24. - Yoongi [The End]

523 32 10
                                    

O devět měsíců později: 

"Tae, co se děje?" Probudil jsem se okolo půlnoci, když mě vzbudily Taeho vzlyky. 

"Asi mi praskla voda," popotáhl a zakňučel. 

Rychle jsem vstal z postele, do náruče vzal vzlykajícího Taehyunga, no jedné ruky vzal tašku s již připravenými věcmi do nemocnice a světelnou rychlostí vyšel ven.

Pomalu jsem Taeho položil na zadní sedačky auta a rozjel se do nemocnice.

V tu chvíli mě ani nezajímalo, jestli jsem zamkl nebo ne.

Nedbal jsem na to, že nemohu parkovat před nemocnicí, zajímalo mě jen to, aby byl můj manžel v pořádku.

Když jsem zastavil, přiběhly sestřičky i s vozíčkem. Převzaly si Taehyunga a já rychle našel místo na parkování.

Poté jsem se přesunul před porodní sál a byl jsem oblečen do obleku a všeho možného. Poté jsem se mohl přesunout na sál.

"Křič, mlať mě, cokoliv ti pomůže od bolesti. Jsem tu s tebou," šeptal jsem uklidňující slova Taehyungovi, který se snažil nějak si ulevit od bolesti.

"Hned, jak na vás přijdou stahy, můžete tlačit," řekla doktorka, která byla nejlepší v oboru. Rychle jsem dal Taehyungovi svou ruku a on mi ji zmáčkl.

Porod probíhal v pořádku a o chvíli později jsem držel v náručí naší malou holčičku.

Min Sun. Naše malé sluníčko.

"Aww, je tak sladká," řekl bratr Taehyunga, když jsem vyšel na chodbu i s mou malou dcerou v náručí.

"Já vím. Je strašně moc Taemu podobná," usmál jsem se jemně.

"Joonie, kdy si uděláme vlastní děti?" Zeptal se Jin. Zasmál jsem se.

"Brzy, neboj se," odpověděl Namjoon a políbil svého manžela na rty.

"Vrátím se za Taehyungem, jeďte domů a vyspěte se. Děkuji, že jste přijeli," řekl jsem jemně a oni přikývli.

Mrzelo mě, že Taehyungův otec nedorazil, ale čemu jsem se divil. Bylo brzy ráno. Přesně 3:28.

Položil jsem Sunny do postýlky a posadil se na židli vedle Taehyunga, který spal.

Usmál jsem se. Tak moc jsem ho miloval. Nebyl den, kdy bych alespoň na chvíli neobdivoval jeho krásu. Nezadržoval dech nad jeho bezchybnou pokožkou.

"Miluji tě. A navždy budu." Zašeptal jsem.

"I já tebe, Yoongi." Dostalo se mi odpovědi, než jsem se i já vydal do říše snů.

___________________________________
Já vím, já vím, je to náhlé, ale je tu konec. :) Nějak mi došli nápady na tento příběh a nevymyslela jsem jiné drama. Ale! Mám v plánu další knihu, tentokrát NamJin, ale chci dopsat nejprve Single Dads. Takže se uvidíme u jiné knihy! A hlavně u příběhu Hoseoka s Jungkookem a Jiminem. :) Zde máte pár obrázků TaeGi jako omluvu za náhlý konec.









BTW kdybyste se nudili, klidně mi můžete napsat do soukromých zpráv... Ono to potěší :)

Arranged MarriageKde žijí příběhy. Začni objevovat