Sinopsis

13.1K 501 51
                                    

Daniel Akasyah seorang jejaka yang tampan menarik perhatian sesiapa sahaja. Mafia? Ya, dia mafia tetapi dia bukanlah seorang yang suka membunuh tanpa sebab. Sifatnya yang berperikemanusiaan dan lembut membuatkan dirinya mempunyai sifat belas kasihan.

Pertama kali dia bertemu dengan seorang perempuan yang sarat mengandung membuatkan dia sentiasa mahu berada di sisi wanita itu.

"Kenapa awak mahu berkahwin dengan saya? Saya tak layak untuk awak. Saya bekas orang."

"Saya tak kisah sebab saya hanya cintakan awak Raihana Auliya."

Raihana, nama wanita yang di cintai oleh Daniel. Bagi Daniel, Raihana adalah pelengkap hidupnya ditambah pula kehadiran Rayyan anak wanita itu sering membuat dirinya ketawa gembira.

Bagi Raihana, Daniel adalah harapannya untuk meneruskan hidup bersama anak lelakinya. Tapi kerana dirinya hanya berstatus janda membuatkan dirinya berasa tidak layak bersama lelaki itu.

"Dia tu bekas aku, kau tak layak dengan dia!"

"Kau yang tak layak dengan Hana! Kau jantan dayus!"

Kehadiran bekas suami Raihana membuatkan hidup Raihana menjadi kacau bilau.

"Abang nak kita hidup macam dulu Hana. Abang minta maaf."

"Hana, saya harap keputusan awak buatkan awak dan Rayyan gembira."

"His my hope."

















HIS MY HOPE √√[EBOOK]Where stories live. Discover now