Yavaşça içeri girdik. "Ne istiyorsun?" dedi Miraç. "İstediğim fazla bir şey yok. Tek istediğim şirketten daha fazla hisse.". "Peki. Avukatını al, gidelim şirkete halledelim." dedi Meriç. "Bak nasılda dize geldin.". Adamlarıyla birlikte kapıdan çıkarken son kez arkaya döndü, "Görüşeceğiz." dedi gülerek. Hepimiz sarılıştık. Ne yapacaktık? Meriç ve eli silahlı kürt arabaya bindiler. Araba yalının önünden uzaklaştı. Yaklaşık iki saat sonra dönen Meriç hemen odamıza çıktı. O günde kimse pek bir şey konuşmadı. Saat yaklaşık 2 olmuştu. Meriç ve kardeşi Hakkı mutfakta bira içiyordu. Kaynanam sinirle geldi ve ellerindeki bardakları aldı. "Yazıklar olsun size. Sizin gibi evladım var tüh bana. Yazık kafama." Biraları dökerken konuşmaya devam etti, "Müslümanın birası oruçtur sizi kafir avrupanın sokak orospuları.". Buzdolabında sahur için yemek çıkardı. Bağırdı, "Gelin gel sende ye sende mi orospu çıktın gelin." dedi. Kafir karı bebeğim olduğunu bilmiyordu sanki. "Ben normalde tutuyorumda hamime olduğum için tutmayacağım." dedim. "Anca bahane uydur at." diyip yemeye devam etti. Merdivende evin en büyük gelini İpek (33) belirdi. "Ben tutarım anneciğim, merak etme onunkinide ben tutarım. Ben dört çocuğumda da tutum anneciğim.". Tam bir göt yalayıcısıydı. Dondurma değil göt yalardı. "Yağcılarda inecek var." diye mırıldandım. "Kes sesini daram." dedi bana. Yukarı çıkarken son kez konuştum, "Tabi ki keserim daramcığım.".
2 ay sonra
Evdeki herkes benim söyleyeciğim şeyleri bekliyordu heyecanla. "Merak etmeyin Meriç bir haftaya kalmaz hapisten çıkar. Ancak sizden istediğim bir şey var.". Kaynanam, "Ne?" dedi. Yüzümdeki ciddi ifadeyi bozmadan devam ettim, "Mülkümden defolup gidin!".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Twerkçüsü
Roman d'amourKİTAPTAKİ OLAYLAR BİREBİR YAŞANMIŞ GERÇEK OLAYLARDIR