Ep 84 : Alert ✨

1.1K 144 20
                                    


Angela berlari anak menuju kearah pintu utama , enjin kereta Taehyung sudah kedengaran diluar rumah . Senyum hingga ke teling nak bagi kejutan buat suami .

Tubuh gadis itu bersembunyi dibelakang pintu . Tangan menekup mulut supaya tidak menghasilkan suara .

Pintu sudah dibuka . Separuh badan Taehyung kelihatan dari pintu . Wajahnya jelas kelihatan , dengan rambut sudah panjang belum dipotong . Tali leher pula sudah dibuka .

" BAHHH !!"

Terus badan Taehyung dipeluk dari belakang . Terkejut beruk Taehyung apabila isterinya keluar dari belakang pintu .

" Terkejut abang , Sayang buat apa kat belakang pintu tuu " Soalnya seraya berjalan menuju ke ruang tamu . Badan dia lesu walaupun hanya duduk dalam pejabat .

" Nak bagi abang surprise . Terkijut tuck ? " Balas Angela dengan suara sengaja dimanjakan . Tubuh belakang Taehyung dicium lama . Bau ini yang di cari . Bau maskulin badan Taehyung .

Taehyung mengekek kecil saja . Badan direbah atas sofaa . Angela pulaa menindih badan suaminya membuatkan Taehyung menahan nafas akibat badan Angela yang berat itu .

" Awal abang balik hari ni ? selalunya balik pukul tujuh lebih , kekadang pukul sembilan "

Rambut panjang Angela dikuak kebelakang , menganggu pandangan saja .

" Daddy nak spend more timee dengan mummy . Mulai hari ni daddy balik sebelum pukul 5 . Daddy nak temankan mummy dia kat rumah "

Dahi licin tanpa sebijik jeragat itu dicium sekilas , turun ke hidung pula .

" Daddy sho suwitt . Ni yang buat mummy makin shayang daddy " Balas Angela pula . Seluruh wajah Taehyung dikucup laju .

Mengekek ketawa Taehyung dibuatnya .

Leher Taehyung menjadi tempat hidungnya berlabuh . Taehyung ikutkan saja . Hendak menolak takut , isterinya merajuk pula . Maklumlah emosi ibu mengandung tak boleh diusik .

" Abang belum mandi lagi sayang , bau peluh " Pipi Angela ditekup dari terus mencium bahagian lehernya .

" Ani , Tak payah mandi pun tak apaa , abang still wangi. Geyam mummy tauu " Ujar Angela bersama senyuman . Sengaja hidung berlaga dengan hidung mancung Taehyung . Hujung sudut bibir Taehyung ikut senyum melihat Angela .

Malas nak balas , tubuh Angela direngkuh semula . Bau aroma rambut Angela yang menguarkan membuatkan Taehyung ingin tertidur disitu kerana letih .

" Sayang ada sembunyikan sesuatu dari abang ? " soal Taehyung tiba tiba . Wajah diangkat , iris hazel Taehyung direnung dalam . Kalah dalam renungan itu , Angela bangkit dari menindih tubuh suaminya .

Berdiri sedikit jauh dari Taehyung , Jari diremas takut . Takut untuk menceritakan tentang mereka diekori oleh makluk yang tidak boleh tengok orang bahagia tadi .

" Sayang ? "

Angela tersentak , teragak - agak mahu membalas renungan itu . Dia rasa aura Taehyung mulaa lain .

" Sa-- saya keluar dengan Somin pagi tadi . Saya paksa dia temankan saya cari buah mangga . Saya teringin nak makan " Ujarnya dengan bibir tercebik - cebik .

Taehyung bangun duduk semula menghadap Angela . Kaki disilang , satu persatu butang kemeja dibuka . Angela pula rasaa gugup melihat suaminya berua - ura mahu membuka kemeja .

" Kenapa tak ajak abang ? "

Kini Taehyung sudah tidak memakai baju , dada serta abdomen lelaki itu sentiasa tegang membuatkan tubuh lelaki itu sentiasa tegap .

Angela mengetap bibir kuat hingga rasa kebas pada hujung bibirnya , otak ligat memikirkan alasan lain . Angela berua - ura menghampiri Taehyung .

Punggung melabuh perlahan diatas riba Taehyung . Leher taehyung direngkuh . Rambut lebat Taehyung diusap lembut . Seakan memujuk .

" Abang busy , saya tak naklah kacau abang kerja . Angela pergi beli buah sajaa tapi adalah beli barang basah yang lain sebab dah habis " Suara lembut menyapa pendengarannya .

" Lain kali biar abang temankan , faham ? Sekarang temankan abang mandi . Panas " Ujar Taehyung terus mengendong tubuh Angela naik keatas .

Angela menghela nafas lega , rasa bersalah pula sembunyikan hal tadi . Tapi dia tak mahu Taehyung risau . Biar dia saja yang harus berjaga - jaga selepas ini .

" Mandi je ke ? kalau lebih dari tu kan seronok ? " Bisik Angela . Taehyung serta merta langkah Taehyung terhenti .

Wajah isterinya yang sudah tersenyum kearahnya membuatkan Taehyung tersengih sinis .

" My pleasure sayang "

_To Be Continued_

✔️ Married With a Stranger | [ 김태형] KTH Where stories live. Discover now