24 Mart 1997
Bi' önceki gün, bahçeye çıktıktan sonra çıkış ziline kadar sınıfa girmedi. Bir ağacın altına oturup tüm düşüncelerini, duygularını gözden geçirdi. Yaptığı deliliği düşündükçe kalbi hızlanıyor, kanı sanki damarlarında kaynıyor gibi hissediyordu. Ama pişman olmuyordu. Çünkü yaptığı şeyin doğru olduğunu biliyordu.
Karşı gelmenin,
Ayakta durmanın,
Kendini ezdirmemenin doğru olduğunu biliyordu.
***
Sabah sanki hiçbir şey olmamış gibi kalktı. Aksine daha mutluydu. Bu sefer sevdiği insanlar için rol yapmak zorunda değildi. Evde geçirdiği dakikaları huzurla geçirdi ta ki kapıyı açıp grinin ağır bastığı sokakla göz göze gelinceye kadar. İşte o an içine garip bir hüzün, bir yanlışlık düştü. Sabah yataktan kalkarken ki mutluluğunu. Bir daha o güzel duyguyu yaşamak istediğine karar kılıp soğuk havayı ciğerlerinin en derin kısımlarında tutsak etti ve özgür bıraktı.
Yol sıkıcı gelirdi ona ;çünkü hep aynı renkte dururdu sokak. Grinin binbir türlü tonu fink atardı. Bu sabah farklıydı her şey. En ufak canlı renk parçasını yakaladı gözleriyle. Parlak pembe bir sakız ambalajı, içinden dökülen suyu bir kedinin yaladığı mavi su şişesi ve ekmek parçasının soluk rengi bulunduğu yerden selam veriyordu. O da dönüt olarak bir tebessüm etti.
***
Okula yaklaştığında başına gelebilecek şeylerin farkındaydı.
Nöbetçi onu sınıfından alacak, Müdür'ün yanına götürecekti, bir ebeveyn kapıdan giren her şeye saldırmak üzere programlanmış bir canavar gibi kelimeleri ile onu yiyecekti. İşler büyüyecek olay Nihal Teyze'sine kadar gidecekti. Bundan sonrası için bir plan yapmadığı için önsezilerini susturdu.
Kapıdan içeri girdi.***
Garip bir şekilde nöbetçi onu çağırmadı. Zeliha onunla uğraşmak bir yana göz göze dahi gelmedi. Bir taraftan rahatlamak isterken bir taraftan da bunun altında bir iş var diyen sesi dinlemek istedi. Zor bir karar olduğundan düşünmeyi erteledi.
Oysa düşünmeliydi. Bundan sonra her şey çok hızlı ilerleyecek ve onu gafil avlayacaktı.***
Amanın çok uzun süre olmuş. Bi' ara Wattpad'e girmeyi dahi unutacak kadar meşguldüm. Uygun olduğum zamanlarda yazacağım umarım. Kısa oldu ama uzun bir süreden sonra toparlamaya çalıştım. Bu arada bu süre zarfı içinde yorumlarını ve oylarını eksik etmeyen herkese teşekkür ediyorum :3