhezčího města známým jako Asimilace byl objeven opuštěný blázinec, který celou dobu ukrývala mlha. Více nám řekne paní Margo Needlerová, která to město vlastní." Řekl moderátor z televize. Dal jsem si to trošku víc nahlas. "Teď tu nikdo nekoupí byt ani za milion korun. Jestli nechci zkrachovat, tak tu musím prodat 50 domů. Ale v tom blázinci se svítilo, takže to nějaký pošuk zabral. Zítra ráno se u nich zastavím. Zkusím se s nimi dohodnout, jestli by to nechtěli trošku předělat a nahrajeme to, aby každý viděl, jak jsme to vyřešili." Řekla ta Margo. Takže mluvila o nás. A co bych to byl za člověka, kdybych to neřekl ostatním. "Morticie! Hádej co se dělo v televizi." Řekl jsem Morticii. "Budu hádat. Někdo nás objevil." Řekla mi Morticia, jako kdyby mi četla myšlenky. "Přesně tak. A tamta Margo se u nás chce zítra ráno stavit." Dopověděl jsem. "Protože chce prodat 50 domů a vidí na náš dům." Řekla Morticia. "Ty mi čteš myšlenky, že jo?" Řekl jsem. "Ne. Jen jsi to měl tak nahlas, že jsem to slyšela až do kuchyně." Řekla mi Morticia. Nakonec jsem se rozhodl změnit téma. "Na to kolik je hodin je pořád dost světlo." Řekl jsem první věc, co mě napadla. "Normálně je tmavo, když je mlha." Řekla mi Morticia. "Jen tak by se to nestalo." Ozval se Bombas. "A co děti?" Zeptal jsem se Bombase. "Je to v klidu. Už dokonce spí." Řekl klidně Bombas. To jsem si oddychl.

21:54

Stále pohled Gomeze

Začala mě přepadat únava. Shodli jsme se, že to pro dnešek zabalíme, abychom byli připraveni na zítřejší ráno.

Pohled Bombase

Šli jsme spát. Já ale unavenej nebyl ani trochu. Vlastně já spím jen tak napůl. Ono je to výhoda, aspoň kdyby se něco stalo, hned budu na místě.

...Teď se budeme nějakou dobu držet u Bombase...

22:36

Stále pohled Bombase

Už byla tma jak v tanku.  Mě to nijak nepřekvapilo, když se něco děje, hned vlezu do tanku. Mohl jsem to zabalit, ale můj vnitřní hlas mi říkal, ať ještě vydržím. Očividně se mělo něco stát. Nikdy jindy by ke mně nemluvil můj vnitřní hlas. Najednou se ozvalo zašustění křídel netopýra. Bylo to zvenku a mířilo si to do horní části domu. To mi přišlo podezřelé. Normální netopýr by letěl venku a neletěl by dovnitř. Takže to byl upír. Byla otázka, koho si vyhlídne. Potichu jsem zalezl do tanku (vlezl jsem do Tigera I, ale mně je to ukradený). Nakonec jsem se teleportoval k Wednesday do pokoje. Ten upír letěl zleva a Wednesday je vlevo, Pugsley je naopak vpravo. A mé odhady se potvrdily. Najednou se z netopýra udělal ten nejmenovaný upír a namířil si to k Wednesday. Zřejmě mu bylo ukradený, že tam v jejím pokoji stál Tiger I. Dokonce měl na háku i to, že jsem na něj celou dobu mířil. Normálně by si zasloužil Nobelovu cenu za nejhloupějšího upíra. To bych ho ale nesměl zabít. No on by už zaútočil, ale byl tam problém. Wednesday měla hlavu v gilotině, takže se jí ke krku nedostal, ledaže by tu gilotinu dal pryč. Samozřejmě to začal dělat. Asi si to s tou Nobelovkou za nejhloupějšího upíra rozmyslím. Ale možná ne, protože tím vzbudil ostatní, ale Wednesday nevzbudil. To bylo velmi divný. Teď mohl zaútočit. Byl pouhých pár milimetrů od Wednesday a taky i pár sekund od zastřelení. A najednou Wednesday kousl. Samozřejmě první věc, co jsem udělal byla ta, že jsem vystřelil. Asi jsem měl do děla dát tlumič, protože jsem nadělal velkej kravál.

Pohled Morticie

Od Wednesday se ozýval hluk. Společně s Gomezem jsme se šli podívat, co se děje. 5 sekund na to se ozvala šílená rána. Hned jsme se rozběhli zjistit, co to sakra bylo. Když jsme otevřeli dveře, tak jsme viděli, že gilotina je vedle postele, kde Wednesday spí, pak jsme viděli Bombasův tank a nakonec chlápka, který měl v těle obří díru. Po chvilce přiběhl Pugsley. "Co se tu stalo?" Řekl Pugsley. "Právě jsem vyprovodil ze světa upíra." Řekl Bombas jako odpověď. Zajímavé bylo, že Wednesday byla tomu kraválu nejblíž, ale nevzbudilo jí to. "Měli bychom jít spát. Zítra ráno máme návštěvu." Řekl po chvilce Gomez. Já mu kývnutím odsouhlasila a Bombas se teleportoval i se svým tankem pryč. Dneska to byla opravdu divoká noc.

758 slov

Addamsova rodinaKde žijí příběhy. Začni objevovat