Hey eu sunt Min Y/n...
Sunt o fată simplă fără nimic special...
Dar am un prieten cel mai bun...
El este Kim Namjoon... Care va trebui să plece peste câteva săptămâni la studii în altă țară... Adică pleacă 4 ani...Suntem prieteni încă de când aveam eu un an... Apropo el e cu 2 ani mai mare ca mine...
Acum el are 14 ani iar eu am 12...
Dar gata cu introducerea...Mă trezesc dimineața și îmi fac rutina apoi merg în bucătărie și beau apă apoi iau două mere și ies afară unde mă așteaptă cel mai bun prieten al meu...
Eu:Neața Joon... Zic și îi arunc mărul iar el îl prinde și mușcă din măr...
Nj:Neața... Zice și își pune o mână după umeri și mergem la școală mâncând (ca țărani 😂😂😂)...
Ajungem după un timp și mergem fiecare la clasa lui... În pauză îl aștept afră pe hol... Cineva îmi pun mâna la ochii și spune "Cine e?" iar eu zâmbesc și mă întorc cu fața spre el...
Nj:Yah Y/n trebuia să ghicești și apoi să te întorci... Zice și oftează apoi mă privește...
Eu: Scuze...
Nj:Pot veni cu tine în clasă?
Eu: Dap haide... Dar ai grijă la leșinate... Zic și când intrăm toate se strâng în jurul lui...
Eu: Yah stricatelor plecați de lângă el îl sufocați... Zic și le îndepărtez dar una din ele mă împinge... Mă pregătesc să văd dar Namjoon mă prinde...
Nj: Ești ok? Te-ai lovit? Zice și îi pot citi îngrijorarea pe față...
Nu spun nimic și roșesc mai ceva ca un Rac din cauză că era foarte aproape de fața mea... Plec repede de acolo și intru la baie unde mă spăl pe față... Iar Namjoon vine după mine și mă ia în brațe pe la spate...
Eu: Yah Namjoon dă-te poate ne vede cineva... Zic și încerc să-l dau la o parte...
Nj: Și ce? Tu ești puișorul meu... Zice și chiar atunci intră diriginta mea în baie...
Dr(diriga) : Voi 2 ce faceți aici?
Eu: Nimic doamna dirigintă... Zic și ies din îmbrățișarea lui...
Dr: Tot nu mi-ai spus ce facoț voi 2 singuri aici... În baie...
Eu: Păi o colegă ma împins și am căzut iar Namjoon a venit să fadă dacă sunt bine...
Dr: Bine acum pleacă Namjoon... Spune iar Namjoon pleacă și plec și eu după asta iar apoi ne întâlnim la colțul holului...
Eu: Yah era să fac stop cardiac...
Nj: Ce te pricepi la minciuni... Zice și îmi face cu ochiul apoi merge la oră...
Ultima oră avem sport deci ieșim afară... Îi văd pe Namjoon și pe băieți jucând fotball așa că îi sar în spate lui Joon și îi spun...
Eu: Joci fotball fără copilot? Zâmbește și mă îmbrățișează scurt apoi se apleacă și urc iar în spatele lui...
Nj: Scuze băieți au zis să începem...
După un meci de fotball mă pun pe iarbă iar Namjoon se pune lângă mine și zâmbește...
Eu: Yah mă dor toate... Zic și dau din măini și picioare iar el chiotește...
Îmi pun capul îl poala lui și îl privesc... Îmi mângâie părul și zâmbește...Văd că divele școli vin spre noi deci fac o diversiune pe loc...
Eu: Namjoon ai ceva în ochii... Zic iar acesta se apleacă și stă cu fața aproape de a mea cât să pară că ne sărutăm... Aud râsete și îi spus să își ridice fața iar eu mă uit să văd cine e și văd curva și diva școli râzând de noi...