İlk ve Son

29 6 0
                                    

Sevgili okurlarım sizin için yeterince uzun bir bölüm yazmaya çalıştım umarım başarılı olabilmişimdir.Hikayemi beğendiyseniz yorum yapmayı, oylamayı ve takip etmeyi unutmayın. teşekkürler :)

Gözlerimi sabahın ilk ışıklarıyla açtığımda dün akşam kafamdaki düşüncelerin karışıklığıyla uyuya kaldığımı anladım. Aklımdaki soru işaretleri devam ediyordu ama nihayet bir karara vardım. Aklımdaki soru işaretlerini Ateşe sorarak giderecektim, umarım istediğim cevapları alabilirim.

Telefonumdan saate baktığımda 7 olduğunu gördüm ve hemen duşa girdim. Çıkınca hemen giyindim ve kahvaltı yapmadan, Ardayı dahil beklemeden evden çıktım. Ama ne yapayım daha fazla bu merakla yaşayamam. Ardaya kısa bir mesaj attım ve hızlı hızlı okula yürümeye başladım. Kısa bir yürüyüşün ardından okula varınca sınıftaki yerime geçip Ateşi beklemeye başladım. Ben geldikten 15 dakika sonra geldi ve beni görünce şaşırdı.

"Merhaba Nehir."

"Merhaba"

Ateş de yanımda yerini aldı ve konuşmaya başladı.

"Nehir ben seni daha yakından tanımak istiyorum bana biraz kendinden bahseder misin?"

"Mesela?"

"Ihm...yada şöyle yapalım, birbirimize 5 soru soralım teker teker olur mu"

"Olur"

"Tamam.İlk ben başlayayım."

"Tamam"

"Hobilerin neler?"

"Dizi izlemek, kitap okumak ve müzik dinlemek."

"Tanıdığım tüm kızlardan farklısın biliyor musun? Bunu başka bir kıza sorsam'makyaj ve alışveriş yapmak' derdi."

"Tabi ki de alışveriş yapmayı seviyorum ama hobim değil. Sıra bende, senin burcun ne?"

"İkizler"

"Aaa benimde, doğum tarihin ne ki?"

"1 haziran"

"Benimde 29 mayıs"

"Tamam sıradaki soruyu soruyorum. Daha önce kaç sevgilin oldu?"

Niye böyle bir şey sordu ki acaba? Yani insan yeni tanıdığı insana niye böyle bir şey sorar ki?

"Hiç."

"Hiç ne?"

"Hiç sevgilim olmadı işte."

Gözleri bir anda büyüdü ve şaşkınlığını belli ederek konuşmaya başladı;

"Hiç mi?"

"Sen niye bu konuya bu kadar taktın ki? İlla sevgilim mi olması gerek!?"

"Yok ben sadece bu kadar güzelken nasıl sevgilin olmaz ona şaşırdım."

NE? ne dedi o? ne dedi? Güzel... ben...ben.. güzel? birkaç saniye sonra ne dediğini anlamasını bekledim ama anlamadı ve rahat tavrıyla devam etti. 

"Sıradaki soruyu sen soruyorsun."

"Tamam, senin kaç sevgilin oldu?"

"2"

"Hmm, peki."

"Soruyorum; Gökhan ile ne kadar yakındınız?"

"Daha önce de anlattığım gibi arkadaştık ama o kadar yakın değildik. Sorum şu; sevgililerin ile ne kadar yakındınız?"

"Neredeyse hiç denecek kadar. Kimseyle öpüşmedim bile."

Vay canına! bu yakışıklılıkla nasıl öpüşmedin acaba?

Gözler Kalbin AynasıdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin