4.

24 1 0
                                    

0RandomCriminal0

Édesem, vártam, hogy írjál! Köszönöm szépen a kérdésedet! De erre nem válaszolhatok teljesen őszintén! Te is tudod miért!

Milyen könyvet tervezel még írni?

Szóval most fel kell sorolnom minden egyes könyvemnek az összesnek a fajtáját? Rendben... Lesz egy Marvel fanfiction, Fearless című történet folytatása. Mivel Bonnie nem halt meg igazából, gondolom ezzel nem árultam el sokat, ha már lesz folytatása. Tervben van még egy akció-, kalandregény... Vagyis nem mondanám regénynek, vagyis annak van tervezve, de majd meglátjuk, hogy mi lesz! Listán szerepel még egy fantasy, az biztos, hogy Wattpadon majd publikálva lesz körülbelül harminc év múlva, ha úgy haladok, mint most. Ki ne hagyjam, hogy van egy romantikusnak nevezett katonai sztorim is, de az se alakul sajnos sehogy, arra negyven évet kell majd várni, köszönöm szépen a türelmeteket! És persze te is tudod, hogy hiányzik még egy! nem beszélek róla, mert te nagyon is jól ismered, mivel közös munka! Persze egy év múlva  biztos mást válaszolnék, mint most, de egyenlőre nincs semmi más könyv, amit terveznék. Most eszembe jutott, hogy alapból van még egy! Az egy novella, vagy lehetőleg film, de mindegy. Egy tipikus esküvőről szóló komédia. Remélem megelégszel az ennyi tervel!

Még egyszer köszönöm szépen a kérdésedet, ha bármi benned van még, akkor azt nyugodtan kérdezd nyugodtan! Szokásos szöveg, ezt te is tudod, hogy bármikor kérdezhetsz tőlem, sőt többet tudsz a könyveimről, mint bárki más, szóval nincs is akkora értelme kérdezned, de mindegy!

ConnieHolland

Q&ADonde viven las historias. Descúbrelo ahora