Bugün günlerden cumartesi okul yoktu. O yüzden vaktimi iyi değerlendirecektim. Saat 7 bu saatte normalde kalmam ama okul alışkanlığı olduğu için kalkmıştım. Önce perdemi açıp karanlık ortamdan kurtulmaya karar verdim. Yatağımı düzenleyip üstümü değiştirdim. Annemler hala kalkmamıştı. Onlara güzel bir kahvaltı hazırlamaya karar verdim. Önce menemen yapacaktım. Soğanı doğrarken gözlerimi açamıyordum. Menemeni de bir şekilde pişmeye bırakınca, patatesleri soydum kızarmaya bıraktım. Ve son olarak çayı koyup, peynir zeytin vb. şeyleri masaya dizip menemeni tabaklara koyarken annem aşağıya indi.
-Ece neler yaptın kızım
-Hiçbir şey yapmadım anne bu seferde kızının elinden kahvaltı yap istedim.
-Ellerine sağlık kızım, ben babanı kaldırım.
-Tamam anneKahvaltımızı yaptıktan sonra masayı toplayacakken annem
-Tamam Ece onu ben kaldırırım sen başka işle uğraşabilirsin.
-Yok anne sen otur ben yaparım.
-Tamam Ece başımıza taşlar yağacak
-Uff anne yapasım varsa onu kaçırıyorsun
-Tamam yap kolay gelsinMasayı kaldırıp bulaşıkları makineye dizdikten sonra odama gidip azrayı aradım.
-Azra napıyosun?
-Evdeyim oturuyorum, bende seni aricaktım gezelim diye müsait misin?
-Müsaitim çıkalım, yarım saate aşağıya inerim
-Tamam hadi görüşürüzDolabımı açıp elbisemi giyip altına beyaz ayakkabılarımı giydim. Saçlarımı düzleştirdim. Sonra hafif rimel sürüp çıktım. Azra da şimdi aşağıya indi. Azra bizim yan binamızda oturuyordu.
-Ece çok güzel olmuşsun
-Sende Kankim, nereye gidelim
-kafeye gidelim, sohbet ederiz
- Tamam kankaKafede masaardan birine oturduktan sonra ben sıcak çikolata aldım azrada limonata aldı. Onları içerken yan masamızda oturan arda ve hakanı farkettim ama onlar bizi görmediler. Azraya hakanların burda olduğunu söyleyince heyecan yaptı çünkü Azra onu seviyordu. Tam o arada arda arkasına döndü ve yanımıza geldiler.
-Napıyorsunuz
-Halay çekiyoruz siz
- komik mi Azra doğru düzgün birşey sorduk.
-Gördüğün şeyleri niye soruyorsun
-iyi daha sormam-Tamam ya sakin kavga etmeyin
-aynen ne gerek var yok yere tartışmayın.
-Ece sana birşey sorcam benle gelir misin
Heyecandan ölücem ya çıkma teklifi etse ne derdim
-Ece ben birinden hoşlanıyorum senin tanıdığın biri
-kim
-cemre onun nelerden hoşlandığını sorar mısın onu mutlu etmek istiyorum.
-sorarım, size mutluluklar.Arkamı döndüğümde ağlamamak için zor tutuyorum kendimi bu nasıl bir duygudur başımdan aşağıya kaynar su dökülmüş gibi hissediyorum.
-Azra benim çıkmam lazım görüşürüz
-Dur Ece noldu.Azraya cevap veremedim merak etmiş olmalı. Eve girdiğimde ağlamaya başlamıştım. Hızlıca merdivenleri çıkarken annem arkamdan bağırıyordu. İçeriye girip kapıyı kilitledim. Bağırmak istiyorum ağlamak istiyorum. Elimle makyajımı dağıttım. Ardanın bana aldığı hediyeyi yere fırlattım aynanın camı kırılmıştı. O kadar üzüldüm hiç mi anlamadı onu sevdiğimi, biliyordum hiç bir zaman beni sevmeyeceğini. Önümdeki bardağı duvara attığımda tuz buz oldu. Hem çok üzüldüm hemde çok kırıldım . Dolaptaki aynada kendime bakarlarken kendimden nefret ettim çirkinim işte cemre çok güzel arda tabiki ona bakıcaktı. Bir anda refleksle aynaya vurunca elim kanamaya başladı çok derin kesikler vardı. Ama acısına rağmen umursamadım. Kapının dibinde annemin bağırışları son kez duyduklarım.
Gözlerimi açtığımda hemşire elime pansuman yapıyordu. Elim berbat bir hal almış son kez elimi sardılar. Sık sık pansuman yapılacaktı dikişlerime. Babam çıkış işlerini hallederken annem yanıma geldi.
-Noldu kızım niye yaptın böyle sabah çok mutluydun
Cevap vermedim veremedim ne diyecektim anne sevdiğim kadar sevilmedim mi diyecektim.
Hastaneden çıktığımda odama girdim eve teyzem gelip camları temizlemiş görmemem için. Yatağa yattığımda kulaklığımı kulağıma takıp sadece düşünmek istedim. Aklıma bir şiir geldi hemen yazmak için kalktım ben sağlaktım Allahtan sol elim dikişliydi yazı yazabiliyordum.
Çok sevmeyeceksin mesela.
O daha az severse kırılırsın.
Ve genellikle daha az sever seni,
Seni onu sevdiğimden...Can Yücel
Yazdıktan sonra yatağa girip kulaklığımı takıp tavanı izlemeye başladım. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Bir süre sonra uyuya kaldım.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Bir bölümün daha sonu
Yorumları bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Sevgi
Roman d'amour"Sevmek söylemek değildir unutma. Sessizce alıp yüreğine koymaktır"