Dovezli smo se do nekog fensi restorana. Već mi se gadi.
,,Znači sad smo u vezi. Nemoj zabrljati." Rekao mi je. Ja? Zabrljati? Nikad. Ja osramotiti? Uvijek.
,,Bez brige. Ovaj peder će požaliti kad te maltretirao."
Izašli smo iz auta i isprepleli prste. Zajedno smo ušli. Na recepciji smo trebali reći svoje ime. Dali su nam broj stola.
Restoran je bio bogato ukrašen. Bila je to ogromna sala. Stolovi su imali bijele stolnjake i bili su okrugli. Stolci su imali bež navlake na sebi. Za svakim stolom su bila četiri stolca. Luster je bio od dijamanata ili čega već. Kristala, što ja znam. Ugledala sam jedan par i glavom pokazala u njihovom smjeru. Jackob mi je jače stisnuo šaku. Došli smo do para i počela je zabava.,,Pozdravv." Rekla sam veselo nekom momku u odijelu i djevojci koja je imala haljinu koja više otkriva nego pokriva. Kad su nas ugledali, napravili su začuđene izraze lica. Djevojka me ljubomorno gledala i odmjerila me. Na sebi je imala kile šminke. Užas. Digla se i rukovala se samnom.
,,Samanta." Rekla je cura.
,,Selena."
Malo jače sam joj stisnula ruku zbog čega je bapravila bolnu grimasu. Samo sam se nasmijala.
,,Pa Selena konačno se susrećemo. Kevin." Rekao je momak dok sam se rukovala s njim. Zgodan je, ali nije moj tip. Ima čisto svjetlucavo lice i plave oči. Kosa mu je počešljana u zrak i uredno obrijana na vrhu. Ne sviđa mi se. Jackob je zgodniji.
Sjeli smo za stol.
Kevin je pozvao konobara.
,,Naručite što god želite. Ovo je moj restoran. Kuća časti." Rekao je Kevin nasmiješeno.
Lice mi se ozarilo. Ovo nije trebao reći. Jackob je primijetio da nešto smjeram i pogledao me nemoj pogledom. Ponosno sam se nasmijala. Zna da ću napraviti to što sam naumila. Naručiti puno hrane. Uzela sam jelovnik, prekrižila nogu i zavalila se na stolcu. Tu ima svačega, ne znam od kud da počnem. Došao je konobar.
,,Izvolite."
,,Ja ću morsku salatu. I amm može voda." Nasmijala se Samanta. Što ona na zraku živi? Kako se može najesti salate?
,,Ja ću piletinu, pomfrit, komad pizze, lignje i... Još pomfrita. A za desert... Uuu vidim imate mango. Dobro može dva narezana manga, kolač od čokolade i mafin od čokolade. Oo i cola." Rekla sam i nasmijala se. Kevin me zučeđeno gledao, Samanta me gledala kao da sam joj pobila obitelj, konobar je skoro pao u nesvjest, a Jackob se skoro počeo smijati.
Nakon što su dečki naručili svoje konobar je otišao.
,,Nisam znao da možeš toliko pojesti Selena." Počeo je Kevin.
,,Eto sad znaš."
,,Sad neću dobiti svoju salatu stoljećima zbog tebe jer si toliko naručila." Žalila se Samanta.
,,Dečko ti je kriv što je rekao da naručimo što god želimo." Dakle nisam ja kriva.
,,Nego koliko ste vas dvoje u vezi?" Pitao nas je Kevin. Jackob se zbunio i nije znao što reći. Onda ja preuzimam.
,,Četiri mjeseca." Nasmiješeno sam pogledala Jackoba.
,,Da, za par tjedana će biti pet." Uzvratio mi je pogled.
,,Mi smo u vezi tri dana." Rekla je Samanta svojim visokim glasom i namještala se po stolcu. Izgleda kao neko strašilo s tom žarko rozom šminkom i kao da je je netko nabohao po obrazima. Iskreno malo me plaši.
,,Čak tri dana?? Pa to je pohvalno." Rekla sam jer je očito da je ona ku*va a on ženskaroš.
,,Cura ti ima jezik. Nešto što ti nikad nisi imao." Podrugljivo je rekao Kevin Jackobu.
,,Cura mu ima i šaku tako da pazi što pričaš." Rekla sam ljuto.
Ne bojim se udariti ga u njegovom osobnom restoranu.
,,Jesi li uvijek takva?" Pitao me. ,,Vatrena?"
,,Rigam vatru. Pazi da se ne zapališ." Izvadila sam upaljač iz džepa jakne. Vidim da se prepao.
Neću ga zapaliti doslovno... Samo idem pušiti. Uvijek sa sobom imam cigarete i upaljač. Inače ne pušim. Ali sad mi se baš paše uz situaciju. Htjela sam ga prepasti. Iz drugog džepa sam izvadila kutiju cigareta. Jackob me čudno gledao na što sam mu namignula. Shvatio je da je pušenje dio plana... Nadam se da je shvatio.
Samanta je počela kašljati. ,,U restoranu se ne pušii!! Kevv!!"
Puhnula sam joj dim u facu. Baš je dosadna. Kevin me gledao hladnim pogledom kao da nešto razmišlja.
,,Selena ugasi cigaretu." Kevin je rekao.
,,A što ako neću?"
Uzdahnuo je poraženo.
Hrana nam je stigla a ja sam ugasila cigaretu da mogu jesti. Vidjela sam da je Samanta gospodski jela svoju salatu. Preokrenula sam očima. Ja sam na svoju klopu navalila kao da mi je ovo zadnji obrok u životu. Mislim, doma ne jedemo tako često brzu hranu i tako nešto kupljeno.
Pojela sam sve brzinom svjetlosti. Kevin i Samanta su razgoračili oči. Jackob samo što nije prasnuo u smijeh. Ja se nisam mogla suzdržati i počela sam se smijati.
,,Šutii" procjedila je Samanta ,,ljudi su ovdje i sramotiš mee."
,,Nije moj problem što ste me pozvali u restoran."
,,Pa bilo nam je drago družiti se." Jackob je ustao. ,,Mi bi sad trebali poći." Zvučao je nekako zabrinuto. Jojj daa. Brat i sestra su mu doma sami.
Uzela sam svoju torbicu i digla se. ,,Doviđenja." Primila sam ga za ruku i odvukla van. Iza nas smo čuli da nas dozivaju ali nas nije briga. Pa, buraz neću se zamarati tim likovima ako su Andy i Stacy doma sami.
Ušli smo u auto i stisnuo je gas.
,,Vozi k sebi doma. Ja ću se vratiti pješke. Oni su bitniji." Rekla sam
,,Ne, odvest ću te doma."
,,Rekla sam da ideš k svojoj kući, a ne k mojoj." Strože sam rekla. ,,Jer i mene zanima jesu li dobro.." stvarno obožavam te klince i ubit ću nekoga ako im netko što napravi.
Nagazio je još jednom na gas i ubrzo smo bili pred njegovom zgradom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life with boys ✓
Genç KurguŽivi sama s ocem i četvoricom starije braće. Selena je, pošto ima toliko braće, dečkima okružena cijeli svoj život. Iako, nikada nije imala dečka. Ovo je priča o njezinom životu i problemima koji joj se događaju, te o njezinoj prvoj ljubavi i novim...