9 глава

128 14 0
                                    

По пътя към дома си Юта не спираше да мисли за целувката. Не бе вкусвал устните на Тейонг от толкова време и не можеше да отрече че чувството му хареса. Чувстваше се точно там където му е мястото. В ръцете му се чувстваше точно там където е трябвало да бъде.

Оттърси се от тези мисли,защото знаеше че не трябва да мисли така. Трябва да ненавижда Тейонг а не да го целува. Трябваше да се опита да спазва дистанция с другия. Нямаше да позволи отново нещо подобно да се случи. Нямаше да позволи отново да разбият сърцето му,не и сега когато вече го беше преодолял.

Не му отне много време да се прибере. Веднага след като влезна в хола Даниел стана и се запъти към него.

-Защо си тръгна така изневиделица?-запита го корееца като видимо беше притеснен.

-Просто ми стана лошо и реших да се поразходя малко за да ми мине.

Не можеше да му каже истината. Даниел не знаеше за всичко случило се между него и Джаксън. Единственият който знаеше беше Тейонг.

-Сигурен ли си че е така?-попита настойчиво Даниел.

Знаеше че нещо се е случило и че другия не му казва. Все още си личаха следите от плач по лицето на японеца и за Даниел не беше трудно да ги забележи.

-Сигурен съм Дани. Нищо ми няма. Просто ми беше лошо.

Мразеше да лъже приятеля си. Даниел винаги е бил до него и сега когато го гледаше в очите и го лъжеше сякаш нещо го свиваше в сърцето. Не можеше да го тревожи още повече. 

Когато бяха малки,а и сега сори Даниел винаги го беше поставял пред себе си. В началото Юта си мислеше,че е защото го смята за свой приятел,но с годините разбираше,че зад това негово държание се крие нещо още по-голямо. 

В един ден след заминавато им в Япония,Даниел се беше престрашил да каже за чувствата си на Юта. Когато Юта разбра започна да се обвинява за това,че не беше разбрал по лесно. Когато чу със събствените си очи че другия е влюбен в него се почувства сякаш може да го загуби. Даниел винаги е бил един от най-важните хора в живота м и не можеше да позволи това да съсипе годините приятелство.

С времето те забравиха за случилото се и Юта си мислеше че чувствата му са изчезнали. Истината беше че в началото Юта се опитваше да гледа на него като на нещо повече от приятел. Опитваше се да го гледа по начина по който някога бе гледал Тейонг. Мислеше си че е лесно да се влюбиш в някого,но истината се оказа болезнена. Колкото и да се опитваше Даниел винаги в очите му беше негов най-добър приятел,негов брат. 

Dangerous kissDonde viven las historias. Descúbrelo ahora