A trecut o săptămână de când am început ridicarea clădirii, aproape e gata şi chiar sunt mândră de oamenii ce au lucrat. Am început să fac camerele, cum o să le "decorez" cum o să pun totul la punct. Mark e extrem de mândru, el mă ajută când eu nu stiu să fac ceva şi pentru asta îi mulțumesc. Totul merge perfect aşa cum ne-am si propus. Tipul ce a încercat să se dea la mine şi să ma faca să îi cad în pat a fost dat afară, seful meu a zis că nu îi trebuie un om ca ăla în firma lui şi că eu sunt cu mult peste el. O să fac si treaba pe care el o facea, dar nu mă deranjează, nu e ceva greu.
Peste cateva zile o să fie si ziua mea 18 ani, nu îmi vine să cred cât de repede a trecut timpul, nu îmi vine să cred că am ajuns în punctul ăsta. Voiam să fie şi părinții mei, să mă vadă, să îl vadă pe Mark, să vadă ce om bun e! Dar aşa a fost să fie. Mark e lângă mine şi mă sprijină în tot ce fac.
Îmi aprind o țigară şi mă aşez mai bine pe scaun. Îl aştept pe Mark să iasă şi să mergem acasă. Într-un final apare şi el, mă dau mai aproape de el şi îl sărut ușor, iar el își muşcă buza de jos, îl ador când face asta, e atat de sexy.
Pe drum oprim la un restaurant să comandăm ceva să mâncăm acasă, nicidecum acolo! Comandăm şi asteptăm la masă să ni se aducă mâncarea şi să plecăm. Mă uit la Mark şi sinceră sa fiu nu pot să îmi dau seama cum el stă cu mine dar sinceră să fiu nu îmi pasă, îl vreau lângă mine atât!Ajungem şi noi într-un final acasă obosiți până peste cap, ne punem la masă şi începem să mâncăm. Mancarea e extrem de bună şi dacă aş fi gătit eu acum mai mâncam noi mâine! Terminăm repede de mâncat şi ne ducem amândoi la baie. Las apa fierbinte să umple cada şi intram amandoi. Dupa ce termin să îmi spăl parul şi corpul mă urc peste Mark şi încep să îl sărut pe gât, el mă strange aspru de fund până mă fac rosie. Ieşim din cadă şi îmi iau lenjeria mea intimă pe mine şi pijamalele. Îmi usuc parul în timp ce Mark pregătește patul să ne bagam la somn.
A fost o zi lungă si tot ce vreau e să dorm. Ne băgăm în pat şi adormim imediat.
Mă trezesc în jurul orei 12:00 şi observ că Mark nu mai e lângă mine. Mă ridic repede din pat şi încep să îl caut prin casă. Iubitul meu Mark încearcă să ascundă tortul de mine, de parcă eu nu l-aş fi găsit dacă mă chinuiam puțin. Mă duc la el şi îl iau în brațe, iar el oftează. Se întoarce cu fața spre mine si îmi spune supărat:
-Nu mai puteai să dormi încă 5 minute?
-Nu (Îi spun eu râzând)
-La mulți ani iubito!Mă sărută pe frunte şi mă strânge tare în brațe.
-Mulțumesc!
-Cadoul o să ți-l dau diseară.Mă ridică sus, iar eu îmi pun picioarele pe coapsele lui. Încep să îl sarut şi cobor pe gât, iar el icneşte când îl muşc, iar eu încep să râd. Ne scufundăm într-un sărut pasional până cand lui Mark îi sună telefonul, face o grimasă şi îl scoate într-un final din buzunar şi răspunde. E vorba de nu stiu ce petrecere, iar Mark s-a facut rosu la fața începe să îi spună că nu poate să vorbească acum şi îi închide. Se uită la mine şi îmi spune:
-Hai să reluăm.
Şi dă să mă sarute, iar eu îl opresc şi îl întreb:
-Cine te-a sunat?
-Un prieten.
-Despre ce petrecere e vorba? De ce te ascunzi de mine?
-Nu mă ascund iubito dar, voiam să fie o surpriză.Îi zambesc cald şi îl sărut pe frunte. Îmi dă drumul, iar eu mă duc să îmi fac baie. Mă simt atât de minunat, în sfârsit a venit si ziua mea. Sunt fericită si deabia acum începe distracția, deabia acum o să simt cu adevarat gustul libertății. Încep să îmi spăl parul şi să mă dau cu diverse măști. Diseară o să fie totul perfect, după petrecere o să mă "vând" lui Mark. O sa fiu a lui în totalitatea cuvântului.
CITEȘTI
Dragoste Pe Două Roți
Romance"-Mă uitam la el cum mă uitam la mare în ultima zi de vacanță-"